Najbolji odgovor od relativity
Pogledaj originalPrijenos
Prešla s t coma na a1, potpisali ugovor 18.10. da bi me tcom isključio 7.11., a modem od a1 još nije stigao. Dakle, cetvrti smo dan bez interneta, telefona i televizije, sutra je nedjelja. Sad sam po stoti put zvala za službi za korisnike, navodno ce me kontaktirati početkom idućeg tjedna. Kakva je to poslovnost?
Standardno traljava... U ponedjeljak odmah ujutro zovi, ne čekaj da se oni sjete tebe jer će te vrlo vjerojatno zaboravit. Možda te uoči tu netko od moderatora pa pogura. Pošalji im podatke u A1_inbox
Za kašnjenje s prijenosom broja imaš pravo na odštetu. Nakon što te uključe potrebno je podnjeti prigovor. Javi se ukoliko trebaš dodatne info kako ga sastaviti.
"Naknada iznosi 240,00 kn za svaki započeti dan, a najviše 3.600,00 kn "
"Naknada iznosi 240,00 kn za svaki započeti dan, a najviše 3.600,00 kn "
Ako ti nije toliko hitno, ja bih ipak tu traljavost naplatio kako kolega @relativity kaže pa neka kroz mnogobrojne odštete nauče lekciju. 😉
Hvala, ljudi. Relativity, odakle he taj citat da znam na sto cu se pozvat
Citat je iz općih uvjeta poslovanja koji se nalaze na ovom linku
točka 9.18. kako je naš kolega super forumaš@gogsy1975 već naveo u drugoj temi :-)
I naravno, javi nam na kraju kako je sve prošlo 🙂
točka 9.18. kako je naš kolega super forumaš
I naravno, javi nam na kraju kako je sve prošlo 🙂
Uključili su me nakon 11 dana (!) bez usluge. Poslala sam prigovor mailom, sad cu i pisani postom.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.