Riješeno

Preplaćeni racuni

  • 20 June 2017
  • 8 odgovora
  • 841 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Imam potanje jedno. Zadnja 2 mjeseca sam dobio 7 racuna a imam 2 tarife samo homebox i mobitel. Jedan je racun on proslog mjeseca jer ide putem trajnog naloga pa su mi valjda poslali doma da platim. Ja sve platim i jos mi skinu opet sa trajnim nalogom. U 2 zadnja mjeseca jam platio oko 1000 kuna ne kuzim na koju foru. Zvao sam sluzbu za korisnike. Kazu da je sve uredu da nisam nista duzan i da je sve na nuli. Jos plus kada sam uzimao mob prije 3 mjeseca platio sam ga 249 kuna. A dogovor je bio 9 kuna rekli su kao "umanjit ce mi na racunu tih 240 kuna". To nisu napravili nego su mi kos ekstra naplatil. Hm???
icon

Najbolji odgovor od A1_Zoran 21 June 2017, 08:19

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 4
Koliko je meni poznato, ako se računi preplate onda se taj iznos koristi za naredne račune te ih umanji.E sad ako se dobilo više računa možda se radilo o opomenama pa se neki računi nisu platili na vrijeme.Uglavnom bi bilo ipak najbolje da sa Službom za korisnike sve provjeriš.
A što se mobitela tiče, isto provjeri kako je dogovoreno da se vidi gdje je došlo do greške kod cijene.
Ej Stipo, trebat će mi tvoji podaci da mogu provjeriti. Pošalji svoj OIB i kontakt broj putem PMa pa ti javimo.
I Zorane hoce li biti ista od te tvoje provjere...?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa što ne uđeš na moj vip i vidiš što si koliko platio? Također na računu ti piše stanje iz prethodnog mjeseca ako je dug, ako je 0 ili ako imaš preplatu pa pogledaj. Ako si u plusu idući račun preskočiš i to je to, a ako ti je lakše na Moj vip prekini trajni nalog pa plaćaj e bankarstvom ili uplatnicom.

Nakon iskljucenja koliko dugo treba vremenski da ponovno se ukljuci?

Nakon iskljucenja koliko dugo treba vremenski da ponovno se ukljuci?

Bok @Jelena333 ,

uključenje nastupa u roku od 24 sata nakon proknjižene uplate. Ako se radi o mobilnom broju, doći će ti SMS poruku kada se pokrene uključenje.
 

Jedan racun je placen 12.10.a drugi jucer,jel bih Vam mogla poslat na neki mail uplatnice,pa da bude prije ukljuceno..

Hvaala 😉

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Jelena333, budući da sustav automatski knjiži uplate, ne možemo požuriti taj proces ni ako nam pošalješ potvrdu o uplati :)

Odgovori