Uzeo sam na pretplatu mobilni net L + neograničeni internet. Budući je neograničeni net neograničen po prometu ali ne i po brzini (nakon potrošenih 100 gb smanjuje se brzina na 2 Mb/s) naravno da želim znati kroz mjesec koliko mi je “brzog” interneta preostalo. Budući na moj A1 portalu nisam našao kako vidjeti potrošnju (a koja se može vidjeti za mobitel i kablovski internet) zvao sam SZK da me provedu kroz portal i pokažu mi gdje se potrošnja može vidjeti. Nakon prebacivanja između dva agenta rekli su mi da se trenutna potrošnja NE MOŽE VIDJETI, i da mogu pisati prigovor.
Odgovor na moj prigovor je: “Što se tiče pregleda trenutne potrošnje preko Moj a1 portala bi Vam trebale biti vidljive sve Vaše usluge, u slučaju da nisu molim Vas da kontaktirate kolege u tehničkoj podršci na broj 0800 091 091 kako bi Vam mogl riješiti poteškoću sa pregledom usluga.”
Dakle ping-pong - tko tu koga???
Zanima me kako mogu vidjeti kolika je trenutna potrošnja preko mobilnog interneta i da li je itko može vidjeti preko portala Moj A1 ili apllikacije za mobitel, i zašto me bez veze vozaju…
Ako se stvarno potrošnja ne može vidjeti, a za druge usluge može, s obzirom kakva su “pravila igre” unutar tarife, onda je to stvarno smiješno i žalosno … bravo.
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original