Ajmo ponovno,
Napravim prigovor 30.03.2017. riješenje mi se objasni na krivi broj telefona (koji nije naveden kao broj za kontaktiranje) i polovično, glavni dio prigovora je ostao visit u zraku, a vi ga vodite u sustavu ko riješeno.. 06.04.2017. Nakon što sam saznao da su na krivi broj telefona objasnili, zovem službu za korisnike, no tamo djelatnica nije znala objasniti o čemu se radi a potvrđeno mi je da je moj broj naveden kao kontakt, a ne broj na koji je kontaktirano. Prigovor je podnesen u digitalnom obliku, znači e-mailom, i u prigovoru piše, molim odgovorite putem e-mail-a. Danas je 14. dan a sutra 15. zadnji dan za odgvor na moj prigovor. Sjetih se toga pa nazovem ja službu za korisnike gdje me vaš djelatnik krene uvjeravati da sam ja dobio odgovor na prigovor i da se strpim. Nakon mog objašnjenja i ne shvaćanja vašeg kolege, isti se počinje drsko razgovarati samnom te ulazi u moje obiteljske odnose te mi govori što ja smijem a što ne smijem činiti u svojoj obitelji, upozoravam ga da mi je njegova kolegica rekla da to sve što on govori nema veze, no isti počinje prijetiti da mogu biti susjed koji ima oib i interesira se za tu liniju i taj problem, detaljno mu objašnjavam da mu susjed nemože dati podatke koje ja mogu, npr kada su slane sms poruke, ili kada se vršila konekcija na internet itd. isti mi govori da nisam u pravu i da se strpim. Pitam ga ako je prigovor podnešen 30. a odgovor do danas nije došao, a sutra je rok za odgovor, a 06.04. može okačiti mačku o rep jer ja odgovor na mail nemam, što mogu uredno i dokazati. Opet kreće priča u krug kako sam dobio odgovor. Zanima me, od kada se to dopušta diskriminacija u vip-u na osnovu zdravstvenih problema?
Najbolji odgovor od jedinstvenokorisnickoime
Pogledaj original