Riješeno

Namjerno aktivirana kriva pretplata!!

  • 2 February 2018
  • 5 odgovora
  • 806 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Dana 1.veljače,2018 godine,djevojka mi je u Vipu u Zagrebu dosla i trazila preplatu sa 5 gb interneta,nesto minuta i NEOGRANICENO razgovora prema Vipu..draga teta sto radi joj je ponudila tarifu,koja sadrzi 5000 min/sms komb, prema drugim mrezama,5 +(jos 5 gb zbog studentskih i jos nekih pogodnosti) i NEOGRANICENO razgovora prema Vipu,sto sam ja slusao jer sam bio na liniji,pitala ju je vise puta dal ima NEOGRANICENO prema vipu,jer jedino to je i bitnona sta je gospodica vise puta rekla da,naravno..to nam se cinilo super,jer stvarno vrojedi 160 kn,ali malo kasnije se javlja problem,jer nakon 20 min razgovora sa drugom mrezom,j 170 min razgovora sa vipom,primjecujemo da se sve minute trose od tih 5000 min,na sta zova agenta i on objasnjava da opce nema NEOGRANICENE razgovore prema vipu..moje pitanje glasi,kako raskinut tu preplatu,jer sigurno necu placat neciji propust i namjernu prevaru,te kako aktivirat tarifu sa NEOGRANICENIM razgovorima prema vipu...unaprijed hvala..
icon

Najbolji odgovor od robogo 2 February 2018, 07:37

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 5
Priča puna nelogičnosti.

Djevojka je došla u Vip u Zagrebu i tražila tarifu? A odakle onda slušanje razgovora na liniji?

Ako je u pitanju nova pretplata ugovorena na prodajnom mjestu - 0 bodova.

Ako je putem telefonske prodaje - 14 dana je rok za raskid sukladno HAKOM-ovom pravilniku.

Ako je samo promjena tarife u pitanju, pa tražite promjenu na neku drugu i gotovo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Prošle tarife (BG) su imale "besplatno VIP" i određeni broj minuta prema drugim mrežama. Nove tarife imaju 5.000 minuta / sms poruka ali prema svima. Najbolje otići tamo i riješiti na licu mjesta. Možda čak i s dotičnom. Pretpostavljam da će biti teško i da je kupljen i mob sa nekim popustima.

83 sata pričanja mjesečno pa nije dosta. :8
Priča puna nelogičnosti.

Djevojka je došla u Vip u Zagrebu i tražila tarifu? A odakle onda slušanje razgovora na liniji?

Ako je u pitanju nova pretplata ugovorena na prodajnom mjestu - 0 bodova.

Ako je putem telefonske prodaje - 14 dana je rok za raskid sukladno HAKOM-ovom pravilniku.

Ako je samo promjena tarife u pitanju, pa tražite promjenu na neku drugu i gotovo.


1. Studira u Zagrebu,ja radim u Njemackoj,na moju inicijativu je isla otvorit preplatu,da mi nd kupuje bonove svako malo,i u trenutko dogovora sam bio na liniji,da odobrim ili ne,jer ipak ja placam...
2. Je.
3. Nije jer je u prodajnom centru
4. Dal se to moze,da ostane preplata,ali da ima neograniceno za vip?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čemu pretplata ako se ne ostvari neki značajan popust ili ajde, privuče te neki skupi mob pa nekako prebrodiš.

Trenutne tarife nemaju free prema VIP-u nego su minute za "sve mreze"... Jedino ako vam nešto ne ponude ispod pulta, neku tarifu koja trenutno nije aktivirajuća.

A inače, tomato pretplata "najveća" za 120 kuna (+ 10 kn radijska frekvencija) sa 20000 (20 tisuća) jedinica (bez uspostave poziva, 4g) košta manje od ovih 160 kn. Jedinice možeš trošiti za net, pozive, sms. A vjerujem da bi 20000 jedinica zadovoljilo mjesečnu potrebu.
Razina korisnika 4
@Irebic Za sad nemamo u ponudi tarifu s neograničenim minutama prema Vipu. Imali smo u staroj ponudi, no prilagodili smo tarife tržištu, pa sad nudimo puno više interneta - kako su nam korisnici tražili.
Naime, velika većina danas i poziva putem aplikacija koje koriste data promet, pa smo stoga stavili naglasak na datu 😕
Misliš da joj 5000 minuta ne bi bilo dovoljno?

Odgovori