Prevara prilikom podnošenja zahtjeva za pretplatu bez obaveznog ugovora

  • 30 June 2020
  • 1 odgovor
  • 649 pregleda

Pozdrav svima,

Imam proble sa A1mrežom.

Naime prebacio sam broj na njihovu mrežu i tražio sam tarifu bez ugovorne obaveze, dakle kad želim da je prekinem, to da hladno i uradim. 

Platio sam račune i poslao zahtjev da mi ugase tu pretplatu jer više nisam živio u Hrvatskoj. 

5 mjeseci poslije sam dobio račun sa dugom od cca 1000 kn za taj isti broj koji nisam koristio. Kada sam se čuo s njima rekli su da ja imam obavezno trajanje ugovora koje traje 24 mjeseca bla bla bla..

Da li mi možete reći šta mogu uraditi po tom pitanju jer sam prevaren?


Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @e4gle, žao mi je što si stekao takav dojam.  Možeš nam se javiti privatnom porukom na [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] sa svojim podacima, pa ćemo provjeriti što možemo učiniti.

Odgovori