Riješeno

Isključivanje postojeće tarife


Kako mogu isključiti postojeću tarifu?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 3 Listopad 2018, 11:37

Logiraš se na mojA1 preko web-a ili skineš aplikaciju mojA1. Tamo piše i koja je tarifa i koje su opcije uključene. Pretpostavljam da se radi o mobilnoj tarifi.

https://moj.a1.hr/

Ili nazovi SZK pa neka ti oni vide i deaktiviraju. 😃
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +3
Teško da će itko odgovoriti na tvoje pitanje ako ne napišeš koju trenutno tarifu imaš te na koju bi se prebacila? Ako si pod Ugovornom obvezom, da li bi promijenila na neku višu ili nižu (uz penale) itd...
Da, trebala sam bolje formulirat pitanje i ostavit vise podataka.
Pobrisala sam sve poruke, ne sjecam sam koju sam aktivirala, a ne mogu ni skuzit kako da to provjerim i pogasim sve sto sam aktivirala.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Logiraš se na mojA1 preko web-a ili skineš aplikaciju mojA1. Tamo piše i koja je tarifa i koje su opcije uključene. Pretpostavljam da se radi o mobilnoj tarifi.

https://moj.a1.hr/

Ili nazovi SZK pa neka ti oni vide i deaktiviraju. 😃

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića