Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalpoteškoća sa vip-om
Nastavno na Chaveza i druge nezadovoljne korisnike VIP usluga i ja sam jedna od njih. Od 01.11.2017. svakodnevno mi se zamrzava ton i slika na televiziji, zovem svakodnevno službu za korisnike, koja je kvar prijavila 03. 11. Do danas (16.11.) nitko me nije kontaktirao od tehničara, osim što svakodnevno služba za korisnike "popravi" moj kvar na par sati ili mi da uputu da sama restartam router. Ovo je stvarno dno dna od nesposobnosti i neprofesionalnosti i sigurno ću raskinuti Ugovor, ali prethodno ću svoj problem kao i mojih prijatelja objaviti u svim medijima kako "budući" korisnici VIP-ovih usluga ne bi nasjedali na priče o povezivanju u usluge kojih jednostavno nema.
Bok @tockica
Oprosti na čekanju odgovora 😕 Molim te, pošalji nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj OVDJE pa ćemo provjeriti. Bilo bi nam drago kad bi uspjeli riješiti tvoje nezadovoljstvo, jer želimo sretno korisnike, zadovoljne uslugama koje koriste.
Oprosti na čekanju odgovora 😕 Molim te, pošalji nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj OVDJE pa ćemo provjeriti. Bilo bi nam drago kad bi uspjeli riješiti tvoje nezadovoljstvo, jer želimo sretno korisnike, zadovoljne uslugama koje koriste.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.