Nezadovoljstvo
Evo moje iskustvo sa A1(Bnet usluga).
Jučer podnio zahtjev za trajnim prekidom usluga nakon mog silnog pokušavanja da ostanem korisnik A1 usluga... Zvao sam ja, zvali su i mene agenti i ponudili mi nevjerojatnu ponudu koja se ne odbija. 30% veća cijena računa nego do sad + na tu cijenu još 20 kuna veći račun kako je i najavljeno. Jedina prednost je što mi brzina nebi bila više 120 nego 150 Mbit/s (naravno sarkastično :D). Ako je netko još doživio slično iskustvo slobodno ga iznesite da se zajedno čudimo dobrim ponudama i trudu za svoje korisnike ovog telekoma 😃
Pozdrav
naveo si kako smo te kontaktirali s ponudom, no ista ti se nije svidjela.
Svjesni smo toga da postoji konkurencija na tržištu te da će nekome više odgovarati njihova ponuda ovisno o željenim uslugama, tehničkim mogućnostima, promocijama itd.
Zahtjev za prekaskom* mali ispravak da se bolje razumijemo haha 😃
No, ako misliš da je postojala mogućnost za boljom ponudom, možeš mi poslati svoje podatke pa ću provjeriti što koristiš i što ti je točno ponuđeno.
A po zakonu-niti A1, niti T-com, niti bilo tko drugi, ne smije imati tzv.Službu za "zadržavanje" korisnika. Drugim riječima, ako ja odlučim raskinuti ugovor, nitko me ne smije pokušati zadržati nudeći mi povoljnije usluge. MORA ME PUSTITI BEZ POKUŠAJA NAGOVARANJA DA OSTANEM KORISNIK!!!
A po zakonu-niti A1, niti T-com, niti bilo tko drugi, ne smije imati tzv.Službu za "zadržavanje" korisnika. Drugim riječima, ako ja odlučim raskinuti ugovor, nitko me ne smije pokušati zadržati nudeći mi povoljnije usluge. MORA ME PUSTITI BEZ POKUŠAJA NAGOVARANJA DA OSTANEM KORISNIK!!!
Nije problem u 20 kn to sam prihvatio, ali ne mogu prihvatit činjenicu da novi korisnik ima bolje ponude od mene koji sam i ove godine htio produžiti ugovor s njima 😃 , a s ostatkom se slažem..
Pozdrav 😃
Pa otišo sam zapravo drugom operateru da me prebace kod sebe :D
Kažem ti, kad vide Zahtjev od drugog operatera javit će se sa novom ponudom. Ne znam čemu ta krajnost i "leveli" koji sežu od glupog (ajmo mu dat ponudu koju dajemo nekome na cesti) do pametnijeg (ušli smo u profil korisnika, dajmo mu malo povoljniju cijenu) do pokajničkog Odjela (učinimo sve da ga zadržimo). Javi svakako kako je završilo. 😉
Evo moje iskustvo sa A1(Bnet usluga).
Jučer podnio zahtjev za trajnim prekidom usluga nakon mog silnog pokušavanja da ostanem korisnik A1 usluga... Zvao sam ja, zvali su i mene agenti i ponudili mi nevjerojatnu ponudu koja se ne odbija. 30% veća cijena računa nego do sad + na tu cijenu još 20 kuna veći račun kako je i najavljeno. Jedina prednost je što mi brzina nebi bila više 120 nego 150 Mbit/s (naravno sarkastično :D). Ako je netko još doživio slično iskustvo slobodno ga iznesite da se zajedno čudimo dobrim ponudama i trudu za svoje korisnike ovog telekoma :D
Slicno iskustvo i kod mene... nakon 209 kn + 20 kn od sljedeceg mjeseca (usluga net + tv + povecanje brzine), ako ostanem kod A1, a ne raskinem, ponudeno mi je da sklopim novi ugovor i placam 259 kn sljedece dvije godine. Dakle više nego sto sada placam i vise nego sto bih placao jos sljedecih x mjeseci do isteka prvog ugovora (229 kn umjesto 259 kn) - ne znam gdje tu ima logike.
Volio bih i da mene kontaktira A1 ili neki drugi ISP s boljom ponudom od navedene.
Koristim A1 sve od TV-a, neta do mobitela i zadovoljan sam i ostajem jer po meni kvaliteta je dobra samo što bi volio da se pojača signal u NSK gdje čim uđem u prostor bez prozora signala nema a kako sam skužio glavni operater za službene potrebe NSK je A1.
Uskoro u tu zgradu dolazi i EU tako da bi se trebalo raditi da signal bude dostupan u svakom kutu.
Po meni prvo dobro razmisliti dali će možda taj drugi operater uskoro dići cijene kao što je sada A1 i opet ćete brdo ljudi opet mijenjati operatera i tako u krug. Ne isplati se gubit živce i volju jer sve je to isto. Možda koja kava i piva manje ali sve je to isto + / - koja kuna i koji program.
Prije 14 dana predam zahtjev za prijenosom broja.
Zove me novi operater i kaže da je A1 odbio prijenos broja. Kontaktiram A1 oni kažu da nije istina da nisu dobili nikakav zahtjev. Kontaktiram opet novog operatera kažem im o čemu se radi oni mi vele da su poslali zahtjev i da A1 vjerojatno pokušava manipulirati korisnikom. Sljedeći korak HAKOM čim sam spomenuo rekli su mi iz A1 da su ipak zahtjev dobili, ali ga ne vide u sustavu.(kako ga ne vidite ako ste ga ipak dobili). Da bi kraj razgovora završio: "Nismo dobili nikakav zahtjev" i bahatost agentice kojoj sam očito digao živce radi svojih prava 😃...
Sljedeći korak je HAKOM, ako ni to ne upali, jbg borit ćemo se ako treba 10 godina sa javnim updateovima na sudu 😃 ...
I da napomenem, mirnim tonom i prijateljski nastrojen sam pokušao doći do informacija. Sa završetkom razgovora moja rečenica: "Hvala Vam na informaciji, ako budem trebao još šta kontaktirati ću vas i doviđenja", a agentica: "aha,aha,aha doviđenja" 🤣🤣.. Ovo mi je hit iskreno haha
Lp
Evoi mog iskustva. Odlučila nakon puno puno godina što sam bila u A1 odnosno VIP-u preći u Optima. Iz Optime mi javu da će se prijenos obaviti 15.04. međutim danas nemam Internet. Zovem najprije u A1 i govore mi kako ja nisam njihov korisnik. Zatim zovem OPTIMU i oni me uvjeravaju kako ću njihov korisnik postati tek 15.04. i da mora da se obratim A1 odnosno VIP-u. Zovem opet A1 i sada me nalaze ali sada mi tvrde da je OPTIMA predala zahtjev za prijenos linije i da je to uobičajeno ponašanje A1 odnosno VIPa kako bi natjerali korisnike da im se vrate. Opet zovem OPTIMU i oni mi tvrde kako to nije istina i da k njima prelazim tek 15.04. Ja sam sada bez interneta u kućnoj karanteni, imam dvoje djece koja moraju pohađati online školu ali ne mogu jer je Internet od strane A1 odnosno VIP-a isključen osam dana prije nego što su to stvarno trebali napraviti. Također i ja radim od kuće ali ne mogu jer je A1 odnosno Vip isključio internet suprotno ugovornoj obvezi koju su preuzeli, a to je da će mi pružati uslugu interneta dok je Ugovor na snazi. Ponovno zovem A1 i sada mi operater govori kako je kvar prijavljen i da moram čekati djelatnika da izađe na teren. Sada je moje pitanje kome da se redom obratim Udruzi za zaštitu potrošača, HAKOM-u ili sudu za naknadu štete koja će mi nastati budući da ne mogu obavljati poslove.
Maja, po situaciji koju opisuješ vjerujem da se radi o kvaru ili tehničkoj poteškoći s uslugom. Dobro je da si nam ju prijavila i vjerujem da će ti ju kolege s odjela za tehničku podršku ubrzo riješiti. Prijenos usluge se ne pokreće dok operater primatelj sa svoje strane nije spreman uključiti uslugu. Žao mi je radi neugodnosti koje ti je poteškoća uzrokovala. S prigovorom nam se možeš obratiti na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr.
Zovem opet A1 i sada me nalaze ali sada mi tvrde da je OPTIMA predala zahtjev za prijenos linije i da je to uobičajeno ponašanje A1 odnosno VIPa kako bi natjerali korisnike da im se vrate.
Nekad bilo. A1 više ne smije zadržavati korisnike u odlasku, dobil je zabranu (i kaznu) od hakom-a još prošle godine i to upravo zbog OPTIME.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.