Riješeno

Pretplata počela, kartice još nema..

  • 10 July 2019
  • 3 odgovora
  • 319 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Pozdrav, putem webshop-a sam prebacila broj na a1 mrezu na pretplatu i narucila uredjaj. Od jucer je br prebacen i stara kartica postala beskorisna. Danas stigao uredjaj, ali bez kartice?! A placati cu pretplatu od jucerasnjeg dana...Gdje mogu uloziti nekakvu zalbu?
Naglašavam da su mi u SZK rekli prvo da ce stici kartica pa uredjaj, nakon toga da ce stici zajedno.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 11 July 2019, 21:22

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
  • A1 d.o.o. Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb
  • putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr
  • ili putem telefaksa na broj 091 712 4049
Imas na a1 stranici i obrasce za prigovore.,
Prigovore putem maila salji sa verificirane mail adrese.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Iz istog razloga preferiram obavljanje svega u A1 centru jer poštom zna zaglaviti. Ako ti je blizu A1 centar možda provjerit u Centru gdje je zapelo, možda ti izdaju novu karticu na licu mjesta, da ubrzaš.

A prigovor svakako kako je navedeno. Vjerojatno će ti umanjit račun za dane kad nemaš uslugu.
Hvala! U međuvremenu sam otišla u poslovnicu po karticu. Da bi kroz par dana primjetila da ne mogu uputiti poziv. Ukratko, djelatnik poslovnice mi je dao krivu karticu, za homebox. Tako da opet moram otići po novu. Nikako na zelenu granu, svakako cu napisati prigovor.

Odgovori