Najbolji odgovor od A1_Ivana
Pogledaj originalPItanje
Potpisao sam dvogodišnji ugovor s vama za telefon, internet +SAT Tv i nisam nimalo zadovoljan jer čim je lošije vrijeme ne mogu pratiti tv program napominjem da sam vam prijavljivao te smetnje više puta u ove 2 godine ali nisam dobio riješenje a uredno plaćam svaki mjesec,, ugovor mi ističe krajem 4. mjeseca i sada sam potpisao ugovor sa T-COM i spojit će me krajem ovog mjeseca pa vas molim da mi POŠTENO odgovorite koliko će me koštati prijevremeni raskid ugovora s vama za te fiksne linije za ta 2 mjeseca .Molim hitan odgovor na mail ili na mob 091xxxxxx kojeg sam korisnik od 2000 , godine . S štovanjem Tomislav Vuković xxxx
Bok Tomislave!
Post smo malo editirali jer nije dopuštena objava privatnih podataka ovdje.
Što se tiče iznosa naknade za raskid, to također ne možeš dobiti na forumu. Potrebno je javiti se korisničkoj službi i zatražiti izračun 😉 Javi se na 0800 091 091.
Glupost, kretenizam i neprofesionalizam kako se gube korisnici samo zato što SAT instalater nije dobro poštelao antenu pa antena hvata rubno signal ili nije provjerio kablove ulazi li voda ili nije zamijenio neispravne LNBove. Gdje birate takve stručnjake instalatere ili vanjsku uslugu koja radi dok ne padne jača kiša ili zapuše vjetar? Pa uz običnu dish pointer aplikaciju se poštela satelitski tanjur žmirečki.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.