Kriminalna radnja

  • 18 February 2019
  • 1 odgovor
  • 1972 pregleda

Ispričavam se ako kronologija događaja neće biti po redu , prošlo je 6 mjeseci i svašta se dogodilo..


13.8.2018 godine sam nazvao službu za korisnike da se informiram o načinu na koji mogu otkazati usluge po 2 pretplatnička mobilna broja..Razlog zbog kojeg sam htio isključiti brojeve je taj što me se vraćalo na tarifu XL od prije 5-6 godina i na račune od 400ak kuna..
Od Vaše službe za korisnike sam dobio naputak da to mogu obaviti na 3 načina, a jedan od ta tri je bio "slanje e-maila na tu i tu adresu"..
Sažeo sam vrlo kratku elektroničku poruku i poslao na Vašu adresu..
Odgovor sam čekao tjedan/dva/tri i nitko mi se nije javio..
Ponovo sam nazvao službu za korisnike, točnije službu za brigu o korisnicima i pitao u čemu je problem...
Znate, evo sada ćemo sve provjeriti, gužva nam je , migriramo u A1 pa znate ono (svi korisnici su uskraćeni kvalitete korisničke podrške jer nam je nered u glavi )
I tako prođe još jedan mjesec u pokušaju isključenja , a meni uredno dolaze računi po 400 kn i po 200+ za drugi broj.
Ponovo nazovem službu za brigu o korisnicima i kažem da je ovo besramno i da me se tretira kao prosjaka...
Služba : jao znate gospodine ovo-ono ispričavamo se , evo ponudit ćemo Vam super uvjete samo da se iskupimo ( jer smo pogriješili ) , dajemo vam super tarifu, uređaj , kule i gradove...
Ja: u redu! Dajte mi 24 sata da razmislim o ponudi...

Nakon 24 sata, javljam se službi za brigu o korisnicima i kažem da jedan broj isključujem , a drugi prebacujem u neku S tarifu i kupujem mobilni uređaj po cijeni koju ste mi ponudili...
I tako se mi sve lijepo dogovorimo, izljubimo, zagrlimo i završimo posao..
Opet prolazi tjedan/dva/tri , uređaj ne stiže, nitko ne zove , a računi dalje dolaze i to u ovom aranžmanu po 400 kn i po 200+ kn..

Opet nazovem službu za "brigu" o korisnicima, no ovaj puta na malo neugodniji način...
Služba: Jao znate gospodine, ja sada provjeravam i vidim da imate neplaćen račun te iz tog razloga uređaj nije poslan..
Ja: dobro, jel vi sada mene pravite konjem ili majmunom? Prva stvar, vrijeme Vašeg odziva na nastale situacije je daleko odljudskog razuma ( pričamo o mjesecima).
Druga stvar, ja račune nisam ni stvorio niti sam mogao da ne koristim tarifu jer je tarifa fixna i vezana je za moj OIB dokle god ju ne raskinem...Ne mogu je raskinuti JER MI VI NE DOZVOLJAVATE da ju raskinem..
Služba : dobro gospodine, evo stornirat ćemo račune i sve će biti u redu, uređaj šaljemo na adresu i jedan broj će sutra biti isključen iz pretplate i prebačen na bonove..
I eto, ja uspio isključiti jedan broj sa 3.12.2018, a uređaj sada čekam...

I tako došao Božić, Nova godina, a telefona ni pod razno...
Opet idem malo zivkati A1 Službu da vidim šta se sada dešava jer mi i dalje nije jasno da NE ŽELITE moj novac u novom ugovornom razdoblju...

Ista priča all over again...Uređaj nije poslan, imate 160 kn duga, kada se to plati možete dobiti uređaj..
Tu ja sada više nemam strpljenja i vreemna za natezanje ( supruga treba novi aparat), plaćam 160 kuna i javljam se nakon 2 dana osobi sa kojom sam razgovarao..Konkretno gospodin Đuro...
Gosp. Đuro je trenutno zauzet, nazvat će vas...
Đuro ne zove..
Opet ja na dial i zovem Đuru...
Đuro opet zauzet, nazvat će...
I tako 2-3 puta dok nisam odustao...

Nakon ovoga mi je pukao film i odlazim u A1 centar da raskinem ugovor na zadnjem broju kojega imam kod Vas..
Sav sretan odlazim u centar..Mislim si " konačno je mukama kraj"
U centru naravno razočaranje..Dobio isprintan papir na kojemu piše " žao nam je što odlazite. Znamo da vam ovaj proces nije lak ( Vam se piše velikim slovom na službenom memorandumu, no kod Vas je malim slovom ) pa ćemo vam ( opet malim slovom ) ga pokušati više olakšati..Samo nazovite kolege u Odjelu za savjetovanje korisnika na broj 0800 913 051....

Kada sam ovo pročitao, noge su mi se amputirale.. NEEEEEEEEEEE
Znači, dali ste si za pravo da maltretirate korisnike kanalizirajući ih na samo jednu službu pri raskidu ugovora? Rekao bi da je ovo prisilna iznuda novca jer ne IZVRŠAVATE SVOJE ZADAĆE I OBAVEZE PREMA KORISNICIMA te im ne dajete izbora osim da ih kamatarite na ovaj način..
Ja, koji sam otac djeteta od 9 mjeseci, moram naći način da ostavim dijete ( supruga radi poslije podne , a ja prije podne ) , potrošiti 3 sata na odlazak u Osijek ( jer u Vinkovicma imaju samo partneri ) kako bi napravio raskid ugovora koji ne mogu napraviti na prodajnom mjestu...Što mislite, zašto sam prije svega uopće izabrao raskid ugovora preko mail adrese? očito postoje razlozi, a nekoje sam naveo...

Sa današnjim danom sam konačno pokrenio zadnje isključenje ( još nije gotovo dok nije gotovo )
Znat ću u roku 48 sati,koliko je potrebno da netko stisne tipku ISKLJUČEN...

Znao sam da nije sve gotovo !
Danas došla pošta od PRiMA SOLVENT d.o.o. da sam dužan 711 kn...
Teško da ću to platiti , odnosno teško da će moj novac vidjeti Vašu kasu...

Ovo sam sada napisao na forumu, sljedeća stanica je prigovor na račune, nakon toga idemo do HAKOMA, a zadnji čin (Vama najbolniji) će biti da ja dolazim u Vašu kasu i preko mog dobrog prijatelja odvjetnika, uzimamo svoj novac...

Sretno Vam bilo...
AZ

Odgovora 1

To ti je njihovo poslovanje, ali dolazi Državni inspektorat koji će umejsto tebe to srediti i naplatiti, jer ti nažalost nemožeš ništa, osim ta sva sran*a poplaćat. A usput izgubit ćeš tonu živaca.

Odgovori