Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4198 pregleda

Nakon dvije godine korištenja trio paketa fiskne usluge, ponuđeno mi je produljenje ugovora uz povećanje brzine Interneta na 20Mb (garantirano 14Mb)+osnovni TV paket (prošireniji od starog i 2 HD programa)+telefon. Uz ugovor sam naručio i UHDTV uz plaćanje na rate s pretplatom. Dana 17.10.2017. je potpisan ugovor i nakon 10-ak dana uključena usluga. Tada je utvrđeno da HD programi ne rade i brzina Interneta je 10,5Mb. Dana 25.10.2017. sam zatražio raskid tog ugovora i zbog toga odlučio ne preuzeti naručeni TV. Tek nakon 5 dana (30.10.2017.) sam dobio automatsku poruku da su zaprimili moj zahtjev za raskid, a do danas mi nisu ništa odgovorili na isti. Na računu za 11.mjesec mi je naplaćena prva rata od 120kn za kupljeni TV na rate iako ga nisam preuzeo te sam dana 19.11.2017. podnio prigovor na račun, na koji mi do danas nisu ništa odgovorili. Da stvar bude još gora, dana 01.12.2017.dobivam SMS poruku da mi je "na moj zahtjev" uključena usluga "prošireni paket" za TV iako ga ja nisam tražio. Odmah nazivam službu za korisnike koji nakon traženja broja fiksnog telefona, mobilnog telefona, adrese, OIB-a i ne znam ti ja što još sve ne, utvrđuju da ja nisam zatražio prošireni paket, ali eto došlo je do greške u sustavu. Znači ne samo da mi nitko ne odgovora na moje poruke, prigovore, nego me nitko niti ne zove i ponudi neko rješenje (do sada nisam mislio otići iz VIP-a, ali zašto da plaćam za uslugu koju mi ne mogu isporučiti) no nakon ovakvog ignoriranja ne preostaje mi ništa drugo. Ovo stavljam na forum samo da drugi korisnici, bivši, sadašnji i možda budući, vide kakav je VIP. Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 January 2018, 09:49

Pogledaj original

Odgovora 63

Razina korisnika 7
Bedž +3
@zbjawa - Ne branim, dapače. Pri svakom produženju/dodavanju/prebacivanju usluge imam reklamaciju, uvijek riješim, storniram. Uz žučne kamence, naravno a moglo bi biti jednostavnije...

@Amis4Ever - Od žučnih rasprava ovdje nema koristi, kao što sam napisao već kroz mnoge teme pa nema potrebe ponavljat. Da ste u pravu, jeste. Da su neorganizirani, jesu. Svi su. Zakonom predviđeni rokovi su takvi pa tražio ti aktivaciju paketa ili rješavanje žalbe, čekaš 15 ili više dana jer tako Zakon kaže. Nije do Zakona, do operatera je. Svih. Uz bolju organizaciju, sve bi išlo lakše.

Ja sve rješavam preko telefona. Ako mi je spor internet, zovem tehničara. Ako je sporan račun, zovem tete računalice. Ako ne rješim preko telefona, mučniji dio, mailovi... Uvijek ishodim svoje. I ne sjećam se da sam ikad čekao duže od 5 minuta na poziv. Možda je to do statusa odnosno koliko usluga imam pa imam prednost. Osim naravno ako je nešto crklo generalno na sustavu.
Razina korisnika 3
@zbjawa - malo off-a.

Forum nije službeni kanal komunikacije, prijave problema i teško je objasnit da ako napišeš tu da ti nešto ne radi, da će ti se u roku "keks" netko očitovati i to popraviti. Ovdje su moderatori kako uhvate slobodnog vremena, nije im primarni posao sjediti na forumu. Danas jutarnja, sutra noćna pa slobodni dan i na taj način netko tko se uhvati rješavati problem preko foruma, izgubi preko nekoliko dana (da ne kažem tjedana), uz ispriku moderatora, naravno. Kad problem traje duže vrijeme, počne vrijeđanje i pljuvačina a kad se pita "gdje si se žalio", kaže na forumu. A to je kao da pišeš po plotu na ulici. Svaki poziv, svaki razgovor se bilježi pa se na taj način može sve brže riješiti.

Sretno i javi kako si prošao. ;)


A daj ne budi naivna. Kaj ti misliš da je ovdje, na internetskom forumu, netko zato što nije pokušao riješiti problem putem "službenih" kanala komunikacije?? Jesi ti kad probala rješavati nešto "službeno" s Vipom??? Znaš li ti da se od njih samo potvrda o primitku maila čeka tjedan i pol dana ?????
Da ako zoveš telefonski službu za korisnike iz auta, prođeš put od Svetog Roka do Zagreba dok ti se jave? I nakon toga ti ništa ne obave i ko da ih i nisi zvao i idući mjesec proživljavaš isto sranje?
Razina korisnika 3
@zbjawa - malo off-a.

Forum nije službeni kanal komunikacije, prijave problema i teško je objasnit da ako napišeš tu da ti nešto ne radi, da će ti se u roku "keks" netko očitovati i to popraviti. Ovdje su moderatori kako uhvate slobodnog vremena, nije im primarni posao sjediti na forumu. Danas jutarnja, sutra noćna pa slobodni dan i na taj način netko tko se uhvati rješavati problem preko foruma, izgubi preko nekoliko dana (da ne kažem tjedana), uz ispriku moderatora, naravno. Kad problem traje duže vrijeme, počne vrijeđanje i pljuvačina a kad se pita "gdje si se žalio", kaže na forumu. A to je kao da pišeš po plotu na ulici. Svaki poziv, svaki razgovor se bilježi pa se na taj način može sve brže riješiti.

Sretno i javi kako si prošao. ;)
Razina korisnika 3
Slaba vajda vam je i od te potvrde. Mene su:
1. Proganjali od 8.-12. mjeseca prošle godine i trpali me u "terminalnu opremu" zbog toga što je ista kao nevraćena. Umjesto da jašu po Overseasu, šarlatantskoj firmi preko koje oni izvode to pokupljanje. Znači, svaki mjesec opomena, zvanje beskorisničke službe.
2. ČAK I NAKON što im je poslana ta usrana potvrda mailom, DVAPUT su mi isključili internet zbog "nevraćene opreme".

Tako da valja živce obložiti čelikom i spremiti se na sve. I naravno, prebačaj kod nekog kolko tolko normalnog operatera po isteku ugovora.

A sad, ajmo malo akademičariti po principu šta bi bilo kad bi bilo. Što bi bilo da je za cijeli ZG zadužen samo jedan jedini student na skuteru koji ide okolo i ko čovjek skuplja tu opremu od ljudi. Jedan jedini. Garantirano dovoljan, samo za to. Obavio bi posao brže, bolje i jeftinije od usranog Overseasa. I bio daleko prijemčiviji i responzivniji na eventualno ćebovanje ako negdje nešto zapne. Ali ne. Umjesto toga, plaćate puste pare na firmu koja je notorna po neodgovornosti i neradu i jašete po vlastitim korisnicima od kojih živite.

Nabijem vas u terminalnu opremu, mene nećete još dugo.
Pa nisam ja prijavio prigovor ovdje, nego mail-om i pozivom telefonom. Osim toga, ovdje mi ništa do sada nisu riješili, kao javi se u Inbox, pa će provjeriti, ali niti nakon javljanja u Inbox, ništa od njih. Ovo ispadne kao da ih braniš, ali ništa mi ne može promijeniti mišljenje da su nesposobni i bezobrazni u ophođenju prema svojim klijentima ( i bivšima). Od 11.mjeseca imam samo problema s njima (više puta su mi naplatili uslugu koju nisam koristio, aktivirali uslugu koju nisam tražio i sada još i ovo). Šta ja imam od toga što mi idući mjesec vratiti novac na račun kada gubim živce s njima, a osim toga sada ću biti u minusu zbog ovog računa i banka će mi naplatiti kamate, hoće li mi oni novac vratiti s kamatama?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@zbjawa - malo off-a.

Forum nije službeni kanal komunikacije, prijave problema i teško je objasnit da ako napišeš tu da ti nešto ne radi, da će ti se u roku "keks" netko očitovati i to popraviti. Ovdje su moderatori kako uhvate slobodnog vremena, nije im primarni posao sjediti na forumu. Danas jutarnja, sutra noćna pa slobodni dan i na taj način netko tko se uhvati rješavati problem preko foruma, izgubi preko nekoliko dana (da ne kažem tjedana), uz ispriku moderatora, naravno. Kad problem traje duže vrijeme, počne vrijeđanje i pljuvačina a kad se pita "gdje si se žalio", kaže na forumu. A to je kao da pišeš po plotu na ulici. Svaki poziv, svaki razgovor se bilježi pa se na taj način može sve brže riješiti.

Sretno i javi kako si prošao. 😉
OK, hvala!
A iz VIP-a nitko ni da "bekne" @.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Link

Ako šalješ poštom, mislim da se šalje preporučeno s povratnicom.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma i onaj papir od preporučene pošiljke će proć, bitno da imaš nešto napismeno. Najpametnije ti je poslat preporučeno s povratnicom ako ne možeš osobno do Agrama, malo skuplje, al bar si miran i daleko jeftinije od tih 1200.
Ne mislim ja da su drugi nešto bolji, ali nisam to doživio. Rečeno mi je i iz korisničke službe za tu potvrdu, samo ne znam hoće li mi je servis izdati ako im to pošaljem poštom (je li to potvrda baš od servisa ili potvrda od dostavne službe da su predali paket u servis)?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@zbjawa - zato što kod svih ide sa natezanjem i bubrežnim kamencima, neću se sada ponavljati ali bilo je mojih upisa o drugom operateru koji mi je zadao slične "ugode". Svakako traži potvrdu o primitku vraćene oprema nakon što predaš opremu (ili ako šalješ poštom) pa iskopiraj i prikači uz žalbu za izdani račun.
Sada sam zvao službu za korisnike pa su mi, nakon provjere da me nitko nije zvao, poslao SMS ili mail za vraćanje terminalne opreme, dali adresu od Agram servisa gdje da pošaljem tu opremu.
Pa zašto mi to niste odmah dali nego pravite svima neugodnosti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisi ni prvi ni zadnji,na žalost, samo još jedan u nizu. Ono kad ti moraš stalno zivkat SZK kad će ti doć da te ne zaborave. Prigovor, dreka, vraćanje, storno duga. Standardan postupak...
Još jedna isprika Iva i Ivana!
Ispričavam se, ne Iva nego Ivana.
Moja agonija i dalje traje, iako više nisam u VIP-u. Dobiosam novi račun (1206 kuna) za nevraćenu opremu, iako sam bio u njihovom centru vratiti im opremu, ali je nisu htjeli preuzeti jer će njihov tehničar doći na teren (kod mene kući) i preuzeti opremu. Naravno da nije došao, a meni sada šalju račun za nešto što oni nisu napravili. Kosa mi se diže na glavi!
Hajde sada Iva i svi ostali iz VIP-a, odgovorite mi zašto?
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.


Hm.. a da nam se javiš u INBOX pa da riješimo jednom zasvagda? ;)


Hm.. a što se vi niste meni javili i riješili moj problem? Jednom zasvagda!
Razina korisnika 3
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.


Hm.. a da nam se javiš u INBOX pa da riješimo jednom zasvagda? 😉
Razina korisnika 3
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.
Ma bar da je Bajadera, bila je samo čokolada s lješnjacima:D. Prigovor je već upućen, ali nije bitan prigovor niti vraćanje novca, već njihov odnos prema nama. Nije bitna ni greška računala već što nitko ne nazove, ispriča se ili nešto...
Razina korisnika 3
Meni su 6 puta "unosili u računalo" da sam vratio jebenu terminalnu opremu i isto toliko puta slali opomenu, dva puta mi isključivali internet...

Kompjuteri su krivi samo koliko i idioti koji su ih isprogramirali i koji ih koriste.

Ma bez brige. Čujem da Vip svojim korisnicima, kojima uzrokuje dijabetes od prcanja u mozak, šalje podrugljivu ispriku u vidu Bajadere na kućnu adresu.

U Krašu fešta, sve se šutaju u guzicu od veselja. Naročito od tranzicije Amisovih korisnika.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošalji im službeno prigovor i stornirat će. Ni prvi ni zadnji put... To ti je kad kontrolu prepustiš računalu...
Nove informacije o mom raskidu ugovora i prelasku u HT. Napokon sam s 08.01.2018 prebačen u HT mreži i juupi napokon imam internet. Sav sretan što više nemam problema s VIP-om, ali eto vraga! Stigao mi je račun za 01.mjesec od VIP-a u kojem mi naplaćuju usluge za 01.mjesec iako sam isključen još 08.12.2017.. I to im nije dosta već mi ponovno naplaćuju uslugu za prošireni paket TV-a koji nikada nisam aktivirao i već sam jednom pisao prigovor koji su mi prihvatili. Halo vi iz VIP-a, ja više nisam vaš korisnik ostavite me na miru!
Razina korisnika 3
Iva, hvala na inicijativi, ali čvrstog sam uvjerenja da s firmom kod koje moram cviliti po forumima da bih dobio osnovnu uslugu koju plaćam i neku elementarnu korisničku podršku, jednostavno ne želim imati posla.

Pod "inboxom" sam mislio onaj od službene "korisničke podrške", kod koje nikad ne možeš dobiti odgovor dvaput od iste osobe čak i kad je poruka naslovljena na onu prvu, što graniči s nepristojnošću. Ma što graniči...

Evo stigao internet, pitam se hoćemo li ga imati 2 ili 3 dana. Lik 28. po redu s kojim smo imali posla napisao je takav mail da je kompletan obično ciničko podjebavanje. Inače, gospodo, kad je korisnik u ovoj fazi frustracije u koju ste vi doveli nas, ne piše mu se mail. Zove ga se i pokuša se ljudski dogovoriti i objasniti stanje. Pogotovo se ne dopušta komunikacija s raskopanim korisnikom ovako nekompetentnoj osobi kao što je ovaj koji nam je odgovorio, kruti birokrat, koji ne poznaje ili se pravi da ne poznaje osnovne zakone.

Mislim da će proći tečaj kod Hakoma.
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.

U koji 'inbox' si pisao? Jer u Vipnet inboxu nemamo tvoju poruku :(

Plz, OVDJE ŠALJI PORUKU.

Odgovori