Riješeno

Ovrha nakon raskida ugovora

  • 15 Listopad 2019
  • 11 odgovora
  • 795 pregleda

Nakon raskida ugovora  s danom 31.10. 2017g ,  stigla mi je ovrha za račun iz 10. i 11. mj 2017.

nakon što sam platio sav dug , onda sam mogo i osobno doć i raskinut ugovor u centar u zgradi avenue mola u zg. i onda sam morao nazvat još jedan broj da obavijestim da sam prekinuo ugovor.

( ne daju se oni samo tako )

kako je onda moguće ove ovo ?

napominjem niti jednu opomenu nisam dobio , niti račun , za 11 mj 2017 .

samo mi je u petak stigla ovrha od Zec i partneri .

terete me za 190kn računa koji je sada 800kn.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 18 Listopad 2019, 10:53

Pozdrav @DBAdmin, žao mi je zbog opisane situacije. Ako ti kako možemo pomoći, javi nam se na broj SZK 0800 091 091.

Pogledaj original

Odgovora 11

Samo da dodam da sam platio ovrhu u cijelosti,  danas. A ovo je dokaz di sam bio dana 31.10.2017g.  U tada Vip centru , i nakon toga dana nisu isključili liniju , negp sam ih još morao 2x u 7 dana zvati da ju iskljuće. 

Tako je i nastao račun za 11 mj. 

Danas sam saznao da je isključena tek 7.11.2017.

Hvala vam na svemu. ne znam kako da se odužim? Moje je srce puno sada, ali želudac prazan. 

Ova slika je sa vremenske trake u gmaps. 

To mi ne mogu osporit. 

 

Razina korisnika 1

Pozdrav @DBAdmin, žao mi je zbog opisane situacije. Ako ti kako možemo pomoći, javi nam se na broj SZK 0800 091 091.

Pozdrav@DBAdmin, žao mi je zbog opisane situacije. Ako ti kako možemo pomoći, javi nam se na broj SZK 0800 091 091.

Najprije mi dokaži a1_drazene da nisi robot.

Obzirom da mi jednake odgovore pišeš na dva moja posta na ovoj temi.

Ako je tako teško promjeniti bar raspored rijeći u tim odgovorima, onda mi ne ulijeva povjerenje tvoje zalaganje za moju nesreću za koju su krivi isti ti roboti birokracije zbog kojih dolazi do ovakvih problema korisnika a1 usluga.

 

 

Bok @DBAdmin , nije kolega robot. No eto da malo pojasnim, prema svemu navedenom radilo se o redovnom roku raskida pretplatničkog odnosa (isti je 12 dana) i kada se usporedi sa datumom podnošenja zahtjeva, to je to. Alternativno možeš podnijeti pisani prigovor na cjelokupnu situaciju putem mail-a na sluzba.za.korisnike@A1.hr gdje navodiš kako nisi zaprimio nikakvu obavijest o dospjelom dugovanju. 

 

Pozdrav.

Bok@DBAdmin , nije kolega robot. No eto da malo pojasnim, prema svemu navedenom radilo se o redovnom roku raskida pretplatničkog odnosa (isti je 12 dana) i kada se usporedi sa datumom podnošenja zahtjeva, to je to. Alternativno možeš podnijeti pisani prigovor na cjelokupnu situaciju putem mail-a na sluzba.za.korisnike@A1.hr gdje navodiš kako nisi zaprimio nikakvu obavijest o dospjelom dugovanju. 

 

Pozdrav.

Alternativno  mi ne pada na pamet gubit vrijeme na vašu službu za dokazivanje nevinosti.

plačeno vam je sve do lipe skupa s ovrhom. mala je to cijena za gušteve koji su na pomolu.

di god se na legalan  može i nadam se čim većem broju potencijalnih žrtvi , skretat ću pažnju na Vukove sa a1 streeta.  sa svom potrebnom dokazivom dokumentacijom .

i da se razumijemo , nezadovoljstvo nije ni u jednom trenu usmjereno na robote  koji moraju odgovarat ovjde na forumu , nemoćnim i razočaranim ljudima. vjerujem da im je često puta neugodno  . al posao je danas u hr teško nać , pa razumijem.

 

 

 

 

 

@DBAdmin Ovdje smo kako bismo ti pomogli. Tvoju situaciju nikako ne možemo riješiti putem Foruma jer je potrebna individualna provjera ovršnog postupka. Htjeli bismo sve što prije provjeriti, i ako postoji bilo kakav propust isti ispraviti, stoga te upućujem da postupiš prema uputi @A1_Hrvoje

Poštovani, imam sličnu situaciju kao korisnik iznad. Znači, bio sam u pretplatničkom odnosu bez zasnivanja ugovora (Moderne komunikacije doo). Uredno plaćao račune, da bi nakon raskida ugovora, jednostavno zaboravio platiti zadnjih par računa (moja greška). Međutim, umjesto uobičajne poslovne prakse onih kojima je stalo do njihovih korisnika kao npr. obične mail opomene (budući da sam i račune primao mailom), upravo mi nakon godinu dana stiže prijedlog ovrhe zbog 223,19 kn duga + 256,25 kn troškova postupka ukoliko platim u idućih 8 dana. 

Nemam pojma ni koji je iznos zateznih kamata. Uskoro mi završava pretplatnički odnos kod drugog teleoperatera i razmišljao sam o kupnji uređaja i prebacivanju u A1, ali ako je ovo način na koji se odnosite prema korisnicima… 

majstori sa A1 su se dosjetili kako da me se riješe , pa mi od 790Kn uplatili 320Kn .

kao evo , da podijelimo krivicu.

pa nemrem vjerovat.

prethodno su me kontaktirali zec i partneri , njihova služba za utjerivanje dugova ( nepostojećih u mojem slučaju )  da im dam IBAN za povrat love.

s tim da ih ja ništa nisam tražio !!! ni A1 vukove ni zeca i partnere !

e , nismo mi još gotovi….

ako ste se već odlučili priznat grešku , onda mi vratite sve. s kamatama. vi dobro znate što su kamate!

a ne se tu pokušat izvuć sa polovičnim ciframa u nadi da bum ja sretan kaj sam išta dobio.

 

 

 

koliko se brinete , vidi se iz ovog ! 

poruku mi je poslao robot Neven.  da mi čestita na prvom postu :)))) ajmeee

 

A posebno mi je simpatično da na mojem postu na samom vrhu, s visoka...sada piše RIJEŠENO.   neonski blještavo zeleno .

Nije ništa riješeno.

Kad mi vratite sve do kune, s kamatama , kolko je moj novac ležao na vašem računu.

Onda ću ja napisat da je riješeno. 

I pohvalit vašu službu .

Ja se držim svoje rijeći. 

Negdje u dubini svemira, nadam se i vi vašu....

Razina korisnika 2

@DBAdmin Ako želiš ovim putem nešto provjeravati, moramo imati pristup tvojem profilu naplate, a za to nam je potreban tvoj OIB koji nam možeš proslijediti privatnom porukom [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] uz opis prigovora.

Odgovori