Riješeno

Pitanje prvo, drugi pokusaj, jer stvarno nemam namjeru ici bilo gdje

  • 12 February 2019
  • 2 odgovora
  • 1351 pregled

Pozdrav,,
Dobio sam email prije neki dan gdje piše,
OBAVIJEST l Mobilna govorna usluga koju koristi xxx uključena je u vašu grupu xxx 255.
OBAVIJEST l Mobilna podatkovna usluga koju koristi xxx uključena je u vašu grupu xxx255. Vaš A1 tim
I sada ja zovem da vidim o čemu se radi, i to je nekakav popust, i ja to ne želim, niti sam ikad htio. Vaš djelatnik mi govori da moram pisati prigovore ili dolaziti u poslovnicu radi nečega što nisam tražio, što ne želim, i što mi ne treba. Kako je bilo tko mogao ugovoriti nekakvu uslugu bez mojeg OIB-a ? I zašto ja moram trošiti svoje vrijeme i živce na vašu nesposobnost.
Plus ugovor mi ističe za tjedan dana, a vi uporno zovete krivi broj i nudite produljenje ugovora, a kada vas se zamoli da nazovete broj koji vam je dan i ponudite uslugu , ništa. I opet ja vas zovem i tražim vas inforamcije o produljenju i ponudama govori mi se da nemate pojma, da u sistemu nema nicega. Ali se zato uredno zove i nudi na drugom broju.
icon

Najbolji odgovor od A1_Jure 12 February 2019, 11:23

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bedž +3
Bok,

radi se o promociji Poveži SVE o kojoj možeš detaljnije pričitati ovdje: https://bit.ly/2ND4FF6
Ukratko, druga osoba se može pozvati na tebe i uključiti te u svoju grupu kako bi oboje ostvarili pogodnosti. Isto tako, ti možeš iz grupe izaći ili čak isključiti tu osobu koja te u nju stavila :D
Grupe su promjenjive i neformalne, a služe isključivo za to da se ostvaruju međusobne pogodnosti. Ako popust ne želiš, nema problema. Javi se i zatraži izlazak iz grupe.

Što se produljenja ugovora tiče, možeš nam javiti svoje podatke u INBOX pa ćemo dogovoriti poziv na ispravni broj.
Ok, uključili ste me u grupu sa brojem x1 na kojeg me upozoravate da je pretplata istekla= nema nikakvog popusta pošto nismo u nikakvom odnosu, a broj x2 je broj na kojemu ugovor istice za tjedan dana i onda vi meni to sve spojite iz kojeg razloga? imati cu popust na raskid ugovora ne razumijem logiku no dobro. Podaci su vam dani vec dva puta, ja cu vam dati isti broj koji imate, a ak si vi niste u sistemu uspjeli upisati 3 puta jedan te isti broj, e mislim da onda imate problema u firmi.

Odgovori