Riješeno

Novi ugovor umjesto produljenja starog?

  • 10 Siječanj 2017
  • 14 odgovora
  • 1156 pregleda

Pozdrav, naletila sam na forumu na slicnu situaciju kao sto je moja. naime, narucila sam telefon preko webshopa sa produljenjem postojeceg ugovora. prije narudjbe telefona promijenula sam tarifu (sa savrsene na L) da bi mogla uzeti uredjaj. narudjbu sam napravila preko webshopa. kad je uredjaj dosao dobila sam ugovor i novu karticu (nano sim jer u stari je isla micro) i receno mi je da ce automatski stara biti iskljucena a nova aktivirana sa starim brojem. e sad, danas saznam da nece vec da imam dvije pretplate sa dva broja! umjesto produljenja ugovora oni su meni napravili novi ugovor! ja to ne zelim i sad mi je jedina opcija povrat ugovora i mobitela da bi raskinula tu drugu pretplatu. a tog modela mobitela vise nema dostupno u webshopu. kako da zadrzim stari broj sa produljenjem ugovora i da ipak imam mobitel koji zelim?
icon

Najbolji odgovor od darydary 10 Siječanj 2017, 19:20

uspjela sam dobiti susretljivog agenta i trebalo bi do sutra bit rijeseno, barem da zatrazim potvrat.
ljudi hvala 😘
Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 7
Bedž +3
Sastavi prigovor ako ti se da zezat i riskirat radi uređaja... Računaj da ti odgovaraju na svaki stupanj kroz 15 dana i da ćeš vjerojatno trebat tražiti i storniranje računa po tom novom broju... Ne znam. Da sam na tvom mjestu ipak ne bih riskirala, sve bih vratila i stornirala dok mogu, pa onda čekala neku novu akciju, restock uređaja ili našla na drugom mjestu možda...
BAs sam ljuta bila kad sam saznala za sve ovo, mislim kome trebaju dvije pretplate???? sad mislim da cu tako napraviti, samo cekam da mi u narudjbama provedu do kraja da mogu napraviti povrat, a onda kad stigne racun pisem prigovor.
najgore je sto sam jedva telefon nasla i to jedinu tu, uz veliku srecu dobila sam valjda zadnji sto su imali. tarifu sam promijenila iz povoljnije i jos cekala vise od mjesec dana da dodjem do telefona. i sad ga moram vracat! ma malo je rec luda sam!
Razina korisnika 7
Bedž +3
To što im se dogodilo kroz cijeli dvanaesti mjesec s računima i ugovorima je totalna strava. Hrpa pogrešaka je bila... Mislim da će se do Ožujka oporavljat i oni i korisnici...
imam li ja pravo ne platit racun za ovu novu pretplatu koju nisam trazila? naravno uz pisani prigovor.
Razina korisnika 4
Ako sam ja dobro pratio situaciju, ti si sama radila produljenje preko Webshopa a sad kažeš da nećeš platiti račun zbog vlastite pogreške?Ne vidim osnovu ali ti se svejedno možeš žaliti
Ako sam ja dobro pratio situaciju, ti si sama radila produljenje preko Webshopa a sad kažeš da nećeš platiti račun zbog vlastite pogreške?Ne vidim osnovu ali ti se svejedno možeš žaliti

trazila sam produljenje a dobila novi ugovor i sad imam dva umjesto jednog
Razina korisnika 7
Bedž +3
Već je bilo više takvih slučajeva... Trebalo bi provjeriti tko je obradio te zahtjeve, tj. bar bi VIP zbog sebe trebao to istražiti... Ili je kakva grupa agenata krivo obučena, ili je jedan konkretni pojedinac polupao lončiće ili je u sustavu nešto pošlo po zlu. Dosta je zahtjeva za produljenjem pretvoreno u nove pretplate. Ovdje su se neki žalili, a i na drugim mjestima.

Po meni ako sve storniraš nemaš što plaćati, pogotovo ako novi broj nisi ni aktivirala. I provjeri što ti je s uslugom na starom broju, jesu ugasili ili teče dalje tarifa bez produljenja. Vrlo je moguće da ćeš dobiti račun za oba broja...
stari broj je aktivan, bez promijena. i novi od jucer, jutros sam imala jedan poziv i dva sms. tek popodne sam doznala da zapravo imam dvije preplate jer me nitko nije mogao dobiti!? rijesit cu s njima nek prebiju potroseno ali duplu tarifu necu placati. nisam to trazila. mejlala sam upit sad i cekam odgovor, na ugovoru pise 14 dana od preuzimanja paketa, a to je bilo 2.1. pa se sad nadam da ce se javit prije isteka tok roka. a kartica aktivirana tek jucer...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Provjeri svakako što su napravili sa starim brojem da ne bi u svoj gužvi još ostala bez njega ako ga u tom kupusu ugase...
jasno sam im dala do znanja da taj stari zelim da mi ostane, jer mi cijeli posao vezan za njega. novi je visak i njega ne zelim. pricekat cu da mi se jave, ako ne sutra zovem sluzbu za korisnike !
Razina korisnika 7
Bedž +3
Predlažem ti da zoveš odmah da ubrzaš postupak jer mail vide tek 15. dan otprilike...
ma vec sam razgovarala s njima, i rekao mi tip da ce za pol sata/sat rijesiti status narudjbe da mogu zatraziti povrat, ali jos nista.... sad je proslo vec dva sata i jos stoji status "u isporuci" a paket primljen 2.1.!
Razina korisnika 4
Dobro sad će ti Služba za korisnike odraditi da se može izvršiti povrat samo pričekaj povratni poziv.
uspjela sam dobiti susretljivog agenta i trebalo bi do sutra bit rijeseno, barem da zatrazim potvrat.
ljudi hvala 😘

Odgovori