Riješeno

Pretplata u A1 - Sizifov posao

  • 16 Svibanj 2019
  • 4 odgovora
  • 1106 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Odlučio sam post staviti ovdje kako bih podijelio s vama kakvi nesposobnjakovići i diletanti rade u ovoj firmi.

Naime tamo još u veljači ove godine nabavio sam starcima računalo i reko uvest ću im internet i televiziju. Gledam VIP odnosno A1 ima dosta dobru ponudu između ostalog daje trio paket prvih 6 mjeseci besplatno.....27. veljače naivno ih ja nazovem i zatražim TRIO paket, objasnim da imaju priključak telefonski ali da nije već duže vremena aktivan jer su imali nekad davno fiksni telefon i MaxTV u T-com ali ugovora s njima nema već godinama. Naglasim da ne tražimo prijenos starog broja jer se ni ne sjećamo koji je bio. Sve super ljubazni mladić na broju prodaje 0800 13 13 sve napravi i kaže sutra će vas se nazvati da se ovo sve potvrdi. Naravno da nitko ne nazove, ni mene ni moje starce nego tek nakon tjedan dana nazovu mamu da potvrde.

Dobro..... čekamo mi sad, čekamo, čekamo prođe tri tjedna nitko ništa ne javlja. Nazovem ja ponovno i tada dobijem informaciju da nije moguće prenijeti broj jer postoji dug prema T-comu. Naravno nitko da bi se to udostojio javiti nam. Objasnim ponovno da nismo tražili prijenos broja, ali dobro riješit ću ja to s T-comom. Nazovem pravnu službu T-coma i objasnim im da je dug brisan zbog zastare, dostavim im sudske odluke i OK dobijem odgovor da će sve biti riješeno u roku dva tjedna najmanje. Sačekam dva tjedna. Nazovem ponovno A1 da vidim jel to riješeno sad......ništa ne znaju, nazvat će me. Ne zovu. Zovem ponovno..... ne znaju nazvat će me i tako danima..... I onda konačno nazovu da mi kažu da ne znaju točnu adresu. Iako sam je dao barem pet puta.

29.4. konačno dođe ugovor...jadni dostvljači se namučili jer naravno adresa potpuno krivo napisana.....ali s ugovorm nema samoinstalcijskog paketa. Ali što tek na ugovoru piše..... da je sklopljen 27. veljače i usluga aktivirana 27. veljače.....što valjda znači da onih 6 besplatnih mjeseci teče odnosno proteklo ih je već godtovo 3. Sad je i mojima starcima puko film. Zovu oni ovih dana skroz što je s tim zašto ne dolazi oprema, kakav je problem poslati ruter i prijemnik za TV. I pazi sad ovo govore im kako će pni to sad požurit eto stavljaju ih u nekakav prioritet pa će oni to napraviti njima preko reda, ali ništa konkretno kad bi to moglo biti.....HALO DILETANTI I NESPOSOBNJAKOVIĆI PROŠLO JE DVA I POL MJESECA!!!

Nažalost mislim da od svega toga neće biti ništa, danas ću se obratiti HAKOM i udruzi Potrošač da vidim kako da raskinem taj tobožnji ugovor, a onda počinjem slati mailove u Austriju.

S poštovanjem, Ivan Falamić, prof.
icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvoje 22 Svibanj 2019, 18:48

@ivanf Žao mi je radi tvoje situacije, svakako je potrebno ovo detaljnije istražiti kako bi došli do rješenja na obostrano zadovoljstvo. Pošalji nam svoje podatke u A1 forum inbox kako bismo mogli napraviti dodatne provjere.
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Poštovani,

Smatram malo vjerojatnim da Vam se tako nešto desilo. Naime, A1 Telecom Austria Group ( vlasnik A1 Hrvatska) a i A1 Hrvatska poduzeli su niz mjera kako bi se poslovanje odvijalo zakonito, iskreno, transparentno, pravedno i sa integritetom. Evo nekih od njih:

1.Donijet je i javno je dostupan "Kodeks ponašanja" A1 na različitim jezicima:
https://www.a1.hr/tko-smo-mi/kodeks-ponasanja
ili na
https://www.a1.group/en/group/compliance-guidelines
Prema navedenom u Kodeksu ponašanja u A1 se posluje Iskreno, Pravedno , Transparentno i sa Integritetom a predanost tim vrijednostima/načelima svojim potpisom na uvodniku potvrdilo je i rukovodstvo A1 TAGa.

2. U A1 TAG od 2013 postoji "Sustav upravljanja usklađenošću" kojim se poslovanje između ostaloga dodatno usklađuje sa zakonom i etičkim principima (odnosno Kodeksom ponašanja). Link na javni dokument u kojem je detaljno opisan taj sustav (na eng.) :
https://www.a1.group/en/group/compliance-management a dokument se zove
"Description of the compliance management system"
Kako se ponosno navodi na web stranicama A1 TAGa, taj sustav je ujedno i certificiran i nagrađivan.
Pretražujući te web stranice naći ćete i članove rukovodstva A1 TAG-a.

4. U gornjem dokumentu se ističe i kontinuirana edukacija djelatnika o Kodeksu ponašanja. Rezultate edukacije možete testirati u bilo kojoj A1 poslovnici tražeći (npr.da Vam isprintaju ili daju na uvid) Kodeks ponašanja (pazite da Vam ne daju Kodeks ponašanja na internetu).

5. Također, imenovani su rukovoditelji za usklađenost kako u A1 TAGu tako i u državama gdje A1 ima podružnice (uključujući i Hrvatsku) , a koji između ostaloga vode računa i da se poštuje Kodeks ponašanja. Njihov kontakt moguće je naći na dnu javne web stranice:
https://www.a1.group/en/group/compliance-contact
u dokumentu "List of our local compliance managers"

6. Postoji i zviždački portal između ostaloga i za prijavu neprimjerenog/nedoličnog ponašanja A1 zaposlenika/predstavnika:
https://www.bkms-system.net/bkwebanon/report/clientInfo?cin=20teleau21

Gospodine Falamiću, zar vi želite reći da postupanje prema Vama nije bilo u skladu sa navedenim Kodeksom ponašanja, a unatoč poduzetim mjerama od strane A1 TAGa/Hrvatska? Da li gosp. Falamiću imate dokaze za svoje tvrdnje?


A sada ozbiljno, dobrodošli u klub gospodine. Nadam se da sam Vam kroz gornji činjenično točan* ironičan tekst pružio neke korisne informacije/ideje. *Ako nešto od navedenoga nije točno molim A1 predstavnike da me isprave.

Ne bi bilo loše da kopirate vašu objavu i ovaj odgovor jer brisanje tekstova ovdje nije strano a sve uz obrazloženje kršenja pravila foruma.
@ivanf Žao mi je radi tvoje situacije, svakako je potrebno ovo detaljnije istražiti kako bi došli do rješenja na obostrano zadovoljstvo. Pošalji nam svoje podatke u A1 forum inbox kako bismo mogli napraviti dodatne provjere.

Poštovani u ovom prigovori vam šaljem privitak računa koji ste poslali i ugovor kad sam počela pretplatu i do kad je trajala. Vi ste mi nakon godinu dana poslali račun za platiti. Tada kad mi je trebala izaći pretplata došla sam osobno u vaš centar A1 i vaša kolegica koja je tad radila dala mi je samo papir i br koji trebam zvati što mi je bilo odma čudno jer je ona to tamo odmah trebala rječit.

Zvala sam danima taj br  nitko mi se nije javljao a pretplata je išla dalje bez mog odobrenja da želim produžit. 

Kad sam napokon dobila vašeg kolegu i objasnila mu problem on nije moga vjerovat što mi je ova cura koja je tad radila dala papir da zovem taj br da tako mogu zvat danima a da se nitko ne javi. I da radi tog što  je vaša kolegica bila toliko ne profesionalna i nije znala radit svoj posao da mi se nece uračunati taj račun. Ja sam nakon godinu dana i zaboravila na taj račun i nakon toga što je bilo ne osjećam se dužna da ga platim jer znam što mi je rekao vaš kolega i toga sam se držala. 

Molim vas da mi još danas pošaljete odgovor za ovaj moj problem. 

      Lijep pozdrav Želim


 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@Marija2 - forum nije mjesto za službene prigovore a kako su oni aljkavi a i ti zaboravila na isto već godinu dana, angažiraj se na pritužbu službenim kanalima kako ti nebi dug predali odvjetničkom društvu i nabili kamate, ovrhu itd. ;)

Odgovori