Riješeno

PRIGOVOR!!! NAPLACUJETE STVARI KOJE NISMO POTPISALI

  • 16 January 2018
  • 4 odgovora
  • 754 pregleda

Neznam ni di da pocnem, ugl... Djevojka otisla uzeti Homebox Duo u poslovnicu u Ivancu, tamo joj majstor objasnio da prva tri mjeseca placa pola cijene ugovora, 85 kuna, i prisatala je...
Dosao je prvi racun od 17 kuna, jer je ugovor potpisan 25.9.2017 i ok, nema problema, al mislim da se ne racuna tih 5 dana u taj popust.. ugl
Drugi racun 85 za 10. mj. placeno, ali sa vase strane jer nam u opciji nije bila ukljucena "Nocna tarifa" pa ste nam to rijesili
Treci racun 85 za 11. mj. nema problema....
CETVRTI racun za 12. mjesec 250 kuna!!! E sad, uracunata je tarifa 165 kuna sta smo i potpisali, ALI i neki dodatan mobilni broj 85 kuna, kojega nitko nema nit koristi...
Zvali smo sluzbu za korisnike, i gospodin je lijepo sve objasni... NISMO trebali niti placati tih 85 kuna jer su nam prva tri mjeseca besplatna... i vidi stvarno, malo bolje smo pogledali ugovor i ukljucen je 100% popust!
Dajte mi sad objasnite tko tu koga?
Nema sanse da placamo broj koji ne koristimo, i molim vas, da se to rijesi
Ili nam posaljite racun od 85kn kojeg po ugovoru ionako jos nebi trebali platiti, ILI RASKIDAMO... Susjeda tu do mene uzela Homebox i nikakve brige s vama.. samo nama uvijek neki vrag... i onda mi jos kaze operater da ce nam i sljedeci mjesec doci takav racun ako ne napisemo prigovor itd... evo vam i slike
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 22 January 2018, 15:41

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Bedž +2
Za prva 3 mjeseca piši prigovor da ti daju odobrenje za umanjenje sljedećih računa, a za telefon isto pisani prigovor pa neka odgovaraju što se desilo.

Ja im već četvrti mjesec za redom pišem da krivo obračunavaju, odobre na sljedećem računu umanjenje i opet krivo obračunaju, nemam neku kulturnu riječ za takav način ophođenja prema korisniku.
Razina korisnika 3
Neznam ni di da pocnem, ugl... Djevojka otisla uzeti Homebox Duo u poslovnicu u Ivancu, tamo joj majstor objasnio da prva tri mjeseca placa pola cijene ugovora, 85 kuna, i prisatala je...
Dosao je prvi racun od 17 kuna, jer je ugovor potpisan 25.9.2017 i ok, nema problema, al mislim da se ne racuna tih 5 dana u taj popust.. ugl
Drugi racun 85 za 10. mj. placeno, ali sa vase strane jer nam u opciji nije bila ukljucena "Nocna tarifa" pa ste nam to rijesili
Treci racun 85 za 11. mj. nema problema....
CETVRTI racun za 12. mjesec 250 kuna!!! E sad, uracunata je tarifa 165 kuna sta smo i potpisali, ALI i neki dodatan mobilni broj 85 kuna, kojega nitko nema nit koristi...
Zvali smo sluzbu za korisnike, i gospodin je lijepo sve objasni... NISMO trebali niti placati tih 85 kuna jer su nam prva tri mjeseca besplatna... i vidi stvarno, malo bolje smo pogledali ugovor i ukljucen je 100% popust!
Dajte mi sad objasnite tko tu koga?
Nema sanse da placamo broj koji ne koristimo, i molim vas, da se to rijesi
Ili nam posaljite racun od 85kn kojeg po ugovoru ionako jos nebi trebali platiti, ILI RASKIDAMO... Susjeda tu do mene uzela Homebox i nikakve brige s vama.. samo nama uvijek neki vrag... i onda mi jos kaze operater da ce nam i sljedeci mjesec doci takav racun ako ne napisemo prigovor itd... evo vam i slike


Danijele,

doista bi trebao uputiti službeni prigovor kako bi se provjerile sve okolnosti situacije koju navodiš.

Javi nam se mailom na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr

Forum nije kanal putem kojeg je moguće pokrenuti žalbeni postupak a ovo se doista mora detaljno provjeriti.
Razina korisnika 3
VIP_IVANA, DANIJEL.G
Ja bih još dodao da je ovaj forum naprosto osmišljen za gubljenje vremena i možda za kakav banalan savjet tipa "..stisneš tipku 1...."
Sretno Vam bilo!
Razina korisnika 5
Bedž +2
@Vladimir_28

Meni je VIP_Ivka ipak pomogla tako da ne bih baš rekao da nema koristi od foruma, prosljedila je moje poteškoće teti (budem ju unaprijedio) Zlati i žena riješila problem za 24h.

Odgovori