Riješeno

Neisporuka dogovorenog mobitela

  • 4 February 2019
  • 3 odgovora
  • 778 pregleda

03.01.2019.

Prvi poziv prema A1 0800/9126 te dogovaranje mobitela Xiaomi Pocophone F1 + lampice

09.01.2019.

Ugovor o prijenosu broja sa datumom prijenosa 17.01.2019. između 12:00 i 15:00

13-14.01.2019.

Mobitel Pocophone F1 nije dostupan, niti preko web shopa niti ga je ikada više moguće naručiti (riječi gospodina Marka).
Dogovor sa gosp. Markom oko uzimanja mobitela OnePlus 6T na rate od 120kn mjesečno i odmah u kešu 369kn nakon dostave pošto iako je ponuda na web shopu 135kn/mj i odmah 9kn, ona meni osobno nije dostupna.

16.01.2019.

19:47h Nemoguće prebaciti broj na bonove na A1 pretplatu ako nemate našu uslugu, niti je moguće uzeti novi pretplatnički ugovor, niti razlog zašto je tako. (neka djelatnica službe kojoj sam zaboravio ime)

17.01.2019.

Oko 10h ostavljena poruka gospodinu Marku da se povratno javi pošto radi popodnevnu smjenu od podne.
Broj je prebačen na A1 nešto malo iza 12h popodne.

18.01.2019.

11.59h Mobitel Pocophone F1 dostupan u web shopu i na lokaciji A1 Centar Avenue mall, Avenija Dubrovnik 16, Zagreb, iako je u telefonskom razgovoru gosp. Marko tvrdio da nije moguće naručiti mobitel uopće.
16:40 Potvrđena narudžba mobitela OnePlus 6T, dostava u roku 5-10 dana.

21.01.2019.

15:56h OnePlus 6T nije moguće uzeti na rate od 120kn mjesečno nego 80kn mjesečno. Dostupan Pocophone F1 iako se nije mogao naručiti.

22.01.2019.

Dostavljen Pocophone (i to bez lampica), iako je bio dogovoren OnePlus 6T!

Ovo je otprilike razgovori i naručivanje u A1,
I šta da čovjek radi kada mu se iz dana u dan laže! Čekao sam njihov odgovor preko maila, pa pošto nisam njime zadovoljan da pitam tu korisnike šta poduzeti u vezi ovoga i kome se mogu obratiti a da mi neće muljati i da će ispoštovati dogovore.

PS. Da napomenem, već kad je isporučen Pocophone F1 očekivao sam da će barem biti toliko pristojni i dostaviti lampice koje su bile u ponudi dok je dogovaran mobitel (stvar je principa), ali dobio sam ovaj odgovor.

"Poštovani gospodine Krajna,
zbilja mi je žao, međutim po dokumentaciji kojom raspolažem nisu vidljive lampice stoga vam nisu ni poslane. Vidljivo mi je da je vršena promjena uređaja na dokumentaciji obzirom da nije bilo prvotno ugovorenog uređaja, međutim lampice nisu zabilježene. Iz navedenog razloga nisu poslane.
Žao mi je, no nisam u mogućnosti poslati vam božićne lampice naknado. Ukoliko posjedujete dokumentaciju u kojoj su vidljive lampice, slobodno ju pošaljite pa ćemo temeljem iste promptno poslati lampice kako ne biste ostali zakinuti.
Hvala vam na razumijevanju.
Srdačan pozdrav,

Jure Ereš
Centar za upravljanje korisničkim prigovorima
A1 Hrvatska d.o.o."


Pa ne znam od kuda bi posjedovao dokumentaciju za to kad je dogovarano preko telefona, ali ima snimljenih razgovora.

Posjedujem naime dokumentaciju gdje se dobro vidi da mi je trebao biti isporučen OnePlus 6T koji je zamijenjen Pocophoneom F1

icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 4 February 2019, 14:17

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +1
mkrajna žao mi je zbog nesporazuma sa kolegama iz službe za korisnike 😞 Obzirom da si se javio sa istim upitom na društvenim mrežama, uputili smo te na koji e-mail možeš proslijediti daljnju žalbu pa se nadam da će situacija na kraju biti riješena na obostrano zadovoljstvo.
Postavio sam i ovdje da se vidi odnos prema korisniku, a postavit ću i odgovor kada i ako mi bude odgovoreno na upit na mailu. A to što je Vama žao kao i svima sa kojima sam razgovarao meni ništa u životu ne znači. Znači će mi onog trenutka kada bude ispoštovana moja narudžba i sva silna lažna obećanja. To je isto kao da sam ja Vama ostao dužan 500kn i sada mi je žao, da li bi Vama išta značilo to ako ja taj iznos Vama ne vratim?
Postavio sam i ovdje da se vidi odnos prema korisniku, a postavit ću i odgovor kada i ako mi bude odgovoreno na upit na mailu. A to što je Vama žao kao i svima sa kojima sam razgovarao meni ništa u životu ne znači. Znači će mi onog trenutka kada bude ispoštovana moja narudžba i sva silna lažna obećanja. To je isto kao da sam ja Vama ostao dužan 500kn i sada mi je žao, da li bi Vama išta značilo to ako ja taj iznos Vama ne vratim?
javi nam kako je prošlo, baš me zanima jesu li ispoštovali 1%

Odgovori