...pozivom ponovno službi i rečeno mi je da pošaljem prigovor i isto kako su mi rekli u razgovoru 24.09.2018, da napišem što je sporni dio računa.
S obzirom da sam imao aktiviranu tarifu Europa i BIH na mobilnoj liniji 091 xxx xxx, i kako sam se nalazio na području EU račun za 8 mjesec je bio uredu no potrošnja za 9. mjesec je ispala po provjeri dosta velika jer je sustav obračunavao stanje po BIH tarifi a ne EU tarifa gdje imam sve besplatno, i nakon potrošenih 50 minuta/sms je dalje išla naplata po tarifi BIH. A u razgovoru iz vana u dva navrata sam zvao kako bi bio siguran što je sa računom.
ODGOVOR...OD A1 SLUZBE...
Poštovani gospodine xxxxx
provjerom sam utvrdio da u vašoj tarifi Bez granica XL+ na broju 091/ xxx xxx imate uključenih 50 minuta za međunarodne pozive prema EU i/ili korištenje u EEA zamljama.
U kolovozu je vaša potrošnja bila unutar uključenih minuta, međutim kako ste u rujnu 2018. ostvarili više od 50 minuta, a zbog aktiviranog cjenika Europa i BIH, pozivi su naplaćeni dodatno sukladno cjeniku.
Na kraju ću platiti sporni dio računa od 600 kuna, a kako sam bio korisnik 18 godina VIP,a sada A1, došlo je vrijeme da se maknem, ne razumijem da je odluka povjerenstva takva i konačna i nepodložna dogovoru..da se barem dio računa plati, ako je A1 toliko zadrt i nesklon dogovoru a što sam 18 godina imao prosječne račune od minimalnih 350 kuna pa do 600 kuna dosta tijekom godina..
I sada da za 600 kuna koji su sporni jer ih nisam napravio gledano pravno a oni se drže nečega što nije fer, i eto istjeće mi pretplata za skoro 2 mjeseca..imam još tri broja na bonove..
Nema veze sve ću prebaciti, redovno plačanje računa je za njih zanemarivo ali eto..to je novost od strane A1...????
Najbolji odgovor od A1_Matej
Pogledaj original