Riješeno

novi ugovor

  • 18 February 2021
  • 2 odgovora
  • 140 pregleda

Dana 29.01. sklopio sam ugovor sa a1 te isti odbijam na e-mail. Zakazani termin aktivacije  12.02. Ugovor je na ime Janko Šuša. 

Koliko sam shvatio djelatnica koja je sklapala ugovor nije pokrenula zahtjev za aktivaciju. Stoga je i propao termin.

Zovem službu za korisnike od 12.02. i do danas nikakav suvisli odgovor ne mogu dobiti osim da će mi se netko javiti. Slao sam upit e-mailom, također nema odgovora.

Pa zar u tolikoj firmi nema osobe koja može ispraviti nečiju grešku? 

Brzina i poslovnost na razini državnog aparata.

Čak sam pitao šta da radim, gdje da idem, možda preporuku za konkurenciju.

Pa sad ovdje pitam šta da radim?

icon

Najbolji odgovor od A1_Vanda 19 February 2021, 15:29

Pogledaj original

Odgovora 2

Nažalost A1 nema konkurenciju. Budi strpljiv, za otprilike mjesec do tri bit će sve u redu, ne prije. Dobrodošao u klub.

@JankoSusa molim te da nam se javiš OVDJE sa svojim podacima kako bi napravili provjeru. 

Odgovori