Riješeno

Novogodišnja čestitka !

  • 29 Prosinac 2019
  • 5 odgovora
  • 121 pregled

Ovo je doba darivanja i cestitanja.

Tako je i meni neki dan stigao poklon od A1.

Ustvari stigla mi je ovrha od Zeca i partnera vezana uz događaje koji su se desavali u drugoj polovici prosle godine. Vec sam i zaboravio na to. Anyway, recite vi meni kako je moguce dobiti ovrhu za 6 neplacenih racuna !?

Na svakom racunu lijepo pise da ce usluga biti privremeno iskljucena ako se racun ne plati do datuma dospjeca. Radi se o mobilnom internetu. Dakle, ako te iskljuce nemas nikakvu uslugu koju bi trebao placati. Prema tome, logicno je, mozes dobiti ovrhu za max 2 mjeseca tj. racuna a ja sam ih dobio za 6. A znate zasto? Zato sto me nisu ni privremeno niti trajno iskljucili.

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 31 Prosinac 2019, 21:32

@kamoSrece @DBAdmin Trebamo li raditi provjeru na individualnoj razini pa da se čujemo putem privatne poruke s osobnim podacima ili ste pronašli način kako to samostalno riješiti?

Pogledaj original

Odgovora 5

Pročitaj moj post , prije nego počneš gubiti živce.

Vidjet ćeš da nas ima još u klubu zec i partneri.

A tek ovrha je za prste polizat .

 

Bacili su mi kost.

Ali ja hoću meso.…

Prijatelju , želim ti sve naj u pobijedi.

Šanse su ti minimalne, nažalost.

 

 

 

Jednom sam se uspio nagodit s njima, a sad kad mislim da sam u pravu, te treba ulozit prigovor i ici na sud nisam siguran kako ce to proci.

Najgore mi je sto sam samo htio kcerci omogucit da ima internet 20 dana na moru i nista vise.

Jer ne mozes ti njih dobit sam tak, jer ne mozes ti otkazat ugovor sam tak a ja naivan nisam ni htio otkazivat ugovor. Rekoh, sam sebi, iskljucit ce me kad ne platim, dobijem opomenu, platim mjesec i pol i doviđorno. I sad nakon skoro godinu i pol umjesto nekih 150 kn to veselje bi me trebalo kostat 850 kn, Genijalno! ZAŠTO ME NISTE ISKLJUCILIIII !!!

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ali zašto za 20 dana interneta na moru potpisivati Ugovor ili ne daj Bože Ugovornu obvezu na 24 mjeseca ako postoji internet na bonove? Po navedenom iznosu nekako mi zvuči da nije 6 mjeseci nego neka 3 pa da su pridodane kamate, nameti, naknade i nakupilo se. Bojim se da nema tu previše mudrosti nego pregristi i platiti. :(

Ne sjecam se sad tocno svega al bila je situacija da se moralo sve obavit u jednom danu i to je izgledalo kao ‘najbolja’ opcija. Naravno da sam htio nekakav bon. I onda je bila ta klasicna navlakusa: ‘morate potpisat ugovor al mozete ga otkazat kad hocete’. To sam i pokusao obavit u poslovnici isti mjesec al je bilo da moram nekud drugdje ic ili poslat nekom nekakav zahtjev, ne sjecam se vise tocno al nije se jednostavno dalo zatvorit kak se jednostavno dalo otvorit.

Nakon 3-4 mjeseca kad sam isao provjerit zasto mi jos salju racune rekli su mi da je usluga ukinuta al nije. Potrajalo je to jos mjesec i pol nakon toga. Ma uzas, koja hrpa jadnika :(

Razina korisnika 2

@kamoSrece @DBAdmin Trebamo li raditi provjeru na individualnoj razini pa da se čujemo putem privatne poruke s osobnim podacima ili ste pronašli način kako to samostalno riješiti?

Odgovori