Riješeno

Preplaćeni racuni

  • 20 June 2017
  • 8 odgovora
  • 841 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Imam potanje jedno. Zadnja 2 mjeseca sam dobio 7 racuna a imam 2 tarife samo homebox i mobitel. Jedan je racun on proslog mjeseca jer ide putem trajnog naloga pa su mi valjda poslali doma da platim. Ja sve platim i jos mi skinu opet sa trajnim nalogom. U 2 zadnja mjeseca jam platio oko 1000 kuna ne kuzim na koju foru. Zvao sam sluzbu za korisnike. Kazu da je sve uredu da nisam nista duzan i da je sve na nuli. Jos plus kada sam uzimao mob prije 3 mjeseca platio sam ga 249 kuna. A dogovor je bio 9 kuna rekli su kao "umanjit ce mi na racunu tih 240 kuna". To nisu napravili nego su mi kos ekstra naplatil. Hm???
icon

Najbolji odgovor od A1_Zoran 21 June 2017, 08:19

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Jelena333, budući da sustav automatski knjiži uplate, ne možemo požuriti taj proces ni ako nam pošalješ potvrdu o uplati :)

Jedan racun je placen 12.10.a drugi jucer,jel bih Vam mogla poslat na neki mail uplatnice,pa da bude prije ukljuceno..

Hvaala 😉

Nakon iskljucenja koliko dugo treba vremenski da ponovno se ukljuci?

Bok @Jelena333 ,

uključenje nastupa u roku od 24 sata nakon proknjižene uplate. Ako se radi o mobilnom broju, doći će ti SMS poruku kada se pokrene uključenje.
 

Nakon iskljucenja koliko dugo treba vremenski da ponovno se ukljuci?

Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa što ne uđeš na moj vip i vidiš što si koliko platio? Također na računu ti piše stanje iz prethodnog mjeseca ako je dug, ako je 0 ili ako imaš preplatu pa pogledaj. Ako si u plusu idući račun preskočiš i to je to, a ako ti je lakše na Moj vip prekini trajni nalog pa plaćaj e bankarstvom ili uplatnicom.
I Zorane hoce li biti ista od te tvoje provjere...?
Ej Stipo, trebat će mi tvoji podaci da mogu provjeriti. Pošalji svoj OIB i kontakt broj putem PMa pa ti javimo.
Razina korisnika 4
Koliko je meni poznato, ako se računi preplate onda se taj iznos koristi za naredne račune te ih umanji.E sad ako se dobilo više računa možda se radilo o opomenama pa se neki računi nisu platili na vrijeme.Uglavnom bi bilo ipak najbolje da sa Službom za korisnike sve provjeriš.
A što se mobitela tiče, isto provjeri kako je dogovoreno da se vidi gdje je došlo do greške kod cijene.

Odgovori