Riješeno

Poveži sve i dodaj još!!!

  • 5 June 2018
  • 4 odgovora
  • 397 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 13 odgovora
Dragi moderatori,
Dugogodišnji sam korisnik, bio u Vipu od prvog dana od kada ste u Hr, kao član KPK (kluba prvih korisnika) i dobio srebrni broj po izboru, pa me posao odveo negdje drugdje, ali sam zadnjih 10ak godina opet vaš 🙂 Trenutačno imam jednu mobilnu i dvije fiksne vip trio pretplate, od kojih mi jednoj fiksnoj stječe ugovor za manje od 90 dana, a mobilnoj do kraja godine. A sada imam potrebu ugovoriti još jednu Trio pretplatu na novoj lokaciji gdje je kabel dostupan.

Žena mi ima mobilnu pretplatu kod konkurencije i moguće je i tu pretplatu prebaciti vama (istječe za 20dana) pa bi vas molio neku ponudu, koja izuva iz cipela 😉 za sve navedeno.

Evo, mi smo vam pred vratima, pa povežimo se svi!!! :$:$:$:$
icon

Najbolji odgovor od dejanp 6 June 2018, 10:38

Pogledaj original

Odgovora 4

Zovi SZK, odjel za popuste ili pravac VIP centar. Ja imam pozitivna iskustva.
szk sam zvao, bilo mi je pametnije da sam ispunio web formu za kupnju, toliko su me doživili. Pisao sam mail službi za korisnike, još niti povratni mail da su upit zaprimili nisam dobio 😞
Stvarno mi ne pada na pamet sklopiti 5 pretplata sa nekim ko me neće nagraditi određenim popustom!
Totalno se slazem s tobom. Trenutno imam 3 broja i homebox kod njih, zasad glede popusta i svega su bili korektni.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Meni za 4 broja, 2 homeboxa i optiku nisu ponudili ništa, ravno 0 kn uz povećanje cijene ako ne uzmem nove lošije tarife nego što sam imao tako da sam 2 broja prebacio konkurenciji i sve kako budu ugovorne obveze izlazile bude išlo drugima :(

Tek po prepisci sa HAKOMom u vezi optike su me kontaktirali i ponudili ono što sam tražio/molio 4 mjeseca prije te je teta iz VIPa rekla da vidi da gasim linije i nije joj jasno zašto starim korisnicima ništa se ne nudi i da joj je jasno zašto odlazim.

Upit na prodajnom mjestu = 0%
Upit preko weba = nema ni odgovora
Upit tj. javljanje na onaj famozni broj da mi dozvole gašenje linije = "ahh, dobro i doviđenja"
Zahtjev da mi odkodiraju jedan mob nakon isteka ugovora, evo i nakon 2 mj nema odgovora

Nisam pametan kako to ide kod drugih operatera jer sam od početka u VIPu ali ovo što se događa zadnje vrijeme :@:?

Odgovori