Riješeno

potrošnja megabajta

  • 24 Studeni 2017
  • 11 odgovora
  • 7806 pregleda

Razina korisnika 1
Molim vas može li mi netko provjeriti koliko megabajta mi je ostalo? koliko sam ih potrošio, i treba li potrošač u svakom trenu imati uvid u potrošnju, te što se dešava kada potrošač nema uvid u to 9 mjeseci ?
icon

Najbolji odgovor od jedinstvenokorisnickoime 24 Studeni 2017, 18:23

Ono kad pitaš nešto prije 5 sati Oko 1000 Vipovaca ugrađuje u Vipnet svoje znanje, entuzijazam i kreativnost. Kako bismo ostvarili našu misiju i viziju, u svemu što radimo, vodimo se korporativnim vrijednostima:

Iskrenost. Poštenje. Odgovorni smo. Znamo da komunikacija ima važno mjesto u društvu i životu svakog pojedinca. Komuniciramo otvoreno i bez skrivenih namjera. Aktivno slušamo, dajemo i primamo povratne informacije. Ispunjavamo obećanja, bez kompromisa.

Jednostavnost. Težimo pametnim i jednostavnim rješenjima kako bismo pojednostavili život svojim korisnicima – internim i eksternim. Ako je nešto komplicirano, pojednostavit ćemo. Orijentirani smo prema rješenjima. Naš je stav pozitivan - sve je moguće!

Kvaliteta. Postavljamo si izazovne ciljeve i težimo izvrsnosti. To se osjeća u našim proizvodima, uslugama i podršci. Briga i o najsitnijem detalju čini sve što radimo drugačijim i boljim. Učimo iz vlastitog iskustva i kontinuirano rastemo.

Pomičemo granice. U trajnoj smo potrazi za novim idejama, novim rješenjima. Ne slijedimo druge. Neumorni smo. Preuzimamo rizik. Znatiželjni smo, istražujemo i predlažemo promjene. Posvećeni smo unapređenju cjelokupne komunikacije, danas i sutra.



Naše vrijednosti očituju se u svemu što radimo, one predstavljaju način na koji: ispunjavamo svoje ciljeve, surađujemo sa kolegama iz tima i drugih odjela, ponašamo se prema internim i vanjskim korisnicima, vodimo ljude i projekte."
Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 1
Naravno nitko, jer naplacujete nešto što ne možete kontrolirati, nemate uvid u to, i vaš korisnik nema uvid u to. Lakše preskočiti pitanje, pa kaj bude.
Razina korisnika 1
Nije moguće, ne morate se ni truditi 🙂
Razina korisnika 1
Ne postoji usluga za provjeru megabajta. ovo je čisti show
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime bok i ovdje 🙂 Kako bi ti bilo tko mogao odgovoriti na to pitanje, potrebno je napisati o kojoj je usluzi i tarifi riječ.
Razina korisnika 1
Tarfia mobilni internet od 30 gb, a tarifa se zove 25kn -500mb, nikad vidio potrošnju 🙂
Razina korisnika 1
Pojedine ugovorne odredbe koje se mogu smatrati nepoštenima
odredba kojom se potrošaču nameću određene obveze, a da potrošač prije sklapanja ugovora nije bio u mogućnosti upoznati se s tom odredbom,
Razina korisnika 1
Ono kad pitaš nešto prije 5 sati Oko 1000 Vipovaca ugrađuje u Vipnet svoje znanje, entuzijazam i kreativnost. Kako bismo ostvarili našu misiju i viziju, u svemu što radimo, vodimo se korporativnim vrijednostima:

Iskrenost. Poštenje. Odgovorni smo. Znamo da komunikacija ima važno mjesto u društvu i životu svakog pojedinca. Komuniciramo otvoreno i bez skrivenih namjera. Aktivno slušamo, dajemo i primamo povratne informacije. Ispunjavamo obećanja, bez kompromisa.

Jednostavnost. Težimo pametnim i jednostavnim rješenjima kako bismo pojednostavili život svojim korisnicima – internim i eksternim. Ako je nešto komplicirano, pojednostavit ćemo. Orijentirani smo prema rješenjima. Naš je stav pozitivan - sve je moguće!

Kvaliteta. Postavljamo si izazovne ciljeve i težimo izvrsnosti. To se osjeća u našim proizvodima, uslugama i podršci. Briga i o najsitnijem detalju čini sve što radimo drugačijim i boljim. Učimo iz vlastitog iskustva i kontinuirano rastemo.

Pomičemo granice. U trajnoj smo potrazi za novim idejama, novim rješenjima. Ne slijedimo druge. Neumorni smo. Preuzimamo rizik. Znatiželjni smo, istražujemo i predlažemo promjene. Posvećeni smo unapređenju cjelokupne komunikacije, danas i sutra.



Naše vrijednosti očituju se u svemu što radimo, one predstavljaju način na koji: ispunjavamo svoje ciljeve, surađujemo sa kolegama iz tima i drugih odjela, ponašamo se prema internim i vanjskim korisnicima, vodimo ljude i projekte."
Razina korisnika 3
Tarfia mobilni internet od 30 gb, a tarifa se zove 25kn -500mb, nikad vidio potrošnju :)

Mobilni internet L tarifa, rekla bi. 25 kn dodatnih 500 MB je cjenik po kojem ide naplata nakon potrošenih Gb u samoj tarifi. Kako misliš, nikad vidio potrošnju? Pratiš li je putem Moj Vip stranice? Provjeravaš li svoj račun, specifikaciju?
Postoji i mogućnost reklamacije računa/potrošnje ako smatraš da postoje kakve nepravilnosti.
Razina korisnika 1
Pa točno tako kako sam rekao, nikad vidio potrošnju u realnom vremenu što se tiče 25kn 500 mb. Ja kao onaj koji to plaća moram imati uvid u svoju potrošnju 0/24? jel tako? Ukoliko nemam uvid u istu, ne znam što trošim i ne znam što plačam. Provjeravate li svoje račune nakon kaj platite, ili gledate nešto prije nego platite pa razmislite hoćete li to kupiti, naravno pod uvjetom da vidite nešto, a ne da vam dolaze poruke na preskokce i da u niti jednom trenu neznate koliko ste megabajta potrošili, i koliko vam je ostalo, ali iste vam naplaćuju uredno? I bez praznih floskula molim jer mi vas je vec puna kapa , vas 100 govori jednu stvari i onda dodju dva pametna i nekaj svoje kazu. POANTA JE DA NEMRETE NI VI NI JA PROVJERITI STANJE TIH 500 MB VEĆ SAMO ŠALJETE PORUKE DA SE NAPLATILO.
Poštovani,



hvala Vam na upućenoj e-poruci.

Javljam Vam se temeljem Vašeg prigovora upućenog Službi za korisnike. U istom ste izrazili nezadovoljstvo prijenosom podatak za pretplatničku liniju 091/XXXXXXX po računu za studeni 2017. godine.

Uvidom u izdani račun nisu utvrđene nepravilnosti u prikazu, obračunu i naplati, međutim, u duhu daljnje uspješne suradnje odlučili smo Vam ovaj put napraviti ustupak te odobriti naplatu za iznos od 575,00kn. Nakon umanjenja, iznos potreban za podmirenje je 486,19kn.

Nadalje, dostavljamo Vam pojašnjenje ispravnosti naplate Vašeg računa.

Detaljnom provjerom nisu utvrđene nikakve nepravilnosti u načinu bilježenja prijenosa podataka, niti u sustavu obračuna istih. Ističemo da sustav davatelja usluga bilježi ostvarene transakcije točno i potpuno neovisno te ne postoji mogućnost da sustav bilježi bilo što drugo osim transakcija iniciranih sa mobilne linije korisnika.

Vipnet pruža uslugu pristupa Internetu, dok za sve radnje na Internetu svaki korisnik odgovara osobno. Pomoć oko podešavanja zaštite može Vam pružiti VIPnet-ova Tehnička podrška plus koju možete kontaktirati svaki dan između 9 i 21 na broj 091/712 4091.

Također, u sprječavanju neočekivane potrošnje u mogućnosti ste na bilo koje prodajnom mjestu aktivirati Limit potrošnje.

Nastavno na Vaše pitanje u svezi provjere trenutne potrošnje istu možete provjeravati slanjem SMS poruke sadržaja ? na broj 13222, putem stranice: data.vipnet.hr ili putem usluge Moj Vip.



Trenutna potrošnja na današnji datum 05.12.2017.godine je:

Preostalo: 22846.87 od 30720 MB

Hvala Vam na razumijevanju, u slučaju potrebe za dodatnim informacijama, slobodno nam se javite.
I DALJE TVRDIM I VI I VAŠI KOLEGE NA ČIJI NAGOVOR I SAM I POKRENUO PRIGOVOR JE DA NEMATE MOGUCNOST PROVJERE STANJA TIH MEGABAJTA, A ISTE NEMRETE NI NAPLATITI UKOLIKO KORISNIK NEMA PRIKAZ POTROŠNJE U REALNOM VREMENU. NPR. ja si kupim bon od 25 kn, pojma nemam kolko mi je jos love gore, kolko sam potrosio ni kad cu trebati drugu, platim drugi bon od 25 kn bez da znam da sam kupio bon, opet ga potrosim ,a u niti jednom trenutku nemam uvid u potrosnju i tako samo kupujem a ne znam kaj i ne znam za koliko para , ali neka ide samo daj pare i nek idu
Razina korisnika 1
lazne ugovore unaprijed ispunjene neću ni komentirati u ovoj temi
Razina korisnika 3
Pa točno tako kako sam rekao, nikad vidio potrošnju u realnom vremenu što se tiče 25kn 500 mb. Ja kao onaj koji to plaća moram imati uvid u svoju potrošnju 0/24? jel tako? Ukoliko nemam uvid u istu, ne znam što trošim i ne znam što plačam. Provjeravate li svoje račune nakon kaj platite, ili gledate nešto prije nego platite pa razmislite hoćete li to kupiti, naravno pod uvjetom da vidite nešto, a ne da vam dolaze poruke na preskokce i da u niti jednom trenu neznate koliko ste megabajta potrošili, i koliko vam je ostalo, ali iste vam naplaćuju uredno? I bez praznih floskula molim jer mi vas je vec puna kapa , vas 100 govori jednu stvari i onda dodju dva pametna i nekaj svoje kazu. POANTA JE DA NEMRETE NI VI NI JA PROVJERITI STANJE TIH 500 MB VEĆ SAMO ŠALJETE PORUKE DA SE NAPLATILO.
Poštovani,



hvala Vam na upućenoj e-poruci.

Javljam Vam se temeljem Vašeg prigovora upućenog Službi za korisnike. U istom ste izrazili nezadovoljstvo prijenosom podatak za pretplatničku liniju 091/XXXXXXX po računu za studeni 2017. godine.

Uvidom u izdani račun nisu utvrđene nepravilnosti u prikazu, obračunu i naplati, međutim, u duhu daljnje uspješne suradnje odlučili smo Vam ovaj put napraviti ustupak te odobriti naplatu za iznos od 575,00kn. Nakon umanjenja, iznos potreban za podmirenje je 486,19kn.

Nadalje, dostavljamo Vam pojašnjenje ispravnosti naplate Vašeg računa.

Detaljnom provjerom nisu utvrđene nikakve nepravilnosti u načinu bilježenja prijenosa podataka, niti u sustavu obračuna istih. Ističemo da sustav davatelja usluga bilježi ostvarene transakcije točno i potpuno neovisno te ne postoji mogućnost da sustav bilježi bilo što drugo osim transakcija iniciranih sa mobilne linije korisnika.

Vipnet pruža uslugu pristupa Internetu, dok za sve radnje na Internetu svaki korisnik odgovara osobno. Pomoć oko podešavanja zaštite može Vam pružiti VIPnet-ova Tehnička podrška plus koju možete kontaktirati svaki dan između 9 i 21 na broj 091/712 4091.

Također, u sprječavanju neočekivane potrošnje u mogućnosti ste na bilo koje prodajnom mjestu aktivirati Limit potrošnje.

Nastavno na Vaše pitanje u svezi provjere trenutne potrošnje istu možete provjeravati slanjem SMS poruke sadržaja ? na broj 13222, putem stranice: data.vipnet.hr ili putem usluge Moj Vip.



Trenutna potrošnja na današnji datum 05.12.2017.godine je:

Preostalo: 22846.87 od 30720 MB

Hvala Vam na razumijevanju, u slučaju potrebe za dodatnim informacijama, slobodno nam se javite.
I DALJE TVRDIM I VI I VAŠI KOLEGE NA ČIJI NAGOVOR I SAM I POKRENUO PRIGOVOR JE DA NEMATE MOGUCNOST PROVJERE STANJA TIH MEGABAJTA, A ISTE NEMRETE NI NAPLATITI UKOLIKO KORISNIK NEMA PRIKAZ POTROŠNJE U REALNOM VREMENU. NPR. ja si kupim bon od 25 kn, pojma nemam kolko mi je jos love gore, kolko sam potrosio ni kad cu trebati drugu, platim drugi bon od 25 kn bez da znam da sam kupio bon, opet ga potrosim ,a u niti jednom trenutku nemam uvid u potrosnju i tako samo kupujem a ne znam kaj i ne znam za koliko para , ali neka ide samo daj pare i nek idu


Potrošnju jednostavno možeš pratiti putem više kanala :)

Prvi i najbitniji je MOJ VIP. Registriraš se ovdje - http://prijava.vip.hr/
Na drugom mjestu imaš mjerač od srane samog uređaja, spajaš se na 192.168.1.1. - prikaz potrošnje je informativnog sadržaja i ne podliježe kreiranju računa. Kako je navedeno u e-mail odgovoru možeš i putem data.vipnet.hr

Svaki korisnik ima mogućnost pratiti svoju potrošnju, pa tako i ti. Preporučamo da to svakako ubuduće pratiš a ako primjetiš kakve nepravilnosti da nam prijaviš.

Odgovori