Riješeno

Jedna ponuda, druga cijena u centru, treća na naplatu...

  • 10 July 2019
  • 1 odgovor
  • 474 pregleda

  • Tek sam došao
  • 0 odgovora
Pred istek ugovora kod A1 operatera, dobio sam ponudu za produljenje na iznos 199 kune mjesecno (redovna cijena je 269 kuna, minus popust 70 kuna). Agent me uputio da mogu otići na njihovo prodajno mjesto i pozvati se na isti ugovor jer ga imaju u računalu. Na prodajnom mjestu negirali taj ugovor ("ne postoji") uz "argument" da su "koraci" u popustu za produljenje ugovora 50 i 15 kuna (jedino moguće 65 ali ne i 70 kuna). Potpisao sam ga i sada mi je došlo na naplatu 219kuna, ponovo novi argument "samo 50 kuna popusta" Ugovor je korigiran kemijskom na 204 kune pred menom prije mog potpisivanja. Imam tu kopiju. Ako je to neispravno, agent mi je dao ništavan ugovor, a ako je ispravno, onda teoretski, nemamo istovjetne ugovore, moju kopiju na manji iznos koju sam potpisao i njihovu. A1 poriče manju cijenu i opravdava se mParkingom, koji nema veze sa osnovnom cijenom koju bi trebao platiti. Jel to standardna praksa za 3x produzen ugovori 15g prepaida na istom broju? Jel meni sad račun raste po nekoj funkciji f(x)?= ili...?
icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvoje 12 July 2019, 13:07

Pogledaj original

Odgovora 1

@Vic Neke određene ponude za cijenu produljenja ugovora ovise o kanalu sklapanja istog. Sad, ako se potpisani ugovor korigira kojim slučajem, isti se skenira i arhivira. No u svakom slučaju trebamo provjeriti, tako da nam možeš uputiti pisani prigovor ili kontaktirati Službu za korisnike na 0800 091 091.

Odgovori