Riješeno

Komedija zvana A1 Služba za korisnike

  • 29 July 2019
  • 2 odgovora
  • 867 pregleda

02.07 sam zatrazio izvanredno produljenje ugovora ( inace mogu produziti normalno tek 14.08. ) sa A1 sluzbom uz mobitel samsung s10+ crni
Ostvario produljnje i receno mi je da ce mobitel stici iduci tjedan ( od 8 do 13 .07 )

10.07 sam zvao sluzbu za korisnike i rekli su mi da uređaja NEMA , i da su mi prodali mobitel kojeg uopce nema na STANJU, i da ce se naruciti sa skladista izvanredno zbog mene

15.07 sam zvao da provjerim jeli sve ok i jeli uređaj stiže, rekli si mi da je sve ok , uređaj je naručen , ako bude ikakvih problema biti cu kontaktiran.

17.07 sam opet zvao samo da provjerim jer nikad se nezna , i receno mi je da uređaja JOŠ UVIJEK NEMA i da cu morati sacekati jos ali da iduci tjedan bi trebao stici ( 22 do 27.07. )

17.07 sam OPET zvao i rekli su mi da nemoram stalno zvati , da se inace naruciva 500 uredaja ali da je samo zbog mene izvanredno narucen samo 1 uredaj

Reko ja , ajde ok super !

23.07. Nikakav mail ni poruka dostave nije stigla pa opet sam zvao, pogodite sto su mi rekli?
Uredaja NEMA , ALI CE DOCI DO IDUCEG TJEDNA
Na to sam ja rekao da vise neznam kome se trebam obratiti jer ko koga tu pravi budalom, poci cu u poslovnicu tu u Dubrovniku i jednostavno uzeti uredaj sa ovim ugovorom jer vidim da je dostupan u poslovnici na Vukovarskoj 7.
rekli mi da to nije moguce zbog izvanrednom produljenja sto sam dobio ( 21 dan je prosao od produljenja nemojte zaboraviti )

25.07. sam opet zvao da vidim sto se dogada i rekli su mi da imaju Samsung s10+ BIJELI , na to sam im rekao jeste li vi normalni da placam 7500+ kuna za boju koja mi se nesvida ?????
Na to su mi rekli : poslat cemo vam crnu maskicu pa je mozete naljepiti iza.
Ostao sam bez teksta....... Ma vi niste normalni , HOCU CRNI I GOTOVO , crni koji sam narucio 02.07.
stvarno neznam koji je problem ..... Ok da ce naruciti , i to ce sigurno stici IDUCI TJEDAN ( 29.07 do 03.08. ) Nemojte zaboraviti da od 14.08 mogu produziti normalno ugovor.

Vrag mi nije dao mira pa sam danas 29.07 posao u poslovnicu da mi cure sto tamo rade srede da uz ovaj ugovor koji sam produzio uzmem samsung s10+ Crni jer sam vidio na webu da je dostupan.
Dosao ja u njih, dobar dan , dobar dan , produzio sam ugovor bla bla bla pa mogu li ikako uzet samsung s10+ crni kod vas s tim ugovorom, na to ce cura : cekajte da vidim jeli ga uopce imamo, vraca se nakon 2 min , oprostite gospodine ali ga nemamo na lageru.
Nisam mogao doci sebi jedno pola minute i pitao sam curu , dobro koji je problem s tim mobitelom , mjesec dana mobitel dolazi neznam odakle , ali do mjeseca je trebalo davne '69 tri dana, ali dobro ovo je hrvatska , pa 500km sto treba posiljka preci treba joj 7 radnih dana. Ali opet mi nje jasno ??????

Zvali smo skupa A1 podrsku da bi nam rekli da mobitela JOŠ NEMA i p,tali me HOCU LI KOJI DRUGI ?????????????????????'

NECU HVALA

Cura u poslovnici mi je rekla da stoji ovako upisano za ovu epopeju pod mojim brojem njoj u kompjuteru:
Pozurnice upisane 7
Mailovi skladistu i prodaji 6
Žalbe 5


Vise stvarno neznam kome se mogu obratiti , pa evo dok cekam uzivajte u ovom tekstu.

Updejtam sa svakom novom informacijom.
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 30 July 2019, 15:47

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6
Znam da ti nemrem puno pomoći, ali mogu ti reći iz iskustva da nakon ljubičastog S9+ više nikad ne bih kupila crni mobitel. I ja sam kupovala isključivo crne, kad sam uživo vidjela kako je prekrasan ljubičasti S9+ nisam dvojila ni sekunde, morao je baš taj biti moj. Izgleda ful elegantan u isto tako ljubičastoj originalnoj samsungovoj LED cover futroli koja je čista i neoštećena i nakon godinu dana. Al zato i košta 480 kuna.
Još uopće nisam uživo vidjela nijedan S10, samo u jedno sam sigurna-crni ne bih uzela nikad, za bijeli kažu da je ful cool. Ok, to je samo moje mišljenje, a bila sam još tvrdoglavija od tebe po pitanju crne boje 😉😋

Razina korisnika 1
Bedž +3
@Stygg
uređaj Samsung Galaxy S10+ crni od 128GB, ako je o njemu riječ, se zaista vrlo brzo rasprodao te mi je žao što tebi nismo uspjeli rezervirati jedan primjerak :/
Zamolila bih te da mi se javiš sa svojim podacim u inbox OVDJE kako bih mogla provjeriti što mogu dodatno napraviti kako bi uređaj dobio čim prije 🙂

Odgovori