Naime tamo još u veljači ove godine nabavio sam starcima računalo i reko uvest ću im internet i televiziju. Gledam VIP odnosno A1 ima dosta dobru ponudu između ostalog daje trio paket prvih 6 mjeseci besplatno.....27. veljače naivno ih ja nazovem i zatražim TRIO paket, objasnim da imaju priključak telefonski ali da nije već duže vremena aktivan jer su imali nekad davno fiksni telefon i MaxTV u T-com ali ugovora s njima nema već godinama. Naglasim da ne tražimo prijenos starog broja jer se ni ne sjećamo koji je bio. Sve super ljubazni mladić na broju prodaje 0800 13 13 sve napravi i kaže sutra će vas se nazvati da se ovo sve potvrdi. Naravno da nitko ne nazove, ni mene ni moje starce nego tek nakon tjedan dana nazovu mamu da potvrde.
Dobro..... čekamo mi sad, čekamo, čekamo prođe tri tjedna nitko ništa ne javlja. Nazovem ja ponovno i tada dobijem informaciju da nije moguće prenijeti broj jer postoji dug prema T-comu. Naravno nitko da bi se to udostojio javiti nam. Objasnim ponovno da nismo tražili prijenos broja, ali dobro riješit ću ja to s T-comom. Nazovem pravnu službu T-coma i objasnim im da je dug brisan zbog zastare, dostavim im sudske odluke i OK dobijem odgovor da će sve biti riješeno u roku dva tjedna najmanje. Sačekam dva tjedna. Nazovem ponovno A1 da vidim jel to riješeno sad......ništa ne znaju, nazvat će me. Ne zovu. Zovem ponovno..... ne znaju nazvat će me i tako danima..... I onda konačno nazovu da mi kažu da ne znaju točnu adresu. Iako sam je dao barem pet puta.
29.4. konačno dođe ugovor...jadni dostvljači se namučili jer naravno adresa potpuno krivo napisana.....ali s ugovorm nema samoinstalcijskog paketa. Ali što tek na ugovoru piše..... da je sklopljen 27. veljače i usluga aktivirana 27. veljače.....što valjda znači da onih 6 besplatnih mjeseci teče odnosno proteklo ih je već godtovo 3. Sad je i mojima starcima puko film. Zovu oni ovih dana skroz što je s tim zašto ne dolazi oprema, kakav je problem poslati ruter i prijemnik za TV. I pazi sad ovo govore im kako će pni to sad požurit eto stavljaju ih u nekakav prioritet pa će oni to napraviti njima preko reda, ali ništa konkretno kad bi to moglo biti.....HALO DILETANTI I NESPOSOBNJAKOVIĆI PROŠLO JE DVA I POL MJESECA!!!
Nažalost mislim da od svega toga neće biti ništa, danas ću se obratiti HAKOM i udruzi Potrošač da vidim kako da raskinem taj tobožnji ugovor, a onda počinjem slati mailove u Austriju.
S poštovanjem, Ivan Falamić, prof.
Najbolji odgovor od A1_Hrvoje
Pogledaj original