Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4198 pregleda

Nakon dvije godine korištenja trio paketa fiskne usluge, ponuđeno mi je produljenje ugovora uz povećanje brzine Interneta na 20Mb (garantirano 14Mb)+osnovni TV paket (prošireniji od starog i 2 HD programa)+telefon. Uz ugovor sam naručio i UHDTV uz plaćanje na rate s pretplatom. Dana 17.10.2017. je potpisan ugovor i nakon 10-ak dana uključena usluga. Tada je utvrđeno da HD programi ne rade i brzina Interneta je 10,5Mb. Dana 25.10.2017. sam zatražio raskid tog ugovora i zbog toga odlučio ne preuzeti naručeni TV. Tek nakon 5 dana (30.10.2017.) sam dobio automatsku poruku da su zaprimili moj zahtjev za raskid, a do danas mi nisu ništa odgovorili na isti. Na računu za 11.mjesec mi je naplaćena prva rata od 120kn za kupljeni TV na rate iako ga nisam preuzeo te sam dana 19.11.2017. podnio prigovor na račun, na koji mi do danas nisu ništa odgovorili. Da stvar bude još gora, dana 01.12.2017.dobivam SMS poruku da mi je "na moj zahtjev" uključena usluga "prošireni paket" za TV iako ga ja nisam tražio. Odmah nazivam službu za korisnike koji nakon traženja broja fiksnog telefona, mobilnog telefona, adrese, OIB-a i ne znam ti ja što još sve ne, utvrđuju da ja nisam zatražio prošireni paket, ali eto došlo je do greške u sustavu. Znači ne samo da mi nitko ne odgovora na moje poruke, prigovore, nego me nitko niti ne zove i ponudi neko rješenje (do sada nisam mislio otići iz VIP-a, ali zašto da plaćam za uslugu koju mi ne mogu isporučiti) no nakon ovakvog ignoriranja ne preostaje mi ništa drugo. Ovo stavljam na forum samo da drugi korisnici, bivši, sadašnji i možda budući, vide kakav je VIP. Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 January 2018, 09:49

Pogledaj original

Odgovora 63

Razina korisnika 7
Bedž +3
@zbjawa - malo off-a.

Forum nije službeni kanal komunikacije, prijave problema i teško je objasnit da ako napišeš tu da ti nešto ne radi, da će ti se u roku "keks" netko očitovati i to popraviti. Ovdje su moderatori kako uhvate slobodnog vremena, nije im primarni posao sjediti na forumu. Danas jutarnja, sutra noćna pa slobodni dan i na taj način netko tko se uhvati rješavati problem preko foruma, izgubi preko nekoliko dana (da ne kažem tjedana), uz ispriku moderatora, naravno. Kad problem traje duže vrijeme, počne vrijeđanje i pljuvačina a kad se pita "gdje si se žalio", kaže na forumu. A to je kao da pišeš po plotu na ulici. Svaki poziv, svaki razgovor se bilježi pa se na taj način može sve brže riješiti.

Sretno i javi kako si prošao. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisi ni prvi ni zadnji,na žalost, samo još jedan u nizu. Ono kad ti moraš stalno zivkat SZK kad će ti doć da te ne zaborave. Prigovor, dreka, vraćanje, storno duga. Standardan postupak...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma i onaj papir od preporučene pošiljke će proć, bitno da imaš nešto napismeno. Najpametnije ti je poslat preporučeno s povratnicom ako ne možeš osobno do Agrama, malo skuplje, al bar si miran i daleko jeftinije od tih 1200.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@zbjawa - zato što kod svih ide sa natezanjem i bubrežnim kamencima, neću se sada ponavljati ali bilo je mojih upisa o drugom operateru koji mi je zadao slične "ugode". Svakako traži potvrdu o primitku vraćene oprema nakon što predaš opremu (ili ako šalješ poštom) pa iskopiraj i prikači uz žalbu za izdani račun.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Link

Ako šalješ poštom, mislim da se šalje preporučeno s povratnicom.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@zbjawa - Ne branim, dapače. Pri svakom produženju/dodavanju/prebacivanju usluge imam reklamaciju, uvijek riješim, storniram. Uz žučne kamence, naravno a moglo bi biti jednostavnije...

@Amis4Ever - Od žučnih rasprava ovdje nema koristi, kao što sam napisao već kroz mnoge teme pa nema potrebe ponavljat. Da ste u pravu, jeste. Da su neorganizirani, jesu. Svi su. Zakonom predviđeni rokovi su takvi pa tražio ti aktivaciju paketa ili rješavanje žalbe, čekaš 15 ili više dana jer tako Zakon kaže. Nije do Zakona, do operatera je. Svih. Uz bolju organizaciju, sve bi išlo lakše.

Ja sve rješavam preko telefona. Ako mi je spor internet, zovem tehničara. Ako je sporan račun, zovem tete računalice. Ako ne rješim preko telefona, mučniji dio, mailovi... Uvijek ishodim svoje. I ne sjećam se da sam ikad čekao duže od 5 minuta na poziv. Možda je to do statusa odnosno koliko usluga imam pa imam prednost. Osim naravno ako je nešto crklo generalno na sustavu.
Sada sam zvao službu za korisnike pa su mi, nakon provjere da me nitko nije zvao, poslao SMS ili mail za vraćanje terminalne opreme, dali adresu od Agram servisa gdje da pošaljem tu opremu.
Pa zašto mi to niste odmah dali nego pravite svima neugodnosti.
Ne mislim ja da su drugi nešto bolji, ali nisam to doživio. Rečeno mi je i iz korisničke službe za tu potvrdu, samo ne znam hoće li mi je servis izdati ako im to pošaljem poštom (je li to potvrda baš od servisa ili potvrda od dostavne službe da su predali paket u servis)?
Pa nisam ja prijavio prigovor ovdje, nego mail-om i pozivom telefonom. Osim toga, ovdje mi ništa do sada nisu riješili, kao javi se u Inbox, pa će provjeriti, ali niti nakon javljanja u Inbox, ništa od njih. Ovo ispadne kao da ih braniš, ali ništa mi ne može promijeniti mišljenje da su nesposobni i bezobrazni u ophođenju prema svojim klijentima ( i bivšima). Od 11.mjeseca imam samo problema s njima (više puta su mi naplatili uslugu koju nisam koristio, aktivirali uslugu koju nisam tražio i sada još i ovo). Šta ja imam od toga što mi idući mjesec vratiti novac na račun kada gubim živce s njima, a osim toga sada ću biti u minusu zbog ovog računa i banka će mi naplatiti kamate, hoće li mi oni novac vratiti s kamatama?
Razina korisnika 3
Slaba vajda vam je i od te potvrde. Mene su:
1. Proganjali od 8.-12. mjeseca prošle godine i trpali me u "terminalnu opremu" zbog toga što je ista kao nevraćena. Umjesto da jašu po Overseasu, šarlatantskoj firmi preko koje oni izvode to pokupljanje. Znači, svaki mjesec opomena, zvanje beskorisničke službe.
2. ČAK I NAKON što im je poslana ta usrana potvrda mailom, DVAPUT su mi isključili internet zbog "nevraćene opreme".

Tako da valja živce obložiti čelikom i spremiti se na sve. I naravno, prebačaj kod nekog kolko tolko normalnog operatera po isteku ugovora.

A sad, ajmo malo akademičariti po principu šta bi bilo kad bi bilo. Što bi bilo da je za cijeli ZG zadužen samo jedan jedini student na skuteru koji ide okolo i ko čovjek skuplja tu opremu od ljudi. Jedan jedini. Garantirano dovoljan, samo za to. Obavio bi posao brže, bolje i jeftinije od usranog Overseasa. I bio daleko prijemčiviji i responzivniji na eventualno ćebovanje ako negdje nešto zapne. Ali ne. Umjesto toga, plaćate puste pare na firmu koja je notorna po neodgovornosti i neradu i jašete po vlastitim korisnicima od kojih živite.

Nabijem vas u terminalnu opremu, mene nećete još dugo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošalji im službeno prigovor i stornirat će. Ni prvi ni zadnji put... To ti je kad kontrolu prepustiš računalu...
Razina korisnika 5
Ništa više rješavati telefonom!

Samo pisani prigovor.
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.

U koji 'inbox' si pisao? Jer u Vipnet inboxu nemamo tvoju poruku :(

Plz, OVDJE ŠALJI PORUKU.
Razina korisnika 3
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.


Hm.. a da nam se javiš u INBOX pa da riješimo jednom zasvagda? 😉
Razina korisnika 4
@zbjawa bok i oprosti na čekanju s odgovorom.
Post ti je editiran, i iz njega su maknuti privatni podaci koji ne smiju biti na javnom forumu. Molim te, javi nam se njima u inbox kako bi mogli provjeriti. Na javnom dijelu ne smijemo iznositi rezultate pretraga.
Inbox nam se nalazi OVDJE
Razina korisnika 4
Žao mi je zbog kašnjenja, ali je bitno da je riješeno 🙂 Trebao bi i prošireni biti riješen.
Razina korisnika 4
@zbjawa provjerim ti, samo pls, čujemo se putem inboxa.
Razina korisnika 4
@zbjawa
08.01.2018. je prvi slobodan termin za prijenos tvog broja. Na datum prijenosa ne možemo utjecati, dobivamo prvi slobodan datum s kojim je moguć prijenos.
Razina korisnika 4
@Amis4Ever Trudimo se pomoći i slušamo naše korisnike. U inbox nam se uvijek može javiti i rado ćemo napraviti potrebne provjere.
Razina korisnika 1
Kaj ce ti internet i TV, jel imas lovu? imas. Jel im placas racune? placas. To je čista ljubav stari
Razina korisnika 3
A za koliko novaca su ti to sve ponudili, ako nije tajna?
Razina korisnika 3
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...

U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.
Razina korisnika 3
Prijatelju, HAKOM i potraga za alternativom. Olakšat ćeš si dušu.
4. mjeseca je točno trajalo da dobijem uslugu koju želim od VIP-a i još nikoga nisu smjenili...ja se preporučam u Upravu umjesto gđe. Ivane Marković.
Upotpunosti te shvaćam.
Ja imam isto problema s njima od 01.12. isključivo zbog njihovog neprofeionalnog odnosa prema korisnicima.
Jednostavno nema nikoga s druge stane tko ti moze riješti nastali problem. VIP je postao ono što je bio T-com prije nekoliko godina neprofesionalan i bez ikakavog poštovanja prema korisnicima. Mislim da ce brzo shvatiti poruku od "bivših" korisnika.
Pozdrav!

Odgovori