Riješeno

NAČIN kako se ponaša A1 ili VIP prema svojim dugogodišnjim redovnim korisnicima usluga???

  • 6 November 2018
  • 3 odgovora
  • 1766 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 40 odgovora
Problem koji je sporan i nepravedna naplata računa za 09/2018..naime bio sam na teritoriju EU, a s obzirom da je bila i uključena tarifa Europa i Bih, sve što sam potrošio vani je naplačeno..kako kažu iz odjela za prigovore i povjerenstva sukladno tarifi..

...pozivom ponovno službi i rečeno mi je da pošaljem prigovor i isto kako su mi rekli u razgovoru 24.09.2018, da napišem što je sporni dio računa.
S obzirom da sam imao aktiviranu tarifu Europa i BIH na mobilnoj liniji 091 xxx xxx, i kako sam se nalazio na području EU račun za 8 mjesec je bio uredu no potrošnja za 9. mjesec je ispala po provjeri dosta velika jer je sustav obračunavao stanje po BIH tarifi a ne EU tarifa gdje imam sve besplatno, i nakon potrošenih 50 minuta/sms je dalje išla naplata po tarifi BIH. A u razgovoru iz vana u dva navrata sam zvao kako bi bio siguran što je sa računom.


ODGOVOR...OD A1 SLUZBE...

Poštovani gospodine xxxxx
provjerom sam utvrdio da u vašoj tarifi Bez granica XL+ na broju 091/ xxx xxx imate uključenih 50 minuta za međunarodne pozive prema EU i/ili korištenje u EEA zamljama.
U kolovozu je vaša potrošnja bila unutar uključenih minuta, međutim kako ste u rujnu 2018. ostvarili više od 50 minuta, a zbog aktiviranog cjenika Europa i BIH, pozivi su naplaćeni dodatno sukladno cjeniku.

Na kraju ću platiti sporni dio računa od 600 kuna, a kako sam bio korisnik 18 godina VIP,a sada A1, došlo je vrijeme da se maknem, ne razumijem da je odluka povjerenstva takva i konačna i nepodložna dogovoru..da se barem dio računa plati, ako je A1 toliko zadrt i nesklon dogovoru a što sam 18 godina imao prosječne račune od minimalnih 350 kuna pa do 600 kuna dosta tijekom godina..

I sada da za 600 kuna koji su sporni jer ih nisam napravio gledano pravno a oni se drže nečega što nije fer, i eto istjeće mi pretplata za skoro 2 mjeseca..imam još tri broja na bonove..


Nema veze sve ću prebaciti, redovno plačanje računa je za njih zanemarivo ali eto..to je novost od strane A1...????
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 17 November 2018, 23:15

Pogledaj original

Odgovora 3

Slično iskustvo s tim da sam bio u Sloveniji. Uključio sam Internet svega sata vremena nisam obavio niti jedan jedini poziv koristio sam Viber.
U tarifu imam 7 gb interneta u inozemstvu. Nisam moga potroši ni 200 mb dobio račun od 640 kn.
Također sam dugogodišnji vip pretplatnik sada A1. Razmišljam o tužbi i eventualnom raskid ugovora.
Razina korisnika 2
Da ja nisam dobio racun i potrosnju za internet..no doista bezveze je ako je bila aktivirana tarifa Bosna i EU, sto sa roaming podatkovni promet.. Jer zna sustav gdje se osoba nalazi..i smijesno da je bio obracun za sms i pozive a potrosnja podataka ne..

Jer ako je u sustavu bila Tarifa Bosna sto promet, njega nisu naplatili...
Dobio sam odgovor i od sluzbe reklamacija i sada sa vise distance povjerensta..i oba prigovora su odbijena negativno..
Jedino jos ostaje pisanje Hakomu,no njihov odgovor se ceka od 2/do 4 mjeseca.
I kada mi istekne ugovorna obveza eto tada ako Hakom da drugacije svoje rjesenje isto nece se uvaziti jer je pretplata istekla za tarifu..
Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav društvo,

što se tiče EU cjenika uvijek se šalje SMS poruka čim se spojite na drugu mrežu sa cjenikom ovisno o zemlji u kojoj se nalazite.
Vjerujem da su iz tog razloga prigovor bili odbijeni.

Svakako možete postupiti po dobivenoj uputi i žaliti se HAKOM-u koji će donijeti konačnu odluku vezanu uz ovaj spor bez obzira da li je pretplata istekla jer se gleda sporni račun.

Matej

Odgovori