Jer se desilo slijedeće: došao sam u Vip centar gdje sam rekao:”želim Biz XL tarifu sa prijenosom broja” znači popust na pretplatu. Prodavačica nije znala o čemu pričam, reko provjerite si dok odem na kavu, ona je to provjerila i rekla nema problema donesite broj i radimo prijenos. Nakon dogovora pretplata - popust za prijenos broja, telefon košta jednokratno 500 kn. Ok vratim se drugi dan i naravno radi druga prodavačica koja mi je sredila još veći popust na telefon i drugu
Sim karticu za 25kn mjesečno. I sredila mi je da mi tarifa nema 5000 min/SMS u sve mreže, sredila mi je da mi tarifa nema 1000 min u EEA. Kako se to može ispraviti. Kako sada objasniti prodavačici da je pogriješila? Jer ja dok nju bilo što pitam, ona kaže da ona to ne vidi, pa pitajte nekoga, veli pa pitala sam, i reko koji je odgovor? NEZNAM! Da li ima smisla da dođem dok je neki nadređeni tamo?
Hvala na odgovoru
Najbolji odgovor od A1_Sanja
Pogledaj original