već 2 dana pokušavam vratiti uređaj kupljen preko webshopa i nikako da dođem do informacije kako to učiniti.
još uvijek nije prošlo onih 14 dana od dana kada je sklopljen ugovor (kada sam primio uređaj od overseasa) no ovim tempom dolaska do informacija kako da vratim uređaj proći će i taj rok. preko internet stranice webshopa kliknuo sam na povrat uređaja, napisao razlog povratka i taj dio obavio, no na kraju sam dobio osim hrpe za mene nebitnih informacija tipa broj proizvoda, serijski broj i sl. - nigdje nema nikakve informacije KAKO TAJ UREĐAJ NA KRAJU DOSTAVITI VIPU. zvao sam jučer službu za korisnike, rekli su mi odite u vip centar oni vam moraju to primiti, mi čemo im još ostaviti poruku u sustavu. odem u vip centar danas koji mi je rekla gospodična na telefonu kaže ova meni mi vam nismo vip centar već vip poslovnica, pa zašto mi je ova rekla onda u szk da dođem baš tu, ona kaže - nema pojma, odite u vip centar na iblerovom tamo će vam to primiti. okej odem u vip centar na iblerovom - oni me uvjeravaju da to oni ne mogu primiti, da nemaju uopće obrasca kako to napraviti i da su mi krivo rekli u službi za korisnike i da ih zovem opet. zovem ih opet, ona se sa druge strane (sada neka druga) čudi se "pa kako ne može, tu meni piše da oni to mogu, to oni moraju primiti" i ispituje me što mi piše preko webshopa da bi na kraju rekla". okej ako ste sve obavili preko webshopa (ja nemam pojma jel to što sam obavio sve niti ona može provjeriti) čekajte, budu vas zvali iz vipa ili poslali e-mail kada dolazi overseas dostava po to". mogu ja čekati i mjesec dana, no ne želim da prođe tih 14 dana. sada kopam još po internetu i na internet stranicama piše pak da se to mora poslati u agramservis poštom tako da sam na kraju skroz zbunjen - u ovih par dana sam dobio 10tak potpuno različitih informacija. može li mi netko konačno reći kako to vratiti natrag? zar je do te informacije tako teško doći? zašto su vip zaposlenici toliki zbunjeni i svi me vozaju od jednog do drugog, pa nije valjda da sam prvi koji sam nešto kupio u webshopu i želim to vratiti pa su ostali zatečeni?
Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original