ima li tko još ovakvo iskustvo i što su učinili.
naravno, skupljam dokumente za protuovrhu protiv gorespomenutog društvanca.
možete mi se javiti i ppom.
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj originalNajbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj originalMeni se dogodilo jos gore. Ovrsena sam za racun kojeg nisam nikada dobila.Bila sam na A1 pretplati jedan mjesec 10mj 2018, nakon kojeg sam se prebacila na A1 prepaid. Bila sam prepaid korisnik do sredine 8mj 2019. Prilikom potpisivanja ugovora sam odabrala opciju e-racun, email za dostavu e-racuna je bio verificiran od strane A1 (dobila sam mail potvrde da je email adresa registrirana za slanje e-racuna). U periodu od 11mj 2018 do 6mj 2019 sam nekoliko puta zvala korisnicku podrsku i 2x bila u A1 centru - i vjerovali ili ne trazila racun da ga mogu platiti. Svaki puta sam dobivala odgovor da nemaju vidljiv nikakav racun i da ne postoji nikakvo dugovanje. Nikada nisam zaprimila takodjer niti sms niti email niti postom nikakvu opomenu ili nedajboze fantomski racun ( ne znam, valjda sam trebala kampirati pred A1 centrom sa natpisom - zelim svoj racun,,,pretpostavljam da bi i onda dobila odgovor da racun ne postoji). U 6mj 2019 zadnji puta zovem A1 korisnicku podrsku i pitam za racun i naglasavam - da ne bih poslije imala problema sa ovrhama i slicno, znate ja vec ne znam koji put zovem za taj racun - odgovor : u sustavu ne postoji nikakav racun i/ili dugovanje. U 8mj 2019 se prebacujem na drugog operatera. U 10mj 2019 dobivam Ovrhu. Trenutno sam u 8dnevnom osporavanju Ovrhe, pa cemo vidjet sto ce biti. E da najbitnije - RACUN JOS UVIJEK NISAM DOBILA ( na rubu pameti, jelda?)
Ima nas još u klubu zeca i njegovih partnera.
Nema smisla dokazivat , samo titpla
Platit ću ja svoj račun, da ga nisam htjela platit ne bih bila toliko dosadna i uporna za dobivanje računa, ono što neću platit su nastali troškovi.
Ima smisla dokazivat A1 propust u izdavanju računa, ja ne popuštam. Na žalost košta me živaca i vremena. Uopće samo prisjećanje kada sam što napravila i kada sam zvala - očito sam trebala voditi dnevnik kontaktiranja A1i snimat razgovore ( APSOLUTNO SAVJETUJEM SVAKOME DA PRILIKOM UPITA ZA BILO KOJI PROBLEM SNIMA RAZGOVOR SA A1 KORISNIČKOM SLUŽBOM PREKO TELEFONA )
Takve stvari se ne smiju pustiti, jer očito korisnička podrška ne funkcionira niti daje ispravne informacije. U tih nekoliko navrata što sam zvala nitko me nikada nije uputio što napraviti da dobijem svoj račun, po njima račun nije postojao i nije bilo vidljivo nikakvo dugovanje. Pretpostavljam da se dogodio problem u dostavi e-računa i/ili je jednostavno usluga zaboravljena biti naplaćena na vrijeme ( i to se događa - mislim da je to bilo u mom slučaju nakon zadnje provjere statusa u 6.mj ove godine kada je preko telefona provjeravala služba naplate, vjerojatno su naknadno shvatili da nisu izdali račun ), ono što se ne smije dogoditi da NE kontaktiraju korisnika na bilo koji način, nego da korisnik uporno njih kontaktira - i ne dobije info i račun. Jučer sam bila u A1 centru ( zato što mi je opet neka biserka na telefonu službe za korisnike rekla da račun mog dobiti u A1 centru, ja došla a ono ne mogu jer je račun kod odvjetnika - a u zabilježbi u sistemu stoji da su me uputili u A1 centar da dobijem info o dugovanju, mislim katastrofa inteligencije i zdrave pameti ) i djelatnik mi je rekao da sam u svakom trenu mogla dobiti račun u A1 centru, a ja bila krajem 11.mj ili u 12.mj 2018 ( a uslugu sam trebala platiti do 15.11.2018. što znači da je račun trebao biti kreiran početkom 11.mj ) i djelatnica u A1 City Center One nije vidjela nikakvo dugovanje niti račun, provjerila je email za dostavu e-računa - sve ispravno, ali računa NEMA.
Dobila sam info 100% da kada se ne plati račun na vrijeme dobiva se sms info o dugovanju od A1, ja nisam dobila ništa.
Ne znam uopće kako su mi omogućili prijenos broja prepaid A1 i kasnije na drugu mrežu - sa dugovanjem.
Ako mi se i dogodi da me ovrše - krećem u protutužbu i protuovrhu.
Sa pravne strane ja A1 nisam trebala niti jednom kontaktirati, već mi je e-račun trebao biti dostavljen na moju email adresu kako je stavljeno prilikom potpisivanja Ugovora.Jer sam hipotetski mogla biti na drugom kraju svijeta narednih godinu dana - i uredno zaprimit i podmirit svoj račun.
r3n , sve ti je to za badaf.
veliki su to razbojnici , poznam ja njih 20 godina.
izgubila buš vreme i žifce a nebu se desilo niš. može jedino porast dug.
lepo to plati ko i ja jučer .
Moja priča je još bizarnija. Bivši bnet mi je u kolovozu 2018. isključio njihovom pogreškom Internet na 9 dana. Ispričali su se, umanjili račun i uključili nazad.
No negdje u sustavu je ostao zabilježen dug od 345kn za nevraćenu opremu. Ja još uvijek koristim isti taj Internet i opremu, uredno plaćam sve račune… U zadnjih godinu i 5 mjeseci sigurno sam 6 puta zvala A1 radi storniranja računa i opomene, uvijek bi rekli da ne vide dugovanje i da je sve oke.
Well, evo meni Ovrhe - Zec i partneri na 888kn.
Zvala sam, pisala mailove, žalila se HAKOMu, išla u prodajno mjesto… NIŠTA nisu poduzeli i zadnji dan roka žalbe (8 dana je rok) ja sam morala poslat Prigovor na ovrhu, jer prigovor jedini odgađa da mi sjednu na račun. Taj 8mi dan je konačno došao i mail - isprike i molba za strpljenje. Sva sreća što sam ipak poslala Prigovor, jer su gospoda iz A1 mail poslali samo meni, a ne i Javnom bilježniku. Danas sam i osobno otišla javnom bilježniku, koji mi je rekao da NIŠTA nisu zaprimili od A1 i da su papiri poslani na sud. Sada smo i službeno u parničnom postupku.
Potpuni kaos u sustavu A1 i nesposobnost. Čim ovo završi, neću više biti njihov korisnik (što je najbolje, čak nisam ni pod ugovornom obvezom!).
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.