Riješeno

Nepostojeća dugovanja Vip društva prema dugogodišnjim korisnicima

  • 26 July 2019
  • 7 odgovora
  • 685 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 8 odgovora
Poštovani,
niti dan danas mi nije objašnjeno kako je to bilo moguće da po mjesec dana nisam mogao nikoga zvati ili mjesec dana nitko nije mogao mene nazvati preko fiksne linije.
Nakon toga ste mi poslali neke izmišljene račune od kojih jedan jesam; platio ostali su na vrijeme sanirani putem vaše službe jer je naknadno ustanovljeno da sam bio u pretplati.
Danas sam ponovno dobio ovakav vaš dopis :

marijanib@windowslive.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saljemo vam podsjetnik na dug koji imate, u iznosu od 71,14 kn. Molimo uplatite taj iznos na racun HR4623900011100337943, poziv na broj: HR04 245470107-201906.
Ako ste u meduvremenu podmirili dug, hvala vam i zanemarite ovu e-poruku.

Za pregled vasih racuna i usluga mozete koristiti Moj A1 uslugu.

Vise o usluzi pronadite na Moj A1.

Da li je to nekakva vaša nastrana igrica ili vi ne znate što radite dajte mi molim vas objasnite.
Ako netko ne zna raditi svoj posao onda ga se otpusti zar ne.
Svaki mjesec uredno dobijate novac od svojih pretplatnika za što ?
Da im šaljete nepostojeća dugovanja ili što već. Naučite se raditi i molim objašnjenje vašeg potraživanja za koje mjesecima tvrdite da je nepostojeće. Ovo je već postalo krajnje neukusno i bezobrazno.
Druga stvar ----kakva je to oznaka vraag na vrhu stranice---što je to vaš način diskreditacije ili uznemiravanja javnosti diskreditiranjem svojih pretplatnika. Kakav VRAAG ..treba tamo kod vas napraviti kvalitetan egzorcizam kako se meni čini.

srdačan pozdrav
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 26 July 2019, 15:36

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav cyb,

žao mi je zbog poteškoće koju si imao sa fiksnom uslugom.
Molim te da se javiš Službi za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 kako bi provjerio navedeni dug. Ako je potrebno pisano očitovanje, molim te da nam se javiš mailom na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr, s navedenim podacima o linij, kako bismo mogli napraviti provjeru i očitovati se pisanim putem.
Poštovana,

može to i preko foruma, sve je transparentno..prošli mjesec je bilo sve provjereno i preplata je bila obraćunata.
A što se tiče tih nemogućnosti komunikacije pa zamalo da vas nisam tužio; nakon toga ste odbili par dana, koji tjedan.. nakon silnih mjerenja i uvjeravanja ali niti mali dio od kompletne nemogućnosti korištenja usluge.

srdačan pozdrav
I što se tiče te oznake VRAAG u gornjem lijevom uglu
.. kako je to dospijelo tamo jer znamo da slučajno nije .

Razina korisnika 7
Bedž +3
Forumski se obično malo načeka jer nije službeni kanal za rješavanje problema i pritužbi a vraag je forumski bug odnosno mislim da na nizozemskom znači "pitanje", "tema" ili "upit", tako nešto...
Vraag je riječ za antikrist, dakle riječ koja se koristi za obilježavanje nečeg suprotnog bogu u točnom smislu te riječi. Znači kada se nekoga želi ocrniti onda se kaže vraže jedan.

Druga stvar što se tiče tih komunikacija, to je samo par stotina kilometara za koje treba osigurati kvalitetan prijenos signala.

Kako je onda moguće da prekidi traju mjesecima na takav način da se sa broja može pozivati a ne može odgovarati i suprotno.
Da postoje miješanja i prespajanja, slušanja tuđih razgovora na privatnoj liniji.
Nakon svega toga se mora zahtijevati da se račun smanji.
Svaka ta usluga je plaćena i svaki metar TK opreme je plaćen novcem hrvatskih građana.
Nikada te novce nismo dobili natrag a dionice smo sami kupili.
Pa objasnite takve pojave svojim dioničarima.

Svakih par mjeseci treba zahtijevati od vaas posebna uvjerenja da je sve plaćeno u cjelosti jer inače stižu računi na neke iznose i neke račune za koje nitko ne zna odakle su. Shvaćam imate puno uhljeba koji i ne znaju raditi svoj posao.

Znači trebate ispraviti svoje greške, pružiti ljudima uslugu za koju su platili i zaštititi njihove interese.
Počnimo sa višemjesečnim prekidima veze..Zašto za to ne bi postojala kaznena odgovornost ?
Oštetili su mušteriju koja je uredno plačala račune svaki mjesec i preplačivala a zbog vaših prekida nije mogla normalno poslovati i ostvarivati njoj bitne komunikacije za koji je ne zaboravimo plačala visoke račune za koje nismo sigurni da su bili korektni.
Puno ljudi se tuži na takve usluge. Da li to radite namjerno ?
Ako da zašto ?

Nadam se da ću dobiti vaše objašnjenje i potvrdu da je vaše potraživanje lažno iako mislim da već imam tako nešto napisano od strane vaše službe.

Bog i Hrvati..neka ne zamjere oni koji to nisu a ako i zamjere koga briga
Razina korisnika 4
Bedž +4
bump
Poštovani,
Preplata je bila provedena prošli mjesec; danas sam opet dobio vašu poruku o nepostojećem dugovanju.
Da li ja vas slobodno tužim za mobing ?
srdačan pozdrav

Odgovori