Riješeno

Nezadovoljstvo - produženje ugovora

  • 18 July 2017
  • 5 odgovora
  • 953 pregleda

  • Tek sam došao
  • 3 odgovora
Pozdrav,

zanima što napraviti, prije mj dana produžio sam ugovor na 24 mj i obećali su mi brda i doline a nisam dobio ništa. Poslao sam pismenu žalbu i naravno oni su upravu, jučer sam opet zvao i najbolji je odgovor pa aktivirajte veću tarifu ili aktivirajte neku od opcija.
Račun mi dolazi 70 kn veći od ugovorenog, svakih 50mb izvan tarife se naplaćuje 15 kn, a nije mi uključeno ono što su mi obećali,
agentica s koja mi je slala mailove više ne odgovara, i baš sam nezadovoljan.
Želim raskinuti ugovor i rečeno mi je da ću dobiti točan iznos penala na kućnu adresu.
Zanima me što je s tim što mi nije ispunjeno sve po ugovoru, odbijena žalba i ništa nije riješeno?!
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 18 July 2017, 13:54

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Kontakt

https://www.hakom.hr/default.aspx?id=61
Razina korisnika 4
Bok @sora
Provjerit ćemo, ali nam za to trebaju podaci. Možeš mi ih poslati OVDJE ?
Ne znam što ti je točno obećano, ali potrudit ćemo se ispraviti grešku ako je učinjena s naše strane.
Hvala!!
A koliko je to sigurno, i ima li smisla uopće što poduzimati?
@iva
Ne znam da li ima više smisla niti slati niti ništa mjesec dana zovem i šaljem i pišem, iskreno dosta mi je toga..
Jučer mi je agentica u razgovoru rekla da nije mi jasno zašto nije uključeno ali neka ja uključim opciju i tako su sve moje muke riješene...
Razina korisnika 4
@sora Razumijem nezadovoljstvo :(
Ako budeš želio, slobodno se javi, probat ćemo naći rješenje.

HAKOM je nadležno tijelo za sve teleoperatere, tako da su oni ti koji donose konačni sud u sporovima.

Odgovori