Nezadovoljstvo

  • 13 Kolovoz 2019
  • 22 odgovora
  • 1320 pregleda

Pozdrav,

Evo moje iskustvo sa A1(Bnet usluga).
Jučer podnio zahtjev za trajnim prekidom usluga nakon mog silnog pokušavanja da ostanem korisnik A1 usluga... Zvao sam ja, zvali su i mene agenti i ponudili mi nevjerojatnu ponudu koja se ne odbija. 30% veća cijena računa nego do sad + na tu cijenu još 20 kuna veći račun kako je i najavljeno. Jedina prednost je što mi brzina nebi bila više 120 nego 150 Mbit/s (naravno sarkastično :D). Ako je netko još doživio slično iskustvo slobodno ga iznesite da se zajedno čudimo dobrim ponudama i trudu za svoje korisnike ovog telekoma 😃

Odgovora 22

Razina korisnika 5
Bedž

Zovem opet A1 i sada me nalaze ali sada mi tvrde da je OPTIMA predala zahtjev za prijenos linije i da je to uobičajeno ponašanje A1 odnosno VIPa kako bi natjerali korisnike da im se vrate. 

Nekad bilo. A1 više ne smije zadržavati korisnike u odlasku, dobil je zabranu (i kaznu) od hakom-a još prošle godine i to upravo zbog OPTIME.

Maja, po situaciji koju opisuješ vjerujem da se radi o kvaru ili tehničkoj poteškoći s uslugom. Dobro je da si nam ju prijavila i vjerujem da će ti ju kolege s odjela za tehničku podršku ubrzo riješiti. Prijenos usluge se ne pokreće dok operater primatelj sa svoje strane nije spreman uključiti uslugu. Žao mi je radi neugodnosti koje ti je poteškoća uzrokovala. S prigovorom nam se možeš obratiti na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr.

Evoi mog iskustva. Odlučila nakon puno puno godina što sam bila u A1 odnosno VIP-u preći u Optima. Iz Optime mi javu da će se prijenos obaviti 15.04. međutim danas nemam Internet. Zovem najprije u A1 i govore mi kako ja nisam njihov korisnik. Zatim zovem OPTIMU i oni me uvjeravaju kako ću njihov korisnik postati tek 15.04. i da mora da se obratim A1 odnosno VIP-u. Zovem opet A1 i sada me nalaze ali sada mi tvrde da je OPTIMA predala zahtjev za prijenos linije i da je to uobičajeno ponašanje A1 odnosno VIPa kako bi natjerali korisnike da im se vrate. Opet zovem OPTIMU i oni mi tvrde kako to nije istina i da k njima prelazim tek 15.04. Ja sam sada bez interneta u kućnoj karanteni, imam dvoje djece koja moraju pohađati online školu ali ne mogu jer je Internet od strane A1 odnosno VIP-a isključen osam dana prije nego što su to stvarno trebali napraviti. Također i ja radim od kuće ali ne mogu jer je A1 odnosno Vip isključio internet suprotno ugovornoj obvezi koju su preuzeli, a to je da će mi pružati uslugu interneta dok je Ugovor na snazi. Ponovno zovem A1 i sada mi operater govori kako je kvar prijavljen i da moram čekati djelatnika da izađe na teren. Sada je moje pitanje kome da se redom obratim Udruzi za zaštitu potrošača, HAKOM-u ili sudu za naknadu štete koja će mi nastati budući da ne mogu obavljati poslove.  

Evo malo novosti,

Prije 14 dana predam zahtjev za prijenosom broja.
Zove me novi operater i kaže da je A1 odbio prijenos broja. Kontaktiram A1 oni kažu da nije istina da nisu dobili nikakav zahtjev. Kontaktiram opet novog operatera kažem im o čemu se radi oni mi vele da su poslali zahtjev i da A1 vjerojatno pokušava manipulirati korisnikom. Sljedeći korak HAKOM čim sam spomenuo rekli su mi iz A1 da su ipak zahtjev dobili, ali ga ne vide u sustavu.(kako ga ne vidite ako ste ga ipak dobili). Da bi kraj razgovora završio: "Nismo dobili nikakav zahtjev" i bahatost agentice kojoj sam očito digao živce radi svojih prava 😃...
Sljedeći korak je HAKOM, ako ni to ne upali, jbg borit ćemo se ako treba 10 godina sa javnim updateovima na sudu 😃 ...

I da napomenem, mirnim tonom i prijateljski nastrojen sam pokušao doći do informacija. Sa završetkom razgovora moja rečenica: "Hvala Vam na informaciji, ako budem trebao još šta kontaktirati ću vas i doviđenja", a agentica: "aha,aha,aha doviđenja" 🤣🤣.. Ovo mi je hit iskreno haha

Lp
Razina korisnika 1
Kako sam skužio svi će dići cijene za 20 kuna. Prvo je to napravio A1 a za njim će i ostali tako da se ne isplati bilo što mijenjati i raditi.
Koristim A1 sve od TV-a, neta do mobitela i zadovoljan sam i ostajem jer po meni kvaliteta je dobra samo što bi volio da se pojača signal u NSK gdje čim uđem u prostor bez prozora signala nema a kako sam skužio glavni operater za službene potrebe NSK je A1.
Uskoro u tu zgradu dolazi i EU tako da bi se trebalo raditi da signal bude dostupan u svakom kutu.
Po meni prvo dobro razmisliti dali će možda taj drugi operater uskoro dići cijene kao što je sada A1 i opet ćete brdo ljudi opet mijenjati operatera i tako u krug. Ne isplati se gubit živce i volju jer sve je to isto. Možda koja kava i piva manje ali sve je to isto + / - koja kuna i koji program.
Pozdrav,

Evo moje iskustvo sa A1(Bnet usluga).
Jučer podnio zahtjev za trajnim prekidom usluga nakon mog silnog pokušavanja da ostanem korisnik A1 usluga... Zvao sam ja, zvali su i mene agenti i ponudili mi nevjerojatnu ponudu koja se ne odbija. 30% veća cijena računa nego do sad + na tu cijenu još 20 kuna veći račun kako je i najavljeno. Jedina prednost je što mi brzina nebi bila više 120 nego 150 Mbit/s (naravno sarkastično :D). Ako je netko još doživio slično iskustvo slobodno ga iznesite da se zajedno čudimo dobrim ponudama i trudu za svoje korisnike ovog telekoma :D


Slicno iskustvo i kod mene... nakon 209 kn + 20 kn od sljedeceg mjeseca (usluga net + tv + povecanje brzine), ako ostanem kod A1, a ne raskinem, ponudeno mi je da sklopim novi ugovor i placam 259 kn sljedece dvije godine. Dakle više nego sto sada placam i vise nego sto bih placao jos sljedecih x mjeseci do isteka prvog ugovora (229 kn umjesto 259 kn) - ne znam gdje tu ima logike.

Volio bih i da mene kontaktira A1 ili neki drugi ISP s boljom ponudom od navedene.
Remko 1, tako je. U najkraćem mogućem roku ćemo ti se javiti.
Ista i za mene Remko
Razina korisnika 4
Čudno @A1_Mateja u poslovnici nije tako bilo. Dakle na Moj A1 zahtjev će se javiti ubrzo?
Bok Ivano, vjerujem kako će te kolege povratno nazvati u najkraćem mogućem roku. Samo da se nadovežem na temu PDV-a. Na našim stranicama, u svim tarifama i opcijama je izražena cijana usluga sa uračunatim PDV-om.
Evo, ja im se javio jučer na moj a1 u vezi tih 20kn. Nadam se brzom odgovoru, a ne 15 dana. Cijela obitelj u A1 -mobiteli na bonove, ja na pretplati. I oni hoće još 240kn na godinu više za 3D paket. E pa ne može🙄 još mi uvalili planetsport koji ni ne gledam da to ispadne "jeftinije". Umjesto 220, 200 + pdv. To mi je najgore, nikad ne daju cijene s pdv-om.
Razina korisnika 5
Bedž
@gogsy1975 , baš si me nasmijao sa levelima 🤣
Razina korisnika 5
Bedž
Pa svi se trude privući nove korisnike, to što jedna mala država od 4 milijuna kao Hrvatska ima 20 milijuna korisnika, to može objasniti samo njihov dogovor o prebjezima iz mreže u mrežu 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa otišo sam zapravo drugom operateru da me prebace kod sebe :D


Kažem ti, kad vide Zahtjev od drugog operatera javit će se sa novom ponudom. Ne znam čemu ta krajnost i "leveli" koji sežu od glupog (ajmo mu dat ponudu koju dajemo nekome na cesti) do pametnijeg (ušli smo u profil korisnika, dajmo mu malo povoljniju cijenu) do pokajničkog Odjela (učinimo sve da ga zadržimo). Javi svakako kako je završilo. 😉
Samo se nemoj iznenaditi da će ti kod novog operatera uskoro poskupiti usluge za 20 kuna 😃, jer po zakonu HT kao jedini koncesionar svemoguće elektroničke mreže mora pod istim uvjetima nuditi pristup univerzalnim usugama svim podoperaterima, i ovo je način kako A1 misli obuzdati dumperske cijene Optime-Iskona, naime i cijene Optime i Iskona sad moraju gore, ili je A1 u debelom prekršaju, pogotovo što čini korisnicima B.neta-oni sami (A1) krše 4.točku svoga pravilnika (ovo nisam provjerila, samo sam prepisala sa drugog foruma)

A po zakonu-niti A1, niti T-com, niti bilo tko drugi, ne smije imati tzv.Službu za "zadržavanje" korisnika. Drugim riječima, ako ja odlučim raskinuti ugovor, nitko me ne smije pokušati zadržati nudeći mi povoljnije usluge. MORA ME PUSTITI BEZ POKUŠAJA NAGOVARANJA DA OSTANEM KORISNIK!!!

Nije problem u 20 kn to sam prihvatio, ali ne mogu prihvatit činjenicu da novi korisnik ima bolje ponude od mene koji sam i ove godine htio produžiti ugovor s njima 😃 , a s ostatkom se slažem..
Pozdrav 😃
Razina korisnika 5
Bedž
Samo se nemoj iznenaditi da će ti kod novog operatera uskoro poskupiti usluge za 20 kuna 😃, jer po zakonu HT kao jedini koncesionar svemoguće elektroničke mreže mora pod istim uvjetima nuditi pristup univerzalnim usugama svim podoperaterima, i ovo je način kako A1 misli obuzdati dumperske cijene Optime-Iskona, naime i cijene Optime i Iskona sad moraju gore, ili je A1 u debelom prekršaju, pogotovo što čini korisnicima B.neta-oni sami (A1) krše 4.točku svoga pravilnika (ovo nisam provjerila, samo sam prepisala sa drugog foruma)

A po zakonu-niti A1, niti T-com, niti bilo tko drugi, ne smije imati tzv.Službu za "zadržavanje" korisnika. Drugim riječima, ako ja odlučim raskinuti ugovor, nitko me ne smije pokušati zadržati nudeći mi povoljnije usluge. MORA ME PUSTITI BEZ POKUŠAJA NAGOVARANJA DA OSTANEM KORISNIK!!!
Razina korisnika 3
Svaki naš odjel je nabolji odjel 😉
No, ako misliš da je postojala mogućnost za boljom ponudom, možeš mi poslati svoje podatke pa ću provjeriti što koristiš i što ti je točno ponuđeno.
Zahtjev za prekidom ili prelaskom? Čim vide zahtjev, nazvat će. 😂
Zahtjev za prekaskom* mali ispravak da se bolje razumijemo haha 😃
Samo prije dvije godine me kontaktirao neki bolji odjel 🤣 ove godine najobicnija prodaja pa su me srusili s nogu haha
Razina korisnika 3
Bok ewro110,

naveo si kako smo te kontaktirali s ponudom, no ista ti se nije svidjela.
Svjesni smo toga da postoji konkurencija na tržištu te da će nekome više odgovarati njihova ponuda ovisno o željenim uslugama, tehničkim mogućnostima, promocijama itd.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Zahtjev za prekidom ili prelaskom? Čim vide zahtjev, nazvat će. 😂
Naravno evo drugi operater je odmah nazvao i ponudio bolju ponudu (uz dodatne pakete i cijena je ista kao do sad u A1) za mene kao novog korisnika, pa evo zanima me sad mišljenje i A1 šta oni misle o tome, kako se A1 nije sjetio nazvati? 😃

Pozdrav

Odgovori