Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4198 pregleda

Nakon dvije godine korištenja trio paketa fiskne usluge, ponuđeno mi je produljenje ugovora uz povećanje brzine Interneta na 20Mb (garantirano 14Mb)+osnovni TV paket (prošireniji od starog i 2 HD programa)+telefon. Uz ugovor sam naručio i UHDTV uz plaćanje na rate s pretplatom. Dana 17.10.2017. je potpisan ugovor i nakon 10-ak dana uključena usluga. Tada je utvrđeno da HD programi ne rade i brzina Interneta je 10,5Mb. Dana 25.10.2017. sam zatražio raskid tog ugovora i zbog toga odlučio ne preuzeti naručeni TV. Tek nakon 5 dana (30.10.2017.) sam dobio automatsku poruku da su zaprimili moj zahtjev za raskid, a do danas mi nisu ništa odgovorili na isti. Na računu za 11.mjesec mi je naplaćena prva rata od 120kn za kupljeni TV na rate iako ga nisam preuzeo te sam dana 19.11.2017. podnio prigovor na račun, na koji mi do danas nisu ništa odgovorili. Da stvar bude još gora, dana 01.12.2017.dobivam SMS poruku da mi je "na moj zahtjev" uključena usluga "prošireni paket" za TV iako ga ja nisam tražio. Odmah nazivam službu za korisnike koji nakon traženja broja fiksnog telefona, mobilnog telefona, adrese, OIB-a i ne znam ti ja što još sve ne, utvrđuju da ja nisam zatražio prošireni paket, ali eto došlo je do greške u sustavu. Znači ne samo da mi nitko ne odgovora na moje poruke, prigovore, nego me nitko niti ne zove i ponudi neko rješenje (do sada nisam mislio otići iz VIP-a, ali zašto da plaćam za uslugu koju mi ne mogu isporučiti) no nakon ovakvog ignoriranja ne preostaje mi ništa drugo. Ovo stavljam na forum samo da drugi korisnici, bivši, sadašnji i možda budući, vide kakav je VIP. Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 January 2018, 09:49

Pogledaj original

Odgovora 63

Razina korisnika 3
A za koliko novaca su ti to sve ponudili, ako nije tajna?
Nema tu nikakve tajne, cijena je 240kn mjesečno.
Gore sam napravio jednu grešku, račun na kojem mi je naplaćena rata za TV je naravno za 10.mjesec, a ne za 11., kako sam napisao.
Odmah jedan dodatak ovim informacijama, danas sam na mail dobio račun za 11.mjesec i izgleda da su mi vratili tih 120kn (račun mi je nerazumljiv, ali je manji za cca.120kn nego uobičajeni) iako nisam dobio nikakvu obavijest telefonom, mailom ni poštom.
Razina korisnika 5
Ništa više rješavati telefonom!

Samo pisani prigovor.
Sve je i išlo pisanim putem (mail), nakon par dana uzaludnog nazivanja, ali do sada nikakav odgovor.
Razina korisnika 3
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...

U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.
Ma razumijem ja to, ali ipak je čudno da je sve krenulo loše za mene od kada sam podnio zahtjev za raskid ugovora ( u zakonskom roku unutar 14 dana jer je sklopljen telefonom). Od tada mi naplate ratu za TV, uključe prošireni paket TV programa na svoju ruku i ništa mi ne odgovore na moj zahtjev. Mislim da to, uz sve olakotne okolnosti za njih, nije pravi način poslovanja. Zašto mi se netko nije javio i ponudio mi neki drugi paket, opciju bez TV ili nešto treće?
Razina korisnika 4
@zbjawa bok i oprosti na čekanju s odgovorom.
Post ti je editiran, i iz njega su maknuti privatni podaci koji ne smiju biti na javnom forumu. Molim te, javi nam se njima u inbox kako bi mogli provjeriti. Na javnom dijelu ne smijemo iznositi rezultate pretraga.
Inbox nam se nalazi OVDJE
Danas sam primio poziv od službe za korisnike (valjda sam im dosadio s upornim zvanjem gotovo svakodnevno) i obavješten sam da su prihvatili moj zahtjev za raskid ugovora sa zadnjim danom ovog mjeseca i da su mi umanjili račun za 11.mjesec za dvije naplaćene rate za TV prijemnik. Samo mi nije još jasno što je s proširenim TV paketom (hoću li morati to platiti)? Eto ipak se nešto pokrenulo i rekao bih i riješilo iako s mjesec dana zakašnjenja?.
Razina korisnika 4
Žao mi je zbog kašnjenja, ali je bitno da je riješeno 🙂 Trebao bi i prošireni biti riješen.
Ja očito imam problem s VIP-om koji se neće samo tako riješiti. Nakon razgovora od prije dva dana s Ninom iz VIP-a i obavijesti da mi je prihvaćen zahtjev za raskid ugovora, ali sa danom 01.01.2018., od noćas mi je isključena sva fiksna usluga. Tehnička podrška mi kaže da mi ne mogu pomoći jer sam isključen, a prodaja mi tvrdi da je usluga i dalje aktivna i ne vide razlog zašto bih bio isključen. Pa dokle više!?
Razina korisnika 3
Prijatelju, HAKOM i potraga za alternativom. Olakšat ćeš si dušu.
Pa očito je da će tako i biti. Za ovakav VIP više ne trebam trošiti vrijeme i živce.
Razina korisnika 4
@zbjawa provjerim ti, samo pls, čujemo se putem inboxa.
Samo na znanje svima da sam isključen iz VIP-a već skoro 24 sata (od sinoć od oko 22,30 sati) i ne pomažu pozivi ni mail-ovi Službi za korisnike i Tehničkoj podršci. Što bi rekao moj sin WTF????
Danas je već drugi dan i još uvijek mi nisu uključili internet, tv i telefon. Hajde VIP-ovci, javite se!
Evo sada je skoro 44 sata kako mi je usluga isključena i ništa još nisu napravili. Sada mi je dosta i prelazim kod drugog davatelja usluge. Zbogom VIP!
Pozdrav svima. Danas je 7. (SEDMI) dan kako nemam internet i TV, a iz mog voljenog VIP-a mi nitko ne želi riješiti problem. Kod poziva s mog mobitela su čak namjestili automatsku poruku da rade na rješavanju mig problema i da će me nazvati samo ne znam kada. "Bravo VIP"!
Razina korisnika 1
Kaj ce ti internet i TV, jel imas lovu? imas. Jel im placas racune? placas. To je čista ljubav stari
:D:D:D
Upotpunosti te shvaćam.
Ja imam isto problema s njima od 01.12. isključivo zbog njihovog neprofeionalnog odnosa prema korisnicima.
Jednostavno nema nikoga s druge stane tko ti moze riješti nastali problem. VIP je postao ono što je bio T-com prije nekoliko godina neprofesionalan i bez ikakavog poštovanja prema korisnicima. Mislim da ce brzo shvatiti poruku od "bivših" korisnika.
Pozdrav!
Razina korisnika 5
Bedž +2
Kako dobiti odgovor? Nikako ili nakon mjesec dana 😃 pa sve ispočetka.
:@Znači danas je 11.dan kako nemam fiksnu uslugu u VIP-u. Pa da ste ručno kopali novi kanal i dovukli novi kabel već bi bilo gotovo:@. Nadam se da će svima iz VIP-a koji su sudjelovali u mom "rješavanju" problema kad tad biti vraćena ista takva usluga.
Meni je već 21 dan da nisu upoitpunosti vratili uslugu na razinu prije isključivnja cjelokune usluge bez ikakvog razloga, tj redovito plaćam račune.
Prateći forum i malo gledajući okolo kod ekipe izgleda da VIP ima poprilično probema a korisnicima koji se usude traziti sasvim normalu sitnicu da dobiju ono sto plate.
Ja očekujem račun za 12 mjesec sa velikim uzbudjenejm, ne mogu docekati da vidim koliki će račun iznositi.

Pozdrav i moj potpora.
Evo novi update mog zaj...... s VIP-om. 1. još uvijek mi nisu riješili problem i uključili uslugu, 2. naravno da sam tražio (i napokon dobio raskid ugovora), 3. sklopio sam novi ugovor s T-comom i pazi sad: VIP mi ne želi odobriti prijenos broja do 08.01.2018.godine, iako nemam njihovu uslugu i nemam važeći ugovor s njima, ali nema to njima veze. Znači j... me do kraja pa ovo je za poluditi. Hajde, neka netko iz VIP ovdje javno odgovori zašto mi ne uključe uslugu ili dozvole prijenos broja prije 08.01.2018.godine (ne znam zašto baš 08.01.2018.)?
Razina korisnika 5
Bedž +2
Koliko ja znam po HAKOMu teleoperater je dužan napraviti prijenos broja u fiksnoj telefoniji unutar 5 dana a u mobilnoj unutar 3 dana, nakon toga plačaju penale 10kn po započetom satu dok se prijenos ne obavi. Znači traži, prijeti i kada naprave prijenos ako nisi zadovoljan traži odštetu a ako nisi zadovoljan odgovorom za odštetu od VIPa registriraj se na HAKOM i tamo pokreni postupak.

Meni je VIP-VIP radio prijenos broja 23 dana ali nisam se mogao žaliti jer su obje linije bile aktivne te kao nisam bio oštećen.

Odgovori