Moje mišljenje
Nemam nikakvo pitanje. Niti temu za raspravu, samo sam željela reći svoje mišljenje i podijeliti svoje iskustvo s Vašom mrežom. 10 godina koristim Vašu mrežu nikada nisam uzimala uređaje. Željela sam se počastiti novim mobitelom, ali na moje razočaranje niste imali željeni mobitel na stanju, niti ste ga mogli naručiti (radilo se o određenoj boji). Da sam uzela boju koju nisam željela uz sve "popuste" i dalje je cijena daleko veća nego kod drugih operatera. Razmišljala sam još da li bih možda prihvatila neku drugu soluciju, jer ipak sam 10 godina Vaš korisnik i onda me danas zatekne poruka kako bih od sutra (mjesec dana prije isteka ugovora) trebala plaćati naknadu za nešto što sam bila uvjerena da je unutar tarife. Duboko razočarana Vašom ponudom i poslovanjem. Ne bih to sve pisala, ali druga solucija mi je da to sve prenesem nekome u korisničkoj službi, a nažalost oni tu ne mogu ništa napraviti i nisu krivi za Vaše loše poslovanje. Jednini utisak koji mi ostaje nakon 10 godina jest da ne cijenite svoje korisnike (možda sam samo izdvojeni slučaj). U iščekivanju travnja i raskida ugovora. Lp
Pozdrav, žao mi je radi tvog nezadovoljstva 😞 Svakim potpisivanjem ugovora ostvaruje se određene pogodnosti i popusti koji traju 24 obračunska razdoblja. Nakon toga se naplaćuje puna cijena tarifa. Kako se to ne bi dogodilo korisnicima nudimo mogućnost ranijeg produljenja ugovora. Ranije produljenje moguće je 89 dana prije isteka postojećeg. Zamolila bi te da nam pošalješ u inbox broj o kojem se radi kako bi napravili provjeru i vidjeli što se može po tom pitanju napraviti. Manuela
A
tragikomedija...nedami se više pisat👏
Razina korisnika 2
...samo lova i ništa drugo se ne priznaje...
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.