Riješeno

Prelazak s pretplate na bonove nakon isteka ugovora

  • 8 September 2018
  • 7 odgovora
  • 3479 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora
Zanima me koliko ste vi cekali da vas prebace sa pretplate na bonove. Meni je ugovor istekao 27.08. Otisla sam u poslovnicu i dali su mi broj da zovem. Znaci od 27. Do danas me nisu prebacili, a procitala sam da je rok max. 72h. Od 27. Ne zovem, ne saljem poruke i ne palim mobilne podatke da ne nabijam racun bezveze jer eto mislila sam da to sve ide normalno i brzo pa da cu 01.09.aktivirati neki paket..izgleda da je bilo bolje da sam se nakon 15 god. Na vipu prebacila na neku drugu mrezu.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 8 September 2018, 14:21

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3
Imaš par tema ispod ove tvoje. Znači, po Zakonu te moraju prebaciti u roku od 24 sata. Zovi i inzistiraj na tome!

Link

Link na članak
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Ellaaa,

pošalji mi svoje podatke OVDJE da mogu napraviti provjeru tvojeg zahtjeva.
Bok Darka, vec sam vam se javila vise puta ovih dana.. I dalje cekam
Razina korisnika 3
Bedž +3
Razumijem Ellaaa,

no ja ću odmah napraviti provjeru ako mi pošalješ podatke. Čekam te. 🙂
Jesam 🙂
Nadovezala bih se na temu ali sa drugom problematikom. U Njemačkoj sam i koristim stari Vip broj na bonove, odnosno A1 po novom. Nisam znala za promjenu do danas (ne pratim vise Hrv vijesti, ne zamjerite...) e sad pošto sam primijetila da ne mogu uspostaviti poziv, provjerila sam sa *101# stanje racuna i vidjela da je istekao sredinom rujna. Mogu li samo normalno putem PBZ aplikacije uzeti novi bon i ponovno aktivirati racun ili smo dosli do veceg problema?

Hvala unaprijed i pozdrav ekipi!

p.s. fora vam je forum, lajkam ;)

Lp
Andrea
Razina korisnika 7
Bedž +3
@andreadreaan - Naravno da možeš. Istekao ti je račun i ti ne možeš pozivati ali broj ti je aktivan i tebe se može dobiti još neko vrijeme. Probaj se nazvati pa ako zvoni, uplati. 😉

Odgovori