Riješeno

kako putem wbshopa kupiti liniju i telefon ako je to prethodno bio broj od firme

  • 24 December 2016
  • 4 odgovora
  • 477 pregleda

pozdrav, imam službeni telefon od firme iz koje odlazim ali smo se dogovorili da mogu zadržati taj broj kao privatni. sada želim odabrati neku tarifu u paketu sa telefonom preko webshopa da primjenim na taj broj zato jer želim iskoristiti benefite kupnje preko weba , i želim da mi se aplicira popust na tarifu jer koristimo Vip prethodno (fixni trio paket + supruga ima vip mobile također). Po trenutnom ugovoru kojeg ima firma, trenutna ugovorna obaveza traje do 07/2017. Nemam problem s tim ali mi je to sve skupa nejasno u kontekstu ovih ponuda za nove uređaje uz pretplatu.. da li se onda to može primijeniti, ne može, što već..
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 24 December 2016, 16:52

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Neka me drugi isprave ali mislim da za to moraš u vip centar, a kad bude prebačeno na privatnu osobu možeš napraviti produljenje putem weba.

Također će te smatrati novim korisnikom tako da ne možeš dobiti ništa kao dosadašnji pretplatnik, znači jedino ponude koje vrijede za sve..nešto slično rješavao u 10 mjesecu pa je takva situacija bila.
Razina korisnika 4
Uz ono što je Nero rekao, ja bih dodao da bi bilo potrebno da na prodajno mjesto dođe netko od odgovornih ljudi iz firme i ti, te da se tamo napravi prijenos ugovora.E sad budući da ugovor traje do 07/17 što si naveo, firma bi ga morala isplatiti do kraja inače se neće moći napraviti produljenje.Popust će se primijeniti nakon prelaska sa poslovne na privatnu osobu automatski.I tek nakon što se sve to odradi i ako firma isplati ugovornu obvezu do kraja će se moći realizirati produljenje preko Webshopa.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Slažem se s gore napisanim.
Razina korisnika 4
Bok Kiklope :)
Sve ti je već rečeno, u biti 🙂 Firma rješava tzv. "puštanje" broja, kao i penale, ako ih ima. Ti dolaziš na prodajnom mjesto, objasniš situaciju i preuzimaš broj na sebe. Putem webshopa, nažalost, ovo nećeš moći riješiti.
Što se tiče "Kombiniraj i uštedi" popusta, on će ti automatski pridodati ukoliko fiksna i mobilna linija glase na istu osobu.

Odgovori