Moje mišljenje

  • 28 February 2019
  • 3 odgovora
  • 578 pregleda

Nemam nikakvo pitanje. Niti temu za raspravu, samo sam željela reći svoje mišljenje i podijeliti svoje iskustvo s Vašom mrežom. 10 godina koristim Vašu mrežu nikada nisam uzimala uređaje. Željela sam se počastiti novim mobitelom, ali na moje razočaranje niste imali željeni mobitel na stanju, niti ste ga mogli naručiti (radilo se o određenoj boji). Da sam uzela boju koju nisam željela uz sve "popuste" i dalje je cijena daleko veća nego kod drugih operatera. Razmišljala sam još da li bih možda prihvatila neku drugu soluciju, jer ipak sam 10 godina Vaš korisnik i onda me danas zatekne poruka kako bih od sutra (mjesec dana prije isteka ugovora) trebala plaćati naknadu za nešto što sam bila uvjerena da je unutar tarife. Duboko razočarana Vašom ponudom i poslovanjem. Ne bih to sve pisala, ali druga solucija mi je da to sve prenesem nekome u korisničkoj službi, a nažalost oni tu ne mogu ništa napraviti i nisu krivi za Vaše loše poslovanje. Jednini utisak koji mi ostaje nakon 10 godina jest da ne cijenite svoje korisnike (možda sam samo izdvojeni slučaj). U iščekivanju travnja i raskida ugovora. Lp

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav, žao mi je radi tvog nezadovoljstva 😞 Svakim potpisivanjem ugovora ostvaruje se određene pogodnosti i popusti koji traju 24 obračunska razdoblja. Nakon toga se naplaćuje puna cijena tarifa. Kako se to ne bi dogodilo korisnicima nudimo mogućnost ranijeg produljenja ugovora. Ranije produljenje moguće je 89 dana prije isteka postojećeg. Zamolila bi te da nam pošalješ u inbox broj o kojem se radi kako bi napravili provjeru i vidjeli što se može po tom pitanju napraviti. Manuela
tragikomedija...nedami se više pisat👏
Razina korisnika 2
...samo lova i ništa drugo se ne priznaje...

Odgovori