Riješeno

Ovrha

  • 3 Listopad 2019
  • 16 odgovora
  • 412 pregleda

Pozdrav, prosle godine 2018. u 5mj raskinula sam ugovor za telefonske i tv usluge u zakonskom roku manjem od 14 dana. To je prihvaceno i posto je bio i Samsung tv u paketu i njega je trebalo vratiti. Nakon vise od mj dana natezanja tko ce doc po njega, na kraju sam ga sama poslala u Agram servis i u sustavu pise da je oprema vracena i sve je podmireno. Međutim u tom natezanja dolazi racun za tu opremu u iznosu od 4700kn. U centru su ga stornirali i rekli da je to sad sve rijeseno jer je oprema vracena. Ali eto sad prije tjedan dana dolazi mi od odvjetnickog društava opomena pred ovrhu za tu opremu. U centru govore da nemogu oni tu nista. Poslan je zahtjev u prigovore ali nitko jos ne odgovara. Zanima me zasto je doslo do toga, ciji je propust i zasto je to tako tesko rijesiti a najlakse je napraviti ovrhu na nesto sto je rijeseno. Samo zelim da se to stopira ali eto to nije tako jednostavno izgleda.
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 10 Listopad 2019, 19:13

@Hrvoje Jajas Hvala na povratnoj informaciji. Drago nam je da je na kraju ipak sve pozitivno riješeno iako si prvo imao sumnje. Ako želiš, možeš se dodatno javiti na e-mail sluzba.za.korisnike@A1.hr uz navođenje osobnih podataka (ime i prezime, adresa, OIB i kontak broj) za provjeru statusa.
Pogledaj original

Odgovora 16

@DM2328 razumijem tvoje nezadovoljstvo, no kolege će sigurno istražiti slučaj u maksimalnom roku od 15 dana te ti se povratno javiti. Vjerujem da će biti riješeno, molim te za strpljenje 🙂
Razina korisnika 5
Bedž
Eee, @DM2328 , to ti je tak kad netko kao firma A1 globalno raste, a štedi na kvalitetnom kadru, pa umjesto živog čovjeka zaposli digitalnog automata, koji kad jednom nešto napravi, neda se ispraviti tako lako, jer onih koji bi trebali znati sve u sustavu promijeniti je jako malo.
Kako inače objasniti još jednu apsurdnu situaciju kao ovu što ću spomenuti?
Na računima piše datum do kojeg se treba platiti neka usluga,jel tako. E sad, nekima (kao meni) više paše da ja platim račune krajem mjeseca, a ne u sredini kao što je većini A1 i ostalih računa rok. I onda iz mjeseca u mjesec dobivam podeblju kuvertu- sa dva računa. Jedan je opomena da nisam platila račun na vrijeme. To uopće i nije sporno, ja svjesno prekoračujem rok i pristajem na zateznu kamatu od nešto malo manje od kune. Ono što je nebulozno je to da u istoj koverti dođe i redovan račun za prethodni mjesec na kojem uredno piše "Hvala vam što uredno podmirujete svoje obaveze"...
I da nitko u A1 ne pokrene one vijuge između ušiju i ne zapita se da li je stvarno potrebno slati opomenu za račun od prije dva mjeseca, kada u trenutku dok printaju redovan račun te obveze više nema,jer je novac sjeo na njihov račun mjesec dana prije toga i sustav je to registrirao kao "Hvala vam što uredno podmirujete svoje obveze"?
Razina korisnika 1
@nickno Nadam se da neću jednog dana postati digitalni automat. 😁
Umjesto "Hvala vam što uredno podmirujete svoje obaveze", što bi po tvojem kriteriju bilo zadovoljavajuće pronaći na računu? Opomena je zakonski definiran korak procesa naplate, a predstavlja obavijest u papirnatom obliku koja "upozorava" korisnika da nismo zaprimili njegovu uplatu. Kao što si napisala, svjesno plaćaš račune na kraju mjeseca, svjesna si zatezne kamate, kako to da Opomena izaziva ovakvu reakciju? 😥
Imam sličan slučaj iz 2017. godine . Radi se o digitalnom prijemniku kojeg su mi uvalili bez mog pristanka. Isti je vraćen u roku. Prije par dana stiže rješenje i ovrsi preko OU Zec iz Osijeka koji prosljeđuju JB Vuletin u Šibeniku. Odmah sam zvao OU Zec. Rakli su mi da kontaktiram Agram čiji je prijemnik bio. Zvao sam ih i kod njih je sve uredno. Rečeno mi je da u A1 nisu proknjižili i zato je došlo do ovrhe ali bez ikakvog prethodnog upozorenja. Oni su poslali mail-om meni i OU Zec dokument da je prijemnik uredno vraćen. Taj dokument bi trebao biti važeći jer je pisan elektronskim putem te je valjan bez pečat i potpisa. OU Zec je odmah poslao prema A1 i tu dolazi do problema. Naime a1 još ne odgovara a njihov rok za odgovor je 15 dana. Bez njihova odgovora ne mogu ništa jedino pisati pritužbu na ovrhu i ići na sud. Moj rok je 8 dana. Nitko ne može taj rok produžiti ili stopirati. I dok čekamo odgovor od a1moj rok prolazi. Danas je zadnji dan i htio ili ne doći će do suda a kraj svega toga tko zna kad i kako će završiti.
@Hrvoje Jajas bok. Žao mi je zbog situacije u kojoj si se našao. Potvrdu si poslao na sluzba.za.korisnike@a1.hr?
Danas sam dobio usmenu obavijest od OU Zec, koji su poslali dokument o predaji prijemnika u A1, da A1 odustaje od naplate tražbine. OU Zec sada još mora obavijestiti mail.-om JB ured Vuletin o obustavi naplate. Ako se to dogodi do sutra u 12 h sve je riješen. Ako ne moram pisati prigovor na rješenje o ovrsi. Vidi ćemo sutra i bit će te obaviješteni. Hvala Vam što ste se za interesirali.
Razina korisnika 5
Bedž
@A1_IvanaM , dakle, vi niste poslali opomenu posebno, već ste je poslali zajedno sa računom na kojem piše "Hvala vam što uredno podmirujete svoje obveze". Zar stvarno ne vidite nelogičnost u tome? Ili se jednostavno nadate da će netko greškom uplatiti i opomenu i račun, a ono što je najžalosnije, vi tom papirnatom opomenom ubiste jedno drvo. A s druge strane pozivate "Čuvajmo naše šume!" 😞
Razina korisnika 1
@Hrvoje Jajas OK, sutra ćemo biti pametniji, što bi se reklo. 😉 Ako će biti potrebna neka dodatna info s naše strane, tu smo.

@nickno Znam, znam, razumijem što želiš reći, no Opomene smo dužni slati u papirnatom obliku, dok za račune postoje drugi kanali poput e-pošte ili Moj A1 portala. "Hvala vam što uredno podmirujete svoje obveze" u smislu "Hvala što ćete platiti korištenu uslugu", tako prevodim sebi za svaki plaćeni račun. 😁
Razina korisnika 5
. Zar stvarno ne vidite nelogičnost u tome?

"jer je istinaaaaa ... voda duboka.

Otpjevala bi neki. a sve ovisi s koje strane stojiš i gledaš 😃
Izgleda da se situacija rasplela. Poslali su mi iz OU Zec mailom očitovanje od A1u kojem stoji da je sve riješeno. Obavijestili su javnog bilježnika i s tim je završilo. Mada u meni čuči sumnja. Uglavnom upornošću, prijetnjom tužbom i rješavanjem u rokovima može se ispraviti. Svi su se oni u družili u udružen zločinačkim poduhvatu i stvarno su zaslužili tužbu ali s ovakvim pravosuđe ne usudim se.
Izgleda da se situacija rasplela. Poslali su mi iz OU Zec mailom očitovanje od A1u kojem stoji da je sve riješeno. Obavijestili su javnog bilježnika i s tim je završilo. Mada u meni čuči sumnja. Uglavnom upornošću, prijetnjom tužbom i rješavanjem u rokovima može se ispraviti. Svi su se oni udružili u udruženi zločinački poduhvat i stvarno su zaslužili tužbu ali s ovakvim pravosuđem ne usudim se. Bez ikakvih provjera i obavijesti su krenuli u ovrhu. Ubilo me to iako je trajalo par dana. Lijep pozdrav svima.
Razina korisnika 1
@Hrvoje Jajas Hvala na povratnoj informaciji. Drago nam je da je na kraju ipak sve pozitivno riješeno iako si prvo imao sumnje. Ako želiš, možeš se dodatno javiti na e-mail sluzba.za.korisnike@A1.hr uz navođenje osobnih podataka (ime i prezime, adresa, OIB i kontak broj) za provjeru statusa.
. Zar stvarno ne vidite nelogičnost u tome?

"jer je istinaaaaa ... voda duboka.

Otpjevala bi neki. a sve ovisi s koje strane stojiš i gledaš 😃

Jedino ti to i preostaje, udri brigu na veselje. Ja sam tiopla , pa sad mogu prenosit rijeć sa koljena na koljeno.  Da se ne zaboravi . 

Izgleda da se situacija rasplela. Poslali su mi iz OU Zec mailom očitovanje od A1u kojem stoji da je sve riješeno. Obavijestili su javnog bilježnika i s tim je završilo. Mada u meni čuči sumnja. Uglavnom upornošću, prijetnjom tužbom i rješavanjem u rokovima može se ispraviti. Svi su se oni udružili u udruženi zločinački poduhvat i stvarno su zaslužili tužbu ali s ovakvim pravosuđem ne usudim se. Bez ikakvih provjera i obavijesti su krenuli u ovrhu. Ubilo me to iako je trajalo par dana. Lijep pozdrav svima.

Drago mi je da je bar netko uspio. Naravno, uz hrpu uništenih nepovratno živaca. Moja cifra je 800kn, pa sam odvagao i platio. Mala je to cijena za gušt u daljnjoj budučnosti.  Al svejedno provjeri sve još bar 10x. I onda opet za par mjeseci.  Vjeruj mi .

I meni sad stigla ovrha zbog nevracene opreme iako sam ju vratio u Agram servis i još me terete za jedan račun od 43 kn koji je poslan nekoliko mjeseci nakon što sam odjavio uslugu(sat tv) , ukupno ovrha 1400kn

I meni sad stigla ovrha zbog nevracene opreme iako sam ju vratio u Agram servis i još me terete za jedan račun od 43 kn koji je poslan nekoliko mjeseci nakon što sam odjavio uslugu(sat tv) , ukupno ovrha 1400kn

Pa jel ti sad jasnije o čemu ja tu pišem…

Pročitaj  moju temu. Pa buš videl sve.

Ništa ti tu nemreš nažalost..... pripremi kešovinu. I budi sretan da te nisu rebnuli jače.

I pomiri se sa lovom....

 

Odgovori