Riješeno

Prigovor

  • 11 January 2018
  • 4 odgovora
  • 800 pregleda

Poštovani
Imam pitanje mobitel mi je star 3 mj(od toga sam ga koristila punih 20 dana ukupno) i već je bio 2 puta na popravku zbog iste pogreške. I nikako da se ukloni kvar, sad je trenutno na popravku već 13 dana(treći put). Zanima me koliko puta se može popravljati tj dali mogu dobiti novi uređaj jer sigurno je neka tvornička pogreška. I dali se može poslati prigovor u vezi toga? Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 13 January 2018, 14:22

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Može se poslati prigovor, samo ne na forum.
Razina korisnika 3
Sandra pozdrav. Prigovor nam možeš poslati kako je objašnjeno na linku http://bit.ly/1rgoSRd. Na temelju zaprimljenog pravovaljanog prigovora možemo zatražiti očitovanje ovlaštenog servisa.
Razina korisnika 2
Bedž +2
da se i ja nadoveszem na ovu temu iako je stara godinu dana ...
i ja sam istu sitvaciju imao prijavio sam kvar sa konektorom za slušalice bio sam 20 dana bez mobitela vratio mi se mobitel sa servisa na kojem su promijenili mikrofon i zvucnu karticu iako je i mikrofon i zvuk u potpunosti bili ispravni a konektor os slušalica nije dotaknut opet pošaljem na servis radi istog problema i tek mi onda nakon 5 dana vracen poptavljen telefon
Mislim da imaš pravo na novi uređaj, inzistiraj na njemu.

Odgovori