Riješeno

MOZAIK

  • 29 Rujan 2020
  • 2 odgovora
  • 535 pregleda

Pozdrav, imam pitanje u vezi MOZAIK usluge.

Korisnik sam A1 fiksne linije (ističe krajem 5.mj. 2021.), te sam upravo telefonski dogovorio prelazak na A1 pretplatu na 24.mj. i dobio popust od 10kn/mj. na MOZAIK uslugu. Agent mi je rekao, na moj upit jesu li fiksna i mobilna linija povezane, npr. ako sad sklopim ugovor za mobilnu liniju na 24.mj., hoću li moći u 5.mj.2021.raskinut ugovor za fiksnu uslugu, da ću bez problema moći. Sad me zanima je li to stvarno tako jer sam kod prošlog ugovora dobio informacije koje se kasnije nisu pokazale točnima, pa bih se samo želio osigurati na vrijeme.

Nadam se da ste razumjeli o čem je riječ.

Hvala

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 29 Rujan 2020, 12:26

Usluge su zasebne, vezane Ugovornom obvezom kako si koju datumski sklopio (na 24 mjeseca). Popuste (“Mozaik” ili prijašnji “Poveži sve” ili kako već) ostvaruješ nizanjem više usluga (fiksne, mobilne) ali za svaku uslugu ponaosob imaš (ili nemaš) ugovornu obvezu do kada si se obvezao. Dakle, ako u svibnju 2021. godine ukineš fiksnu uslugu ili prebaciš kod nekog drugog operatera, usluga “izlazi” iz Mozaika i gubiš recimo taj popust od 10kn mjesečno. Ukidaš, prebaciš ili što već na dan isteka UO za svaku uslugu zasebno, jedino gubiš popust ako neku od usluga ukineš/prebaciš.

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3

Usluge su zasebne, vezane Ugovornom obvezom kako si koju datumski sklopio (na 24 mjeseca). Popuste (“Mozaik” ili prijašnji “Poveži sve” ili kako već) ostvaruješ nizanjem više usluga (fiksne, mobilne) ali za svaku uslugu ponaosob imaš (ili nemaš) ugovornu obvezu do kada si se obvezao. Dakle, ako u svibnju 2021. godine ukineš fiksnu uslugu ili prebaciš kod nekog drugog operatera, usluga “izlazi” iz Mozaika i gubiš recimo taj popust od 10kn mjesečno. Ukidaš, prebaciš ili što već na dan isteka UO za svaku uslugu zasebno, jedino gubiš popust ako neku od usluga ukineš/prebaciš.

Usluge su zasebne, vezane Ugovornom obvezom kako si koju datumski sklopio (na 24 mjeseca). Popuste (“Mozaik” ili prijašnji “Poveži sve” ili kako već) ostvaruješ nizanjem više usluga (fiksne, mobilne) ali za svaku uslugu ponaosob imaš (ili nemaš) ugovornu obvezu do kada si se obvezao. Dakle, ako u svibnju 2021. godine ukineš fiksnu uslugu ili prebaciš kod nekog drugog operatera, usluga “izlazi” iz Mozaika i gubiš recimo taj popust od 10kn mjesečno.

U redu, upravo to me i zanimalo. Tako sam nekako i zamišljao da bi moglo biti, ali sam se htio još dodatno informirati jer sam prethodnih godina također htio raskinut pretplatu na mobilnu uslugu, ali pošto je bila vezana na fiksnu nisam bio u mogućnosti (tako mi je bilo rečeno) te bih za raskid morao platit određene penale.

Hvala još jednom na brzom odgovoru. 👌😉

Odgovori