Riješeno

poteškoća sa vip-om

  • 16 Studeni 2017
  • 1 odgovor
  • 361 pregled

Nastavno na Chaveza i druge nezadovoljne korisnike VIP usluga i ja sam jedna od njih. Od 01.11.2017. svakodnevno mi se zamrzava ton i slika na televiziji, zovem svakodnevno službu za korisnike, koja je kvar prijavila 03. 11. Do danas (16.11.) nitko me nije kontaktirao od tehničara, osim što svakodnevno služba za korisnike "popravi" moj kvar na par sati ili mi da uputu da sama restartam router. Ovo je stvarno dno dna od nesposobnosti i neprofesionalnosti i sigurno ću raskinuti Ugovor, ali prethodno ću svoj problem kao i mojih prijatelja objaviti u svim medijima kako "budući" korisnici VIP-ovih usluga ne bi nasjedali na priče o povezivanju u usluge kojih jednostavno nema.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 21 Studeni 2017, 09:02

Bok @tockica

Oprosti na čekanju odgovora 😕 Molim te, pošalji nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj OVDJE pa ćemo provjeriti. Bilo bi nam drago kad bi uspjeli riješiti tvoje nezadovoljstvo, jer želimo sretno korisnike, zadovoljne uslugama koje koriste.
Pogledaj original

Odgovora 1

Bok @tockica

Oprosti na čekanju odgovora 😕 Molim te, pošalji nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj OVDJE pa ćemo provjeriti. Bilo bi nam drago kad bi uspjeli riješiti tvoje nezadovoljstvo, jer želimo sretno korisnike, zadovoljne uslugama koje koriste.

Odgovori