Riješeno

Migracija s homebox-a na paricu

  • 9 Studeni 2018
  • 12 odgovora
  • 608 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž
Da li je netko radio migraciju usluge s homebox-a na tel. paricu tj. Vip trio?
Koliko to može otprilike potrajati dok se ne realizira?
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 9 Studeni 2018, 16:25

https://forum.a1.hr/homebox-37/povratak-na-kabelski-router-2214/index1.html

Nije napisao više je li se upuštao u to i jesu li išta dogovorili...
Uglavnom, prvo pitanje je imaš li uopće funkcionalnu paricu, a zatim ako nemaš je li na tvojoj centrali išta slobodno i hoće li te uopće HT htjeti/moći spojiti. Ako hoće, znaš da ti je bolje na iskon/ht jer inače plaćaš spajanje. Pa sad... Trajanje... a nekom 20, nekom 45, nekom još više dana 😕
Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3
https://forum.a1.hr/homebox-37/povratak-na-kabelski-router-2214/index1.html

Nije napisao više je li se upuštao u to i jesu li išta dogovorili...
Uglavnom, prvo pitanje je imaš li uopće funkcionalnu paricu, a zatim ako nemaš je li na tvojoj centrali išta slobodno i hoće li te uopće HT htjeti/moći spojiti. Ako hoće, znaš da ti je bolje na iskon/ht jer inače plaćaš spajanje. Pa sad... Trajanje... a nekom 20, nekom 45, nekom još više dana 😕
Razina korisnika 6
Bedž
Slobodnih parica na konkretnoj lokaciji ima da bi mogli spojiti još 1000 korisnika (svaka 4. kuća prazna) :-D

Radi se o tome da sam htio pobjeć iz Vipneta na Iskon jer trenutno starci žele i TV pa je A1 brže bolje ponudio migraciju na paricu i TV po još povoljnijoj cijeni s više TV programa.
Nadam se da bude do kraja godine 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
@relativity - pa zar i ti na istoku zaglavio? :D
Ako je svaka 4. kuća prazna i ako je parica i tv usluga u pitanju, misliš da će biti barem 4Mbit za tv stabilnih? ;)

A glede teme, ako nemaš aktivnu paricu mislim da moraš platiti ht-u ili preći na neki od ht satelita uz ugovornu obvezu i priključak za kunu.
Razina korisnika 6
Bedž
Ma Ja sam tu samo na 2-3 mjeseca (zasluženi odmor). Što se tiče kvalitete parice poznajem je od prije tako da niti ne očekujem više od 5-10 Mb/s kad se oduzme IPTV, ali za moje roditelje (umirovljenike) dovoljno :-)
A glede toga što nemam aktivnu paricu, to je odavno regulirano tako da me moraju spojit. Vipnet je jedan od operatera koji je filozofirao prije u vezi toga da ne spajaju korisnike na paricu ukoliko ne postoji aktivna linija na lokaciji. BTW nebi mi služba za zadržavanje korisnika ponudila nešto ukoliko to nije izvodivo.

I da podjelim još info s vama. Dobio sam ponudu za trio paket putem parice za 199 kn s neograničenim pozivima, 125 kanala itd.
Razina korisnika 6
Bedž
Uh,

Zamolio bih nekog od moderatora/tehničara koji se dobro kuže oko ovoga za pomoć. Danas su mi spojili fiksni trio paket po dogovoru i sve da kucnem u drvo dosta dobro funkcionira.

E sad što se tiče telefona, na priključku sam dobio novi broj navodno privremeni pošto je homebox još aktivan i navodno treba pričekati dok se ne uradi migracija.

Nazvao sam službu za korisnike čisto informativno da pitam kako to ide i koliko se čeka te dobio odgovor da se čeka 2-3 tjedna. Onda dalje pola nisam shvatio operatera, rekao mi je kao da homebox moram poslati na neku adresu iako, koliko se ja kužim, homebox ostaje moje vlasništvo (radio se o uređaju starijem od dvije godine i nije mjenjan prilikom zadnjeg produljenja ugovora). Zatim mi je rečeno da kad to pošaljem moram zvati neki broj telefona kako bih tražio raskid za homebox.

Ništa ja sad tu ne kužim pa molim za pomoć da mi netko to isprovjerava i poduzme neke korake ukoliko je potrebno.
Pozdrav,

za početak svima sve najbolje u 2019. godini :)

@relativity, isprike što se malo kasno javljamo. Molim te da nam se javiš u inbox sa svojim OIB-om pa ćemo ti provjeriti status prijenosa broja i dati ti konkretne smjernice.
Razina korisnika 6
Bedž
@A1_Darija Poruka poslana.
Relativity, pošalji nam privatnu poruku OVDJE .
Razina korisnika 6
Bedž
@A1_Darija Ok, poslano ponovno.
@Relativity, hvala, poruku smo zaprimili, javimo ti se uskoro u inboxu.
Razina korisnika 6
Bedž
Ok, sad je sve sređeno, broj prebačen, homebox ukinut i storniran zadnji račun te stopirana daljnja naplata za prvi mjesec.

Hvala.
Razina korisnika 2
relativity 👍🏼

Odgovori