Riješeno

Prijenos

  • 10 November 2018
  • 6 odgovora
  • 288 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Prešla s t coma na a1, potpisali ugovor 18.10. da bi me tcom isključio 7.11., a modem od a1 još nije stigao. Dakle, cetvrti smo dan bez interneta, telefona i televizije, sutra je nedjelja. Sad sam po stoti put zvala za službi za korisnike, navodno ce me kontaktirati početkom idućeg tjedna. Kakva je to poslovnost?
icon

Najbolji odgovor od relativity 11 November 2018, 03:52

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Standardno traljava... U ponedjeljak odmah ujutro zovi, ne čekaj da se oni sjete tebe jer će te vrlo vjerojatno zaboravit. Možda te uoči tu netko od moderatora pa pogura. Pošalji im podatke u A1_inbox
Razina korisnika 6
Bedž +4
Za kašnjenje s prijenosom broja imaš pravo na odštetu. Nakon što te uključe potrebno je podnjeti prigovor. Javi se ukoliko trebaš dodatne info kako ga sastaviti.

"Naknada iznosi 240,00 kn za svaki započeti dan, a najviše 3.600,00 kn "
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako ti nije toliko hitno, ja bih ipak tu traljavost naplatio kako kolega @relativity kaže pa neka kroz mnogobrojne odštete nauče lekciju. 😉
Hvala, ljudi. Relativity, odakle he taj citat da znam na sto cu se pozvat
Razina korisnika 6
Bedž +4
Citat je iz općih uvjeta poslovanja koji se nalaze na ovom linku

točka 9.18. kako je naš kolega super forumaš @gogsy1975 već naveo u drugoj temi :-)

I naravno, javi nam na kraju kako je sve prošlo 🙂
Uključili su me nakon 11 dana (!) bez usluge. Poslala sam prigovor mailom, sad cu i pisani postom.

Odgovori