NIKAD VIŠE VIP!!!

  • 17 October 2017
  • 4 odgovora
  • 2559 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora
Dakle, četiri dana nakon sklapanja ugovora I zaprimanja mobilnog uređaja dostavljam zahtjev za raskid ugovora (riječ je o mogućnosti raskida unutar 14 dana od dana sklapanja ugovora). Isti je uredno zaprimljen I potvrđen od strane Vipneta. Čak je poslan I pisanim putem dopis od Vipneta u kojem se potvrđuje zaprimanje zahtjeva za raskid ugovora.
Sve se čini OK, u Vipnetu kažu da će preuzeti mobilni uređaj I ugovor će biti raskinut. Nakon višetjednih zivkanja službe za korisnike uređaj I dalje nije preuzet (38 dana nakon dostave zahtjeva za raskid ugovora!!). Svakim pozivom se obećaje da će kurirska služba uređaj preuzeti "sutra" ili u "najkraćem vremenu".
Kao vrhunac svega stiže račun za prethodni mjesec u kojem se obračunava razdoblje od dana aktivacije broja do kraja mjeseca, iako je usluga korištena 5 dana (prije dostave zahtjeva za radkid).

da bi (tragi)komedija bila veća uz račun stiže I dopis Vipneta kojim se zahvaljuje na odabiru Vipneta I želi dobrodošlica (iako je 2 tjedna prije već poslan dopis kojim se potvrđuje primitak zahtjeva za raskid)!?

Iz navedenog jasno iščitavam Vipnetovo (nezakonito) otežavanje korisniku raskida ugovora temeljem prava o raskidu unutar roka od 14 dana čime se ne razlikujete puno od raznoraznih polulegalnih tvrtki koje prodaju magnetne deke I slične gluposti s jedinim ciljem da lakovjerna osoba stavi svoj potpis na komad papira.

Sram vas bilo! 😠

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Pozdrav Dodinho!

Rado bi provjerila i istražila problematiku s dostavljačkom službom koja je trebala izvršiti prikup uređaja. Žao mi je radi neugodnosti no ovim putem ti detaljnije objašnjenje nisam u mogućnosti dati jer nemam uvid u uslugu. Molim te da mi podatke javiš u INBOX pa ću provjeriti.

Što se tiče pisma dobrodošlice, on se redovno šalje s prvim izdanim računom pa me to ne čudi niti je nešto neispravno. Račun se uvijek kreira prema broju dana koliko je usluga bila aktivna tako da ćemo projveriti i taj dio.
Nitko ti ne želi otežati provedbu tvog zahtjeva već sam uvjerena da se samo radi o spletu okolnosti u kombinaciji s redovnim procesima koje imamo 😕

Svakako se javi pa ćemo sve moći riješiti.
I Ivana? Nešto ti dugo treba za provjeru...
Uređaj prikupljen mislili da je kraj priče kad prije par dana stiže račun za listopad i dugovanje za rujan. Kao da se ništa nije događalo.

Koji ciganluk od “renomiranog” operatora...pisao sam i na Potrošački kod , možda budete na TV-u. ?
VIPNET=dno dna.
Razina korisnika 3
Uređaj prikupljen mislili da je kraj priče kad prije par dana stiže račun za listopad i dugovanje za rujan. Kao da se ništa nije događalo.

Koji ciganluk od “renomiranog” operatora...pisao sam i na Potrošački kod , možda budete na TV-u. ?
VIPNET=dno dna.


Nemoj se uzrujavati, nisi pročitao prije koji mjesec da sve više automatiziraju sustav? Nije stroj kriv što mu je preopterećeni, potplaćeni, nemotivirani...čovjek zaboravio kliknuti da si raskinuo Ugovor.
Ja ti inače od 6. mjeseca (uskoro će proći 5 punih mjeseci) čekam da mi dostave homebox radi solo telefonske usluge, koju su mi, inače, oni sami ponudili. 5 mjeseci...

Odgovori