Riješeno

Noćna opcija - prigovor

  • 12 April 2017
  • 9 odgovora
  • 808 pregleda

Razina korisnika 1
Ovako, nakon neugodnog iskustva naplate korištenja podatkovnog prometa poslije ponoći i zvanja 10ak puta i odlaska na mjesto gdje sam sklopio ugovor, tek danas sam dobio tehničara preko službe za korisnike.(da razriješimo, sve dodatne troškove koji su nastali sam riješio putem prigovora, i to je sve 5 što se tiče podrške i riješavnje problema)IPAK NIŠTA NIJE RIJEŠENO!!! I nakon što su u VIP-u 5 puta rekli da se noćna opcija automatski aktivira nakon ponoći i da nema smisla da se to fizički radi svaku noć, drugih 5(također iz VIP-a) su rekli da se moram odspojiti i spojiti poslije 00:00 ukoliko želim da mi megabajte skida iz noćne opcije, a ne iz mog mjesećnog paketa. Problem je što sam 2 godine koristio na starom ugovoru noćnu opciju bez ikakve moje intervencije poslije 00:00,znaci podatkovni promet se nije računao, niti mi se ikada isti naplatio poslije ponoći , tek nakon produljenja ugovora dobijem drugačija objašnjenja, koja tokom 2 godine nisam čuo, niti sam razmišljao o njima jer je sve radilo kako i treba. E sad, tehničar mi je danas rekao da to sve ide automatski i da ja nemam nikakve brige o tome, što sam ga zamolio da navede pored mog broja da uđe u sustav jer nema smisla da se ja moram spojiti i odspojiti poslije ponoći, jer ako je to slučaj, ja ću se spojiti poslije ponoći, ali nebum se odspojio cijeli mjesec, a svi znamo da će me sustav u 08:00 isključiti sa noćne opcije, i sve što skidam prebaciti u moj mjesečni promet. Stoga me zanima da budem 100% siguran, koja je caka? Hvala unaprijed
Ajmo ponovno,
Napravim prigovor 30.03.2017. riješenje mi se objasni na krivi broj telefona (koji nije naveden kao broj za kontaktiranje) i polovično, glavni dio prigovora je ostao visit u zraku, a vi ga vodite u sustavu ko riješeno.. 06.04.2017. Nakon što sam saznao da su na krivi broj telefona objasnili, zovem službu za korisnike, no tamo djelatnica nije znala objasniti o čemu se radi a potvrđeno mi je da je moj broj naveden kao kontakt, a ne broj na koji je kontaktirano. Prigovor je podnesen u digitalnom obliku, znači e-mailom, i u prigovoru piše, molim odgovorite putem e-mail-a. Danas je 14. dan a sutra 15. zadnji dan za odgvor na moj prigovor. Sjetih se toga pa nazovem ja službu za korisnike gdje me vaš djelatnik krene uvjeravati da sam ja dobio odgovor na prigovor i da se strpim. Nakon mog objašnjenja i ne shvaćanja vašeg kolege, isti se počinje drsko razgovarati samnom te ulazi u moje obiteljske odnose te mi govori što ja smijem a što ne smijem činiti u svojoj obitelji, upozoravam ga da mi je njegova kolegica rekla da to sve što on govori nema veze, no isti počinje prijetiti da mogu biti susjed koji ima oib i interesira se za tu liniju i taj problem, detaljno mu objašnjavam da mu susjed nemože dati podatke koje ja mogu, npr kada su slane sms poruke, ili kada se vršila konekcija na internet itd. isti mi govori da nisam u pravu i da se strpim. Pitam ga ako je prigovor podnešen 30. a odgovor do danas nije došao, a sutra je rok za odgovor, a 06.04. može okačiti mačku o rep jer ja odgovor na mail nemam, što mogu uredno i dokazati. Opet kreće priča u krug kako sam dobio odgovor. Zanima me, od kada se to dopušta diskriminacija u vip-u na osnovu zdravstvenih problema?
icon

Najbolji odgovor od jedinstvenokorisnickoime 13 April 2017, 11:37

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 1
Znači ono dno dna ste postali, katastrofa!
Bok, žao mi je zbog nastalih neugodnosti. Još jednom sam proslijedila kolegama da molim hitno rješavanje i pismeno očitovanje. Također sam zatražila da te ponovno netko kontaktira na tvoj broj. Znam da te molim već u par navrata za strpljenje, ali trudim se koliko mogu da ti pomognem. Jelena
Razina korisnika 1
https://www.hakom.hr/default.aspx?id=127 15 dana je 15 dana.
Bok, provjerila sam i vidim da su kolege poslali odgovor s potvrdom umanjenja i uputom o pravnom lijeku. Nadam se da si zadovoljan rješenjem. Jelena
Razina korisnika 1
Naravno da nisam, jer kolege biraju na koji dio se odgovara i kada. Poslano na povjerenstvo, pa nek oni vide. Hvala ti na pomoći
Razina korisnika 1
Noćna opcija je i dalje nepoznanica, pa sad ću napisati ovdje ,tek tolko da se zna. Pošto vi ne želite odgovoriti, ne znate ili se ne možete dogovoriti oko noćne opcije. Dobio sam riješenje u mail-u da mi se drugi puta sve što potrošim i naplati, i da ne postoji mogućnost prigovora. Gospodo, dogovorite se između sebe kako to funkcionirate, jer ako mi skidate podatke iz paketa, kada bi trebala biti ukljućena noćna opcija, i iste mi naplatie nakon što ih potrošim, budite sigurni, da će biti prigovor svaki mjesec jer kada imam nešto besplatno, isto neću platiti preko 170 kn radi VAŠIH propusta. A niti na to pitanje, od vas 20 doslovno 20 sam vas zvao, nitko ne zna objasniti što i kako. To više nema veze samnom, ja sam korisnik, a ne IT stručnjak koji će raditi za vas i otkrivati vam bug-ove u sistemu. Jer imam uključenu noćnu opciju, skidam nekaj, i poslije ponoći vi meni idete naplatiti potrošnju podataka, usred noćne opcije, i onda kažete da nećete uvažiti prigovor? Jel to neka šala?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Koji uređaj koristiš prilikom spajanja? Kažeš 170 kuna, pretpostavljam da je Mobilni internet XL u pitanju, ne? Pitam pošto sam i sam od nedavno pretplatnik te tarife, osim što mi je na početku 500mb iz Noćne zaračunato u mjesečni promet njihovom krivom informacijom da se Noćna ne mora uključivati na XL-u - kasnije nisam imao problema.
Razina korisnika 1
U pravu si, koristim tu tarifu, a koristio sam istu prije samo je u paketu bilo 25gb i smanjila se brzina interneta nakon što si potrošio podatke, i noćna opcija se automatski uključila svaki puta tokom dve godine, al produljenjem ugovor kao da sam ušao u SF vode... Ali to mene ništa ne dira stari moj, jer su oni meni naplatili megabajte poslije ponoći, i pokušali me otkantati da kao prigovore na taj račun više neće uvažiti. Aha, nečeš uvažiti prigovor na svoju grešku, gdje mi skidaš megabajte iz paketa nakon ponoći, a kada iste potrošim nakon ponoći u noćnoj opciji ćeš mi naplatit 200 kn, oćeš oćeš. Poslao sam im mail na njihovu kiflu iznad sluzbe za korisnike. Ako oni nisu sposobni, onda je valjda netko u HAKOM-u pametniji. Ugovor koji izgleda ko salata nebum ni spominjao.
Razina korisnika 1
Koristim neki usb modem ZTE

Odgovori