Riješeno

Isključenje usluge nakon "JEDNOG" ne plačenog računa?

  • 9 January 2018
  • 3 odgovora
  • 3727 pregleda

Razina korisnika 1
  • Probio led s 1 postom
  • 9 odgovora
Nedavno sam dobio opomenu za račun koji nije stigao, valjda se negdje zagubio. Ne sekira me to, nego me straši činjenica da :

- opomena pred isključenje

da dobro ste pročitali.

Zamislite da ste stari i nemoćni, da nemate posao ili pak radite u nekom je*i se d.o.o. (j.d.o.o.) za min koji ne mora isplatiti plaču pa ne platiš jedan račun (danas normalna stvar kao i kašnjenja), pa Vam VIP ovako udari, u Amisu tek nakon trećeg računa. Najgore što se može desit da ste na putu i da stvarno negde izgubljen račun, što onda?
icon

Najbolji odgovor od borojag 9 January 2018, 21:32

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
evo moj slučaj:
Kao dugogodišnji korisnik AMIS-a jednostavno ne mogu vjerovati što se to događa. Kakvi to "stručni" ljudi rade u VIPnet?
Možete li zamisliti da VIPnet pošalje opomenu na nepostojeći dug?? i na nepostojeći dug šalje već drugu opomenu, a u posljednjem računu obračuna i zateznu kamatu???

Krenimo redom: posljednji račun od AMISA dobivam za mjesec rujan 2017. i plaćam ga putem ZABE (usluga I-račun). Na navedenom računu za rujan 2017. stoji napomena: Nemate nepodmirenih dospjelih dugovanja.

Putem e-maila 14.11. 2017. dobivam prvi puta račun od VIPneta broj 0000005945112017 za listopad 2017. na iznos 174,40 kn (dospjeće 16.11.17.), koji podmirujem na isti način, putem usluge I-račun ZABA dana 16.11.2017.

Nadalje, putem e-mail 7.12.2017. dobivam račun broj 0000006468122017 za studeni 2017. na iznos 174,03 kn (dospjeće 15.12.2017.) koji plaćam putem ZABE (I-račun)

Dana 28.12.2017. dobivam opomenu po računu broj 0000005945112017 za listopad 2017. na iznos 173,75 kn (dospjeće 16.11.17.)
Dana 09.01.2018. dobivam opomenu po računu broj 0000006468122017 za studeni 2017. na iznos 173,75 kn.

Usporedbom iznosa na računu za listopad i studeni 2017. vidljivo je da iznosi NE ODGOVARAJU iznosima OPOMENAMA po računima za listopad i studeni 2017. Slijedom navedenog, provjeravam ponovo račun za listopad 2017. i na njemu se nalazi napomena:
"Nepodmireni iznos Vaših prethodnih računa na dan 31.10.2017. iznosi: 173,75 kuna"

Sada se postavlja logično pitanje: Ukoliko je AMIS ispostavio račun za mjesec rujan 2017. i na istom navodi da na dan 3.10.2017. Nemate nepodmirenih dospjelih dugovanja, ZA KOJE RAZDOBLJE ME TERETI VIPNET?? Koja je to usluga obavljena??

Zašto iznosi iz opomene ne odgovaraju ispostavljenim računima??
I ono što je najzanimljivije, u računu za prosinac 2017., a koji sam zaprimio putem e-maila danas 09.01.2018. obračunata je zatezna kamata po računu za 10/17 u iznosu 0,81 kn.

Ovdje je očito riječ o pokušaju protuzakonite naplate izmišljenog računa prema sistemu APP.
Naime, odgovorno tvrdim da je navedena OPOMENA IZMIŠLJENA..
Razina korisnika 1
Tako nekako, zašto?
Razina korisnika 1
poštovana, jeste li bili korisnik AMIS-a?
Jeste li dobili opomenu za 10/17? pa ponovo opomenu za 11/17? na isti iznos računa?

Odgovori