Riješeno

Pomoć

  • 28 Prosinac 2018
  • 14 odgovora
  • 429 pregleda

U ponedjeljak trebam biti prebačen sa Simpe na A1, i kupio sam mobilni uređaj preko webshopa.

Nitko od njih iz SZK ne zna gdje je zapelo i zašto nisam dobio uređaj i novu sim karticu.

Šta da radim?
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 3 Siječanj 2019, 09:15

Danas uredno prebačen broj u A1, a nemam ni sim karticu ni uređaj. Super, hvala A1. Sad svaki sat dok ne dobijem sim karticu kapa 10 kn. Hvala A1 na poklonu!!

Zaista je bitno ako se dogodi takva situacija javiti se na SZK. Na Forumu ćeš teško doći do bržeg rješenja jer tu smo ipak zato da raspravljamo o uslugama/uređajima/ponudi... Razumijem te skroz što se tiče frustracije u situaciji u kojoj si bio. Nažalost, dostava paketa u tom djelu godine je nešto sporija s tim da na to mi osobno ne možemo pretjerano utjecati. Taj dio je do vanjske službe dostave 😕 A sad, sad piši zahtev za naknadom štete 🙂 😛
Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 7
Bedž +3
Što su ti rekli, koji je status narudžbe? Jel u obradi, jel poslano? Mislim, nitko osim njih ti ne može reći gdje je zapelo. Zovi opet i inzistiraj da ti provjere.

Možda se i netko od moderatora ovdje ponudi da napravi provjeru.
Vozaju me a ništa konkretno mi ne govore.
Danas su me trebali zvati ali nisu.

I šta kad me u ponedjeljak prebace u A1 a ja nemam ni sim karticu ni uređaj?!
Razina korisnika 6
Bedž
Dobrodošao u pakao (bye bye telekomi)!
Danas uredno prebačen broj u A1, a nemam ni sim karticu ni uređaj. Super, hvala A1. Sad svaki sat dok ne dobijem sim karticu kapa 10 kn. Hvala A1 na poklonu!!
Razina korisnika 3
Danas uredno prebačen broj u A1, a nemam ni sim karticu ni uređaj. Super, hvala A1. Sad svaki sat dok ne dobijem sim karticu kapa 10 kn. Hvala A1 na poklonu!!

Zaista je bitno ako se dogodi takva situacija javiti se na SZK. Na Forumu ćeš teško doći do bržeg rješenja jer tu smo ipak zato da raspravljamo o uslugama/uređajima/ponudi... Razumijem te skroz što se tiče frustracije u situaciji u kojoj si bio. Nažalost, dostava paketa u tom djelu godine je nešto sporija s tim da na to mi osobno ne možemo pretjerano utjecati. Taj dio je do vanjske službe dostave 😕 A sad, sad piši zahtev za naknadom štete 🙂 😛
Jučer sam osobno otišao po paket (cca 70 km) i kad sam mislio da je mojim mukama kraj, novo iznenađenje.

U kutiji samo ugovor, uređaj i pametne lampice.

Nisu mi poslali sim karticu!!

Zovem SZK svakodnevno ali nema nikakvog pomaka...moram čekati do daljnjega, dok se oni između sebe dogovore.

Zvao sam Hakom i rekli su mi da imam pravo na naknadu, 10 kn po satu od dana/sata prebacivanja.

Prebačen sam u ponedjeljak u 12:17.

Samo neka oni čekaju, dobro ću zaraditi na njihovoj nesposobnosti i traljavosti.

Šalu na stranu, ovo još nisam doživio!!

Da još napomenem, taj Overseas je smeće od firme, lažu, varaju, muljaju..

Kažu da su mi pokušali dostaviti paket u subotu a nitko nije dolazio i nitko me nije zvao.

Dosta ljudi je osobno došlo po paket i svima prodaju istu priču.

Sreća da se svi razgovori snimaju pa se sve to lako da provjeriti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
I prijatelju zakasnila dostava tomato sim kartice a istekla ugovorna obveza na a1. Budući je prije 20-tak dana najavio da ide na tomato i nevjerojatno mi je da u tih 20 dana nije stigla kartica.
Stvarno mi sve to nije jasno,da im treba toliko vremena.

Očito je netko zeznuo i sad traži način da se izvuče iz svega toga.

Opet sam zvao Hakom...kažu da čekam dok mi ne pošalju sim i da im idu penali, svaki dan 240 kn.

Jesu li mu platili penale?
Nastavak:
Danas opet zovem SZK i nakon duže provjere mi kažu da im u sustavu stoji da sam primio sim karticu 27.12.2018.

Zovem DPD da provjerim, i stvarno, stoji da je kartica isporučena 27.12.2018. ali na drugu adresu (tamo gdje živim).

Prilikom telefonskog dogovora sa djelatnicom SZK, lijepo sam rekao i naglasio da 24.12. putujem i da sim karticu i uređaj dostave na drugu adresu (u Samobor).

Provjerio sam kasnije preko SZK i stoji da sve bude isporučeno u Samobor, ali kaže djelatnik SZK da je netko od njih (administracija) zeznuo, i zato je kartica poslana na drugu adresu.

Kažu da mi karticu neće slati, nego da osobno odem u A1 centar po drugu (ili da uzmem onu koju su poslali kad se vratim s puta).

Nakon toliko dana mi kažu da su ipak poslali karticu, i uredno će ispostaviti račun, iako ja uslugu ne koristim.

Ovo je isključivo njihova greška i nemam namjeru platiti nešto što nisam koristio. Sutra ću otići u A1 centar po drugu sim karticu, samo da ova sapunica više završi.

Tražit ću od njih da mi plate penale, za sve ove dane koliko nemam uslugu. Ako treba i sudskim putem jer ja nisam kriv šta su zaposlili budale, ljude koji ne znaju šta rade (čast iznimkama).

Eto, to je moje iskustvo sa A1.
Razina korisnika 3
Damirst,

žao mi je zbog nenamjerne administrativne pogreške. Svakako pokupi novu karticu da možeš koristiti uslugu, a nama pošalji pisani prigovor (to možeš odmah u poslovnici).
Danas sam otišao u A1 centar po karticu
Još sam na putu, i sutra kad se vratim poslat ću prigovor.

U SZK su mi rekli da mogu poslati prigovor putem maila. To je točno ili moram pisanim putem, poštom?
Razina korisnika 3
Damirst,

ako imaš potvrđenu e-mail adresu za kontakt s A1 službom za korisnike možeš s njega poslati ili prigovor napisati na papiru, potpisati ga i staviti u privitak maila.
Dobio sam mail na koji mogu poslati.

Hvala.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Damirst - pripazi da šalješ s verificirane e-mail adrese. Ukoliko nemaš e-mail u formi "a1.hr" ili "vip.hr" dodijeljen od strane A1, moraš verificirati svoj e-mail kao e-mail za komunikaciju s A1. Naravno, kad pošaljes rok za odgovor je 15 dana.


Pogledaj dolje formu.

Potvrda e-mail adrese

Odgovori