Riješeno

Pristup mom računu

  • 25 October 2018
  • 1 odgovor
  • 102 pregleda

Poštovani,

prelaskom s B neta na vašu novu "zajednicu" nisam mogao pristupiti svom korisničkom računu. nakon što sam kontaktirao službu putem telefona su mi izdiktirali novu lozinku koju ste promijenili ada me o tome niste obavijestili. nakon što sam se pokušao logirati s novom lozinkom sustav je pao i to traje već tri dana. Očekivao sam da će s novom "snagom" biti bolje, a ono samo gore...

molim Vaš odgovor.

Marinko
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 26 October 2018, 10:09

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovo ti nije SZK... Kad netko od moderatora naleti eventualno će ti reći da pošalješ podatke u inbox pa da probaju vidit u čemu je problem.
Puno ti je brže nazvat SZK ponovo, a za službeni prigovor šalješ na SZK kontakt mail ili preko obrasca na web stranici.

Prođajne muke što ćeš. Nekako mi se čini da su oni sami bili u zabludi da će im čista promjena imena ić puno glađe i jednostavnije.

Čisto informativno, evo ja sad ušla na moj.a1, tj. Bnet i radi sve. Zvrcni SZK jer "sustav" je up&running.

Odgovori